xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Det intelligente køretøj (CarPlay)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Nyder CarPlay
Kategori: Det intelligente køretøj (CarPlay)


127

0
20. april 2015 @ 09:08
Novice
Hej alle,

Ja så vil jeg da dele mine erfaringer med mit CarPlay.

Jeg har fået installeret en Pioneer Appradio SPH-DA120 Købt her

Jeg har kørt med den i omkring 14 dage, og har faktisk ikke brugt den "almindelige" del af radioen.

Jeg har flittigt brugt Navigation, opkald og beskeder og selvfølgelig musik.

Al min kommunikation foregår ved at tale til Siri - på dansk :) det er håndfri der vil noget.

Selvfølgelig er der plads til forbedringer i taleforståelse, men "hun" forstår alligevel det meste. Dog har hun problemer med udenlandske kunstnernavne.

En anden ting med denne model som jeg har valgt - er at den aldrig bliver ledningsfri. iPhonen skal altid være koblet til med ledning, men det er ikke noget problem for mig, da den så samtidig bliver ladt op.

Jeg kan kun anbefale CarPlay.
  15
0
  890

4457

0
20. april 2015 @ 09:45
Suspenderet
Lyder spændende... CarPlay må snart købes og prøves.
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac

77

0
20. april 2015 @ 16:56
Novice
Jeg har kig på samme radio og ja det tiltaler også mig at iphone skal tilsluttes med kabel da den så lades samtidigt.
Tror sq også jeg svinger kortet i nær fremtid
Iphone5 16GB,Macmini I5 16GB 128GB SSD 2TB HHD, 15

1663

45
20. april 2015 @ 17:41
Stormogul
Overvejer også om det skal prøves, har overvejet denn Pioneer SPH-DA120 APP radio som koster 3100 kr men ved ik om det er for billig en løsning til carplay. :)
Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

77

0
20. april 2015 @ 19:26
Novice
Tror også det er den billigeste løsning og den koste kun cirka 2600 i Tyskland.
Jeg har ikke fundet noget med carplay billiger.
Iphone5 16GB,Macmini I5 16GB 128GB SSD 2TB HHD, 15

1663

45
20. april 2015 @ 23:14
Stormogul
Tænker bare om det måske er for billig en løsning men også om carplay ikke bare er carplay?
Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

127

0
21. april 2015 @ 10:12
Novice
Carplay er jo blot et stykke software der lægger sig ovenpå når der er en iphone tilsluttet?

Men ja, hvis radioen ikke lever op til ens hifi forventninger så der den nok for billig

1425

21
21. april 2015 @ 10:33
Stormogul
Kenneth B. skrev: Hej alle,

Ja så vil jeg da dele mine erfaringer med mit CarPlay.

Jeg har fået installeret en Pioneer Appradio SPH-DA120 Købt her

Jeg har kørt med den i omkring 14 dage, og har faktisk ikke brugt den "almindelige" del af radioen.

Jeg har flittigt brugt Navigation, opkald og beskeder og selvfølgelig musik.

Al min kommunikation foregår ved at tale til Siri - på dansk :) det er håndfri der vil noget.

Selvfølgelig er der plads til forbedringer i taleforståelse, men "hun" forstår alligevel det meste. Dog har hun problemer med udenlandske kunstnernavne.

En anden ting med denne model som jeg har valgt - er at den aldrig bliver ledningsfri. iPhonen skal altid være koblet til med ledning, men det er ikke noget problem for mig, da den så samtidig bliver ladt op.

Jeg kan kun anbefale CarPlay.


Hvordan er anlægget rent lydmæssigt? og reaktionstiden når man trykker?

127

0
21. april 2015 @ 11:19
Novice
angelodk skrev:

Hvordan er anlægget rent lydmæssigt? og reaktionstiden når man trykker?


Det reagerer helt fint. Nu bruger jeg mest den visuelle home-knap når jeg skal tale med Siri, og der går der nok lige 5 sek. inden hun er klar.

Men på selve radiodelen (som ikke har noget med CarPlay at gøre) der sker tingene med det samme.

Jeg har dog ikke prøvet at sætte det op så jeg bare skal sige "Hej Siri"

1425

21
21. april 2015 @ 11:54
Stormogul
Kenneth B. skrev:
angelodk skrev:

Hvordan er anlægget rent lydmæssigt? og reaktionstiden når man trykker?


