xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Webdesign og grafisk produktion (Grafisk)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Mus til grafisk arbejde?
Kategori: Webdesign og grafisk produktion (Grafisk)


31

0
07. april 2015 @ 11:35
Let øvet
Jeg skal købe en mus, der er egnet til grafisk arbejde. Er der nogle I kan anbefale?

Mvh Torben
  6
0
  8

1966

0
07. april 2015 @ 12:06
Stormogul
Personligt sværger jeg til Wacom, når det handler om grafisk arbejde. Det er langt nemmere at redigere og tegne med en pen, end en almindelig mus.

126

0
07. april 2015 @ 12:30
Novice
Jeg bruger en Logitech Performance MX, som jeg er meget glad for. Jeg har den både privat og på arbejdet.
En Wacom er, som nævnt, god til tegnearbejde og fritlægning i Photoshop, men jeg synes en mus er bedst til alt det andet.
A woman drove me to drink and I didn't even have the decency to thank her

938

0
07. april 2015 @ 13:59
Veteran
- og jeg synes godt om Apples Magic Mouse sammen med fx. en musemåtte fra Steelseries.

Det er en kombination, der er let at manøvrere rundt, har både horisontal og vertical scroll - kræver minimal vedligeholdelse og rengøring.

Jeg har arbejdet med kombinationen i flere år og har ikke muserelaterede skader i arm og hånd.

Hjemme har jeg en Wacom tablet, som jeg bruger til retouch i Photoshop, rentegning i Illustrator oa.

31

0
07. april 2015 @ 14:44
Let øvet
Tak for svarene.

Wacom tegnepladen er allerede mit primære værktøj og musen bliver et supplement, jeg bruger, når pennen ikke er tilstrækkelig præcis eller jeg bare har brug for afveksling.

Jeg har i øvrigt besluttet at prøve Logitech Performance MX.

Mvh Torben

1077

2
07. april 2015 @ 14:47
Stormogul
Jeg bruger en Kengsington trackball... Mega præcis og godt for håndleddet...

0

0
07. april 2015 @ 21:09
Nyt medlem
Eller kan Logitech G602 også anbefales. Det er en gamer mus, men den ligger godt i hånden og de mange knapper kan programmeres forskelligt i forhold til hvad program du benytter.
/Kasper Sørensen