FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Mine Bookmarks
Mine Agenter
Nyeste indlæg
Nyeste emner
Start et nyt emne
Start ny afstemning

FORUM KATEGORIER
AfstemningDigital fotoDigital musikDigital videoForslag til MacnytGallerietGrafiskHardwareiPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Mac OS XMacnyt informererNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips

support Macnyt

mnlob.gif
 1. ulrik Roos - 177km
 2. Henrik D. - 141km
 3. Jesper T. - 113km
 4. Anette 75 - 92km
 5. Jakob Helbig - 92km
 LØB 33

Forum >  >  Start et nyt emne

iDVD og extern brænder
11/07/2004 - 10:59:29
Henry Lerche Madsen
Nyt medlem
Siden: januar 2003
Hej!
Er der nogen som ved hvordan man får iDVD til at virke med en extern DVD-brænder.
Der skulle findes nogle fix som skulle gøre det muligt. Nogen som har erfaring med dette ??

Nyeste iDVD og
8x Lacie d2 Dual DVD+/-RW

Bruger du Windows, tryk her >>
iDVD og extern brænder
11/07/2004 - 14:22:01
stenner
Novice
Siden: oktober 2003
hej..

Du skal bruge to filer der skal ligge i din "hjem" mappe. de hedder:Hurz og Pfurz.

Når du så i IDVD vælger burn skal du holde ctrl ned så får du mulighed for at vælge en ekstern brænder eller at lave et disk image.

Jeg kan ikke huske hvor jeg fandt filerne, men hvis du ikke kan finde dem så kan jeg maile dem til dig...

DET VIRKER

iDVD og extern brænder
11/07/2004 - 14:59:40
mulstud
Novice
Siden: april 2004
Jeg har dem liggende på min mac, skal jeg sende dem til dig?

Mvh

Michael Jacobsen

iDVD og extern brænder
11/07/2004 - 15:24:56
poul hansen
Virtual Machine
Siden: april 2004
Og et link til hvordan man gør!

www.videohelp.com/forum/archive/t210954.html

3GS hvid, MacMini,MacBook Pro.
iDVD og extern brænder
11/07/2004 - 20:11:45
Jan Dalsgaard
Dia berkongsi
Siden: juni 2002
Jeg vil meget gerne have de to filer, hvis du vil sende dem til mig

Macundervisning MacCafeen
iDVD og extern brænder
11/07/2004 - 21:09:57
Lasse Ewers
Stormogul
Siden: juli 2001
Henry Lerche Madsen skrev: <BR>Hej!
Er der nogen som ved hvordan man får iDVD til at virke med en extern DVD-brænder.
Der skulle findes nogle fix som skulle gøre det muligt. Nogen som har erfaring med dette ??

Nyeste iDVD og
8x Lacie d2 Dual DVD+/-RW

Henry, med din Dual layer brænder, gider du ikke skrive om resultatet af din kombination iDVD og Lacie?

Kunne nemlig godt tænke mig mit "hjemmevideo" på en "større" dvd-skive...

CAUTION: Aircondition - do not open Windows
iDVD og extern brænder
11/07/2004 - 22:29:10
Henry Lerche Madsen
Nyt medlem
Siden: januar 2003
Lasse Ewers skrev: <BR>

Henry, med din Dual layer brænder, gider du ikke skrive om resultatet af din kombination iDVD og Lacie?

Jeg har fået det til at virke ved at lægge de to beskrevne filer "Hurz" og "Pfurz" i min home mappe.
Som tidligere beskrevet i tråden så skal man blot holde "ctrl" nede mens man trykker på burnknappen anden gang. Man vælger så sit externe drev og vupti så virker det. Det tager laang tid for den første brænding, da iDVD tager sig god tid for at klargøre materialet. Skal man brænde flere af samme DVD så går det straks mere "snapt" med de øvrige.

Mere beskrivelse her >>>
De to filer findes her >>>
Tak til Jeff Geerling og Karl, Peter og Michael for hjælpen

Dual layer har jeg endnu ikke prøvet, men jeg skriver gerne om det, når jeg når så langt.

Bruger du Windows, tryk her >>
iDVD og extern brænder
12/07/2004 - 15:23:47
Lasse Ewers
Stormogul
Siden: juli 2001
Henry Lerche Madsen skrev: <BR>
Lasse Ewers skrev: <BR>

Jeg har fået det til at virke ved at lægge de to beskrevne filer "Hurz" og "Pfurz" i min home mappe.
Som tidligere beskrevet i tråden så skal man blot holde "ctrl" nede mens man trykker på burnknappen anden gang. Man vælger så sit externe drev og vupti så virker det. Det tager laang tid for den første brænding, da iDVD tager sig god tid for at klargøre materialet. Skal man brænde flere af samme DVD så går det straks mere "snapt" med de øvrige.

Mere beskrivelse her >>>
De to filer findes her >>>
Tak til Jeff Geerling og Karl, Peter og Michael for hjælpen

Dual layer har jeg endnu ikke prøvet, men jeg skriver gerne om det, når jeg når så langt.

Jeg har godt nok et SuperDrive, men det som fængede min interesse var muligheden for at lave discimages - det kunne være en fordel.

Men når nu disse "Hurz & Pfurz" er installeret, kan man så stadigvæk bruge sit SuperDrive?

CAUTION: Aircondition - do not open Windows

Macnyt - version 3.28 | Macnyt på Twitter Copyright © 1996 - 2010   

T1:17-T2:0.283333333333333 - 038.107.191.113
CCBot/1.0 (+http://www.commoncrawl.org/bot.html)