Det reagerer helt fint. Nu bruger jeg mest den visuelle home-knap når jeg skal tale med Siri, og der går der nok lige 5 sek. inden hun er klar.

Men på selve radiodelen (som ikke har noget med CarPlay at gøre) der sker tingene med det samme.

Jeg har dog ikke prøvet at sætte det op så jeg bare skal sige "Hej Siri"


Okay. Jeg har også haft kigget på det, så det er meget rart at høre lidt om det inden man køber
Køre gps delen også smooth når det går gennem iphone'n?? og vigtigst af alt. Hvordan er spotify på den, hvis du altså brugerdet?

4457

0
21. april 2015 @ 12:04
Suspenderet
Hvordan virker det med tredjeparts navigation som Navigon. Ser det godt ud på CarPlay skærmen ó og kommer Navigon Panorama View 3D kortvisning op på CarPlay enhedens skærm?
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac

127

0
21. april 2015 @ 13:04
Novice
Jeg har ikke Navigon. Så det ved jeg ikke.

Jeg bruger Apple Kort.

1663

45
21. april 2015 @ 13:44
Stormogul
angelodk skrev:
Kenneth B. skrev:
angelodk skrev:

Hvordan er anlægget rent lydmæssigt? og reaktionstiden når man trykker?


Det reagerer helt fint. Nu bruger jeg mest den visuelle home-knap når jeg skal tale med Siri, og der går der nok lige 5 sek. inden hun er klar.

Men på selve radiodelen (som ikke har noget med CarPlay at gøre) der sker tingene med det samme.

Jeg har dog ikke prøvet at sætte det op så jeg bare skal sige "Hej Siri"


Okay. Jeg har også haft kigget på det, så det er meget rart at høre lidt om det inden man køber
Køre gps delen også smooth når det går gennem iphone'n?? og vigtigst af alt. Hvordan er spotify på den, hvis du altså brugerdet?


Her er en tysk gennemgang af den model hvor han viser spotify lidt.

https://www.youtube.com/watch?v=yy3DHloBK4w

men jeg forstår ik så meget tysk men kunne da se han trykkede på spotify på skærmen
Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

127

0
21. april 2015 @ 14:33
Novice
angelodk skrev:
Køre gps delen også smooth når det går gennem iphone'n?? og vigtigst af alt. Hvordan er spotify på den, hvis du altså brugerdet?


GPS kører fint gennem iPhonen - Den kører jo som på iPhonen da det er den der leverer data til CarPlay

Jeg bruger Spotify men har ikke brugt det i bilen endnu - men det skal da prøves - så det vender jeg lige tilbage med.

1425

21
21. april 2015 @ 15:27
Stormogul
Pjock skrev:
angelodk skrev:
Kenneth B. skrev:
angelodk skrev:

Hvordan er anlægget rent lydmæssigt? og reaktionstiden når man trykker?


Det reagerer helt fint. Nu bruger jeg mest den visuelle home-knap når jeg skal tale med Siri, og der går der nok lige 5 sek. inden hun er klar.

Men på selve radiodelen (som ikke har noget med CarPlay at gøre) der sker tingene med det samme.

Jeg har dog ikke prøvet at sætte det op så jeg bare skal sige "Hej Siri"


Okay. Jeg har også haft kigget på det, så det er meget rart at høre lidt om det inden man køber
Køre gps delen også smooth når det går gennem iphone'n?? og vigtigst af alt. Hvordan er spotify på den, hvis du altså brugerdet?


Her er en tysk gennemgang af den model hvor han viser spotify lidt.

https://www.youtube.com/watch?v=yy3DHloBK4w

men jeg forstår ik så meget tysk men kunne da se han trykkede på spotify på skærmen


Jeg forstår heller ikke et klap af tysk men jeg kigger da på den
Tak for link

1663

45
25. april 2015 @ 16:30
Stormogul
Så fik jeg dælme købe en Pioneer SPH-DA120 og er indtil videre rigtig godt tilfreds, den reagere super godt på tryk på skærmen men skal lige vende sig til at nu er der ikke skrue knap til vol op og ned mere men en ting der irretere mig rigtig meget det er at Podcast med video ikke kommer op på skærmen, det er kun lyden der kommer ud i højtalerne, billedet køre på telefonen.

men alt i alt er det første 30 min med SPH-DA120 rigtig positive. :)
Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.