|
iDVD og extern brænder |
|
| 11/07/2004 - 10:59:29 |
|
|
|
|
Hej! Er der nogen som ved hvordan man får iDVD til at virke med en extern DVD-brænder. Der skulle findes nogle fix som skulle gøre det muligt. Nogen som har erfaring med dette ??
Nyeste iDVD og 8x Lacie d2 Dual DVD+/-RW
|
 |
iDVD og extern brænder |
|
| 11/07/2004 - 14:22:01 |
|
| stenner |
|
Novice
|
|
| Siden:
oktober
2003 |
| Indlæg:
75
|
|
|
hej..
Du skal bruge to filer der skal ligge i din "hjem" mappe. de hedder:Hurz og Pfurz.
Når du så i IDVD vælger burn skal du holde ctrl ned så får du mulighed for at vælge en ekstern brænder eller at lave et disk image.
Jeg kan ikke huske hvor jeg fandt filerne, men hvis du ikke kan finde dem så kan jeg maile dem til dig...
DET VIRKER
|
 |
iDVD og extern brænder |
|
| 11/07/2004 - 14:59:40 |
|
| mulstud |
|
Novice
|
|
| Siden:
april
2004 |
| Indlæg:
190
|
|
|
Jeg har dem liggende på min mac, skal jeg sende dem til dig?
Mvh
Michael Jacobsen
|
 |
iDVD og extern brænder |
|
| 11/07/2004 - 15:24:56 |
|
| poul hansen |
|
Virtual Machine
|
|
| Siden:
april
2004 |
| Indlæg:
3516
|
|
|
Og et link til hvordan man gør!
www.videohelp.com/forum/archive/t210954.html
|
 |
iDVD og extern brænder |
|
| 11/07/2004 - 20:11:45 |
|
|
|
|
Jeg vil meget gerne have de to filer, hvis du vil sende dem til mig
|
 |
iDVD og extern brænder |
|
| 11/07/2004 - 21:09:57 |
|
|
|
|
Henry Lerche Madsen skrev: <BR>Hej! Er der nogen som ved hvordan man får iDVD til at virke med en extern DVD-brænder. Der skulle findes nogle fix som skulle gøre det muligt. Nogen som har erfaring med dette ??
Nyeste iDVD og 8x Lacie d2 Dual DVD+/-RW |
Henry, med din Dual layer brænder, gider du ikke skrive om resultatet af din kombination iDVD og Lacie?
Kunne nemlig godt tænke mig mit "hjemmevideo" på en "større" dvd-skive...
|
 |
iDVD og extern brænder |
|
| 11/07/2004 - 22:29:10 |
|
|
|
|
Lasse Ewers skrev: <BR>
Henry, med din Dual layer brænder, gider du ikke skrive om resultatet af din kombination iDVD og Lacie?
Kunne nemlig godt tænke mig mit "hjemmevideo" på en "større" dvd-skive... | Jeg har fået det til at virke ved at lægge de to beskrevne filer "Hurz" og "Pfurz" i min home mappe. Som tidligere beskrevet i tråden så skal man blot holde "ctrl" nede mens man trykker på burnknappen anden gang. Man vælger så sit externe drev og vupti så virker det. Det tager laang tid for den første brænding, da iDVD tager sig god tid for at klargøre materialet. Skal man brænde flere af samme DVD så går det straks mere "snapt" med de øvrige.
Mere beskrivelse her >>> De to filer findes her >>> Tak til Jeff Geerling og Karl, Peter og Michael for hjælpen
Dual layer har jeg endnu ikke prøvet, men jeg skriver gerne om det, når jeg når så langt.
|
 |
iDVD og extern brænder |
|
| 12/07/2004 - 15:23:47 |
|
|
|
|
Henry Lerche Madsen skrev: <BR>Lasse Ewers skrev: <BR>
Kunne nemlig godt tænke mig mit "hjemmevideo" på en "større" dvd-skive... | Jeg har fået det til at virke ved at lægge de to beskrevne filer "Hurz" og "Pfurz" i min home mappe. Som tidligere beskrevet i tråden så skal man blot holde "ctrl" nede mens man trykker på burnknappen anden gang. Man vælger så sit externe drev og vupti så virker det. Det tager laang tid for den første brænding, da iDVD tager sig god tid for at klargøre materialet. Skal man brænde flere af samme DVD så går det straks mere "snapt" med de øvrige.
Mere beskrivelse her >>> De to filer findes her >>> Tak til Jeff Geerling og Karl, Peter og Michael for hjælpen
Dual layer har jeg endnu ikke prøvet, men jeg skriver gerne om det, når jeg når så langt. |
Jeg har godt nok et SuperDrive, men det som fængede min interesse var muligheden for at lave discimages - det kunne være en fordel.
Men når nu disse "Hurz & Pfurz" er installeret, kan man så stadigvæk bruge sit SuperDrive?
|