xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Trusler mod Macnyt og min person politianmeldes
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)


1905

187
PowerPalle (Administrator)
15. december 2015 @ 19:55
Stormogul
Kære alle på Macnyt

Først og fremmest vil jeg nævne, at min lyst til, at drive Macnyt og ydermere videreudvikle på Macnyt skyldes jer samt min egen lyst til at udfordre mig selv - så tak for det.

Det er mit håb, at jeres lyst til, at benytte Macnyt vil fortsætte fremadrettet ligesom jeg håber, at min lyst til, at drive Macnyt fortsætter uhindret - og til alles glæde.

Der er kommet skår i glæden.

En sjælden gang imellem er der en bruger på Macnyt, der udøver uønsket adfærd. I enkelte tilfælde resulterer det i, at den pågældende bruger enten får en tidsbegrænset udelukkelse og i ekstraordinære tilfælde en permanent udelukkelse.

Senest har jeg måtte udelukke en person efter gentagne advarsler. Denne udelukkelse har efterfølgende resulteret i, at den pågældende person har fremsendt mig personlige tilsvininger og trusler rettet mod mig og Macnyt.

Jeg har som en konsekvens af dette søgt rådgivning og er nået til den konklusion, at sådanne trusler skal tages alvorligt og jeg agter, at politianmelde personen. Jeg konkluderer ydermere, at lukningen af personens profil på Macnyt var den rette beslutning da ingen er tjent med en sådan opførsel.

Mit indlæg på Macnyt's forum er til orientering om, at hændelsen er sket samt det faktum, at jeg agter, at indgive en politianmeldelse. Yderligere detaljer om sagen som den ser ud dags dato vil forblive vil ikke blive tilgængelige og således ønsker jeg heller ikke, at afsløre identiteten på den omtalte person.

Macnyt overlever på, at vi er ordenlige overfor hinanden. Et brud på dette tolereres ikke, dog skal der altid være plads til, at finde retningen.

Jeg håber på jeres støtte samt Macnyt's overlevelse.

Palle B. Nielsen aka /PP
Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  33
0
  307

456

8
15. december 2015 @ 21:08
Seniormedlem
Sikke noget møg. Du gør et stort, ulønnet, arbejde.
Selvfølgelig skal vedkommende politianmeldes og om nødvendigt have et tilhold om ikke at kontakte dig i fremtiden.

Håber at du har mulighed for at forhindre at han/hun ikke sniger sig ind under andet navn!

Men sørgeligt at sådan noget kan finde sted i denne fredelige lille oase :-(

155

0
15. december 2015 @ 21:11
Novice
Hej PP
Nu er jeg ikke den mest aktive herinde. Men er nu herinde på daglig basis og lure.
Jeg har fået det indtryk at folk får meget lang snor herinde. Så jeg er ikke i tvivl om at det er berettet når du sætter foden ned!
Måtte lige komme med min støtte.
Håber selvfølgelig at du ikke støder på flere klaphatte, og opgiver modet. Da jeg er en meget tilfreds bruger😬

Hilsen Jonas

1708

43
15. december 2015 @ 21:19
Stormogul
+1

451

2
15. december 2015 @ 21:57
Seniormedlem
Hej Palle...Macnyt skal består. Utrolige tålmodige brugere har hjulpet mig så mange gange igennem tiden og det værdsætter jeg meget højt.

Selvfølgelig skal tonen være sober, konstruktiv og positiv.

178

1
15. december 2015 @ 22:18
Novice
+ 1

598

3
15. december 2015 @ 22:25
Kaptajn
Jegersolen skrev: Sikke noget møg. Du gør et stort, ulønnet, arbejde.
Selvfølgelig skal vedkommende politianmeldes og om nødvendigt have et tilhold om ikke at kontakte dig i fremtiden.

Håber at du har mulighed for at forhindre at han/hun ikke sniger sig ind under andet navn!

Men sørgeligt at sådan noget kan finde sted i denne fredelige lille oase :-(


+1
iMac, MacBookAir, iPad mini, iPhone 8, iPod

221

5
15. december 2015 @ 22:30
Juniormedlem
Hey Power Palle

Keep up the good work. May the force be with you!
lidt af hvert - så'n

4593

394
15. december 2015 @ 22:42
FPU
Hej PP. Fy-Føj!

Det er sgudda ikke den rigtige måde at indlede julen på. Bliver vred på dine vegne.

