xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
340
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Det intelligente køretøj (CarPlay)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Pioneer SPH-DA120
Kategori: Det intelligente køretøj (CarPlay)


1425

21
12. januar 2016 @ 19:02
Stormogul
Hej MN

Er der nogen som har ovenstående anlæg og kan fortælle om det er pengene værd?

Jeg har kigget på lidt youtube videoer, men håber på, at nogen måske kører rundt med det, som kan fortælle om det virker efter hensigten?

3100kr kan godt være dyrt, hvis ikke det fungere ordenligt :)
  13
0
  828

1663

45
13. januar 2016 @ 00:49
Stormogul
Jeps sådan en har jeg og elsker det. Selve pioneer delen fungere upåklagelig men selve carplay delen kan godt drille. Især hvis du bruger spotify der er en hel del fejl i men har lært at omgåes dem/leve med dem.

Er tit jeg må vælge musik på mobilen da app delen på skærmen ik viser noget som helst men da der ikke ligger noget specielt i radioen af software har jeg læst mig til at det er spotify appen på mobilen der er fejl i men bruger du apple musik fungere det 100% fedt
Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1425

21
13. januar 2016 @ 08:50
Stormogul
Pjock skrev: Jeps sådan en har jeg og elsker det. Selve pioneer delen fungere upåklagelig men selve carplay delen kan godt drille. Især hvis du bruger spotify der er en hel del fejl i men har lært at omgåes dem/leve med dem.

Er tit jeg må vælge musik på mobilen da app delen på skærmen ik viser noget som helst men da der ikke ligger noget specielt i radioen af software har jeg læst mig til at det er spotify appen på mobilen der er fejl i men bruger du apple musik fungere det 100% fedt


Tak for svaret :)
Trist at høre Spotify ikke fungere ordenligt, da det ville være en af hovedårsagerne til at købe det. Men det bliver forhåbenlig opdateret på et tidspunkt. Havde tidligere et Parrot anlæg, der havde præcis samme fejl som du beskriver med Pioneer. Så det tyder jo meget på at det er spotify selv der skal løse problemet :)

Ved du om man kan bruge googlemaps på det?

11

0
13. januar 2016 @ 09:38
