FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple TV og tilbehørForslag til MacnytFotoGallerietGrafiskHardwareiCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Ordet er frit > Telmore lukke for bredbånd Start et nyt emne

Telmore lukke for bredbånd
10/01/2013 - 23:31:03
Jesper Christiansen
Lærling
Siden: juni 2003
Som overskriften siger lukker Telmore nu for bredbånd (ikke mobil bredbånd).
De har lavet en aftale med Fullrate som overtager alle abonnenterne.

Så spørgsmålet er selvfølgelig: Er Fullrate ok?

10/01/2013 - 23:55:38
Peter999
Veteran
Siden: august 2005
Fullrate har hidtil haft et godt omdømme - men nu er Fullrate og M1 slået sammen - og M1 var jo kendt for kontroversiel markedsføring, hvor man virkelig skulle huske at læse alt med småt.

Man kunne håbe at sammensmeltningen blev god, men Fullrates markedsføring af mobil-abonnementer er allerede diskutabel. Eksempelvis markedsføres 120 påbegyndte minutter som "2 timer".

At visse andre selskaber har lignende markedsføring, er ingen undskyldning. For min skyld må selskaberne gerne runde minutter op, men det stinker, når dette takseringsprincip nedtones med små bogstaver. Og 2 timer er ikke det samme som 120 påbegyndte minutter.

Foreløbig konklusion er at man nu også hos Fullrate virkelig skal læse alt med småt. Fullrate har desværre droppet Fullrates tidligere princip om at "sige tingene som de er".

11/01/2013 - 00:02:33
Jesper Christiansen
Lærling
Hvad vil du da anbefale i stedet for? Jeg har egentlig ikke brug for mere end 5-8 MB download.

11/01/2013 - 00:05:59
Peter999
Veteran
Siden: august 2005
I dit sted ville jeg nu nok godt turde at købe bredbånd hos Fullrate. Bare ikke mobilpakke. På bredbånd er Fullrate nok stadig i den gode og billige ende. Men læs vilkårene for en sikkerheds skyld.

11/01/2013 - 00:48:10
QoZnaX
Veteran
Siden: november 2011
Det er meget få problemer jeg har haft med fullrate må jeg tilstå :)

De havde et kendt problem med nogle routere de kørte med på et tidspunkt, dem har de så skiftet ud, så det er ikk et problem længere.

Det eneste nitte ved fullrate, er at de over det kobber til min lejlighed, ikke kan levere mere end 18/1.8 linje. Men er nu mere tdc's skyld, da de siger det er deres kabler, og vi ikke må skifte dem ud...

- Alt for meget af det gode :)!
11/01/2013 - 02:39:27
anders graae
Veteran
Siden: januar 2006
Peter999 skrev: Fullrate har hidtil haft et godt omdømme - men nu er Fullrate og M1 slået sammen - og M1 var jo kendt for kontroversiel markedsføring, hvor man virkelig skulle huske at læse alt med småt.

Man kunne håbe at sammensmeltningen blev god, men Fullrates markedsføring af mobil-abonnementer er allerede diskutabel. Eksempelvis markedsføres 120 påbegyndte minutter som "2 timer".

At visse andre selskaber har lignende markedsføring, er ingen undskyldning. For min skyld må selskaberne gerne runde minutter op, men det stinker, når dette takseringsprincip nedtones med små bogstaver. Og 2 timer er ikke det samme som 120 påbegyndte minutter.

Foreløbig konklusion er at man nu også hos Fullrate virkelig skal læse alt med småt. Fullrate har desværre droppet Fullrates tidligere princip om at "sige tingene som de er".

jeg har haft internet hos fullrate de sidste mange år. for mig har det virket upåklageligt. drønstabilt og jeg får faktisk mere end jeg betaler for. det er dejligt.

iøvrigt, m1 er tdc ejet, lige som fullrate er det. og lige som yousee er det og onphone er det. at M1 og fullrete bliver lagt sammen nu lyder mere som om TDC er ved at slanke produktlinjen en smule.. yousee og onphone bliver også lagt sammen.

alt i alt tror jeg det kommer til at betyde absolut ingenting for kunderne.

macbook air 11" 2.0 17, 2x mac mini i5 2,53, iphone 5, ipad mini
Telmore lukker for bredbånd
09/08/2013 - 22:28:42
Jesper Christiansen
Lærling
Er der nogen som kender til Bolignet?

Priserne virker rimelige. Har bøvl med Fullrate (deres service) og ser på alternativer.
Har tjekket fiber og det er ikke muligt hvor jeg er (Vesterbrogade, København).

10/08/2013 - 05:10:09
Duncan
Seniormedlem
Siden: maj 2011
Tjek FIberby. Sindsygt hurtigt og aldrig problemer. De høre til på Vesterbro.

/ MacDuncan - iMac 27
10/08/2013 - 08:24:11
Dennis2k
Novice
Siden: marts 2012
Duncan skrev: Tjek FIberby. Sindsygt hurtigt og aldrig problemer. De høre til på Vesterbro.

Når du nævner Fiberby, så er jeg nødt til at nævne Parknet (Som hører til på Nørrebro) :) Endda billigere end Fiberby.

10/08/2013 - 08:58:13
Jesper Christiansen
Lærling
Tak for svar men Bolignet leverer kun til boligforeninger og ikke privat og Parknet dækker ikke 1620 området.