Går ud fra, at du har sikret dig log-filer og/eller screen-dumps af mails/SMS'er. Jo mere, jo bedre, og helst det hele.

Det er klart, at du ikke skal afsløre vedkommendes identitet herinde; det er en sag mellem dig, politiet og vedkommende, som jo trods alt er uskyldig, indtil der eventuelt er faldet dom i din favør. Men jeg gætter løs, og jeg er garanteret ikke den eneste.

Nu er det jo heldigvis sådan, at så godt som alle trusler af den karakter kun er varm luft, så jeg tror ikke, at du skal frygte for liv og helbred. Men det fortsætter bare, hvis du ikke reagerer, så en politi-anmeldelse er helt på sin plads. Oftest er det også det eneste budskab, som den slags personer forstår. Og nogle gange ikke engang det.

God vind, Maestro!
Spirituel Maskine

4593

394
15. december 2015 @ 22:43
FPU
kjeld the mac mate skrev: Hey Power Palle

Keep up the good work. May the force be with you!


Og så lige idag. Var det med vilje?
Spirituel Maskine

1045

26
15. december 2015 @ 23:13
Stormogul
100 pct. støtte herfra - du gør helt ret i at anmelde personen.

Jeg gætter selvfølgelig også, og respekterer besluttet om at ikke afsløre brugeren. Flot gestus.

God Jul, PP, håber Macnyt kan forblive et godt, konstruktivt Forum - det bedste i DK.

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.

109

4
16. december 2015 @ 00:27
Novice
Palle vi støtter dig det ved du!

Sådan en spade skal ikke ødelægge vores Macnyt, som vi alle holder så meget af.

15

0
16. december 2015 @ 01:23
Nyt medlem
+1

496

5
16. december 2015 @ 05:44
Seniormedlem
Klaphat.

Og må vedkommende tage ved lære.
Og i håbet, om at I, Palle og famillie, får en stille rolig og hyggelig jul.
iPad Pro 2017, Macbook pro 2009, TimeCapsule 2TB

1275

36
16. december 2015 @ 07:12
Stormogul
Som gammel bruger vil jeg gerne udtrykke først min tak til Palle for at holde macnyt levende.

Dernæst vil jeg ønske dig velsignet og fredelig jul - du gør det rigtige. Jeg har fulgt din tålmodighed i mange år, og er imponeret over din stil herinde.
MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

568

0
16. december 2015 @ 10:29
Kaptajn
Det var dog sørgeligt at det kan gå så vidt. Jeg er sikker på at dette bare er helt dumme og tomme trusler, selvom det jo stadigvæk er rigtig ubehageligt. Der sker desværre ofte noget med folk, når de sidder bag en skærm. De normale filtre forsvinder!

Denne side er så god, og har så meget positiv at komme med, sjove diskussioner, faglige diskussioner, venlige skænderier mmm, som ikke ses andre steder.

Alle gode tanker herfra, med ønske om en glædelig og fredelig jul!

825

10
16. december 2015 @ 10:48
Veteran
100% opbakning herfra - God Jul

823

0
16. december 2015 @ 10:57
Veteran
+1
^_^ ambition is the enemy of success

1641

24
16. december 2015 @ 11:02
Stormogul
+1 Meld ham... Der er blevet en god atmosfære herinde på det sidste, så mon ikke vi alle ved hvem vedkommende er.....?
Ha en rigtig glædelig jul...
Once you go Mac - You'll never go back..!

10

0
16. december 2015 @ 11:53
Nyt medlem
Jeg har kun været med i få dage, men jeg er meget tilfreds med medlemskabet, og jeg har stor respekt for alt frivilligt arbejde.

100 % opbakning herfra!

1519

0
16. december 2015 @ 16:12
Suspenderet
Der er altid nogen der går til yderligheder, især på Nettet er det svært at begå sig, jeg har da selv måttet indkassere indtil flere digitale lussinger for dårlig opførsel, ligesom i skolen. Men så er det jo at man skal stoppe op og prøve en anden vinkel uden at folk føler man er uartig eller uhøflig. Jeg har gjort det til en vane og gennemlæse det jeg har skrevet, inden jeg trykker på SEND, og mange gange sidder jeg og tænker; "Nej, den går altså ikke, find på noget andet hvor folk får meningen og ikke bare skynder sig videre i indlæggene!"
-
Palle, du skal ikke finde dig i noget og det er helt rigtigt at anmelde denne person. Jeg ønsker Dig og Din familie en Glædelig Jul og et lykkebringende Nytår!
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

339

0
16. december 2015 @ 16:13
Lærling
.. I guder. Man er væk et par dage, og så begynder folk at svinge med trusler efter PP?
Verden er af lave ..
A genius is just a nuts person who turns out to be right

1905

187
PowerPalle (Administrator)
16. december 2015 @ 17:24
Stormogul
Lars Gottlieb skrev: .. I guder. Man er væk et par dage, og så begynder folk at svinge med trusler efter PP?
Verden er af lave ..


Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1519

0
16. december 2015 @ 19:16
Suspenderet
Lars Gottlieb skrev: .. I guder. Man er væk et par dage, og så begynder folk at svinge med trusler efter PP?
Verden er af lave ..
Det har den været længe, du har bare ikke bemærket det før nu.
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

3580

34
16. december 2015 @ 19:16
Virtual Machine
PowerPalle skrev:
Lars Gottlieb skrev: .. I guder. Man er væk et par dage, og så begynder folk at svinge med trusler efter PP?
Verden er af lave ..




Ja det ser sådan ud. Vi må lave en turnusordning hvor vi passer på PP på skift så hehe

Ej, jeg har selv været admin på en side, og nogle ganske bestemte personligheder kan godt nok være onde. Og jeg mener onde. Jeg har faktisk set flere fora blive lukket ned pga den slags personer.

Gud bevære macnyt
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1600

1
16. december 2015 @ 21:18
Suspenderet
kjeld the mac mate skrev: Hey Power Palle

Keep up the good work. May the force be with you!

+1 Turn Against The Dark Side

1600

1
16. december 2015 @ 21:18
Suspenderet

139

1
17. december 2015 @ 09:28
Novice
Selv det bedste æbletræ kan bære et råddent æble, ud med det og glæd dig over alle de gode.
Jeg er rigtig glad for dette forum og henter meget nyttig viden selv om jeg absolut ikke er noget geni med min Mac.
En glædelig jul til dig
eMAC Jorden er rund, alt du sender ud kommer tilbage i nakken!

938

0
17. december 2015 @ 13:57
Veteran


Gud bevære macnyt


??

Kunne det tænkes, at du mener beværte... - det vil i hvert fald give god mening for mit vedkommende

955

9
17. december 2015 @ 14:07
Veteran
Fuld support til PP !
Anhow god jul og godt nytår :-)

Og så en lille god video Èn:
flightmode.airbaltic.com/?utm_source=airBaltic+newsletter&utm_campaign=b8856ecd5f-17_12_2015_XMAS_congratulation_EN12_17_2015&utm_medium=email&utm_term=0_44979842b3-b8856ecd5f-301107117&goal=0_44979842b3-b8856ecd5f-301107117
Alt muligt til salg, apple-dele, cykler, både, foto, se min hjemmeside

4593

394
17. december 2015 @ 14:53
FPU
Kenny Poulsen skrev: Fuld support til PP !
Anhow god jul og godt nytår :-)

Og så en lille god video Èn:
flightmode.airbaltic.com/?utm_source=airBaltic+newsletter&utm_campaign=b8856ecd5f-17_12_2015_XMAS_congratulation_EN12_17_2015&utm_medium=email&utm_term=0_44979842b3-b8856ecd5f-301107117&goal=0_44979842b3-b8856ecd5f-301107117


Hehehe. Og så lige Riga Lufthavn, som jeg trods alt har været igennem nogle gange.

[Dok-Dok-Dok] De er skøre, de baltere!
Spirituel Maskine

79

0
17. december 2015 @ 19:30
Novice
Hej alle på macnyt
Jeg har stor glæde der dagligt og gå ind og lurer her på siden.
Og stor tak til Powerpalle;-)
Men ser også nogen gange hvordan folk går alt for langt, når der er en computer skærm mellem mennesker. Heldigvis er sjældent at folk tager deres mere eller mindre sindssyge holdninger med ud i I virkeligheden, heldigvis kan man sige, hvis folk nogensinde har besøgt Ekstra Bladets "nationen"
Så fortsat det gode arbejde , det bliver værdsat herfra.
mvh.niels teinhart

20

0
17. december 2015 @ 20:33
Let øvet
Kære PP,

Du og MN har min opbakning - selvom jeg ikke har været aktiv herinde længe. Den gode stil er vigtig på nettet.

128

3
18. december 2015 @ 10:28
Novice
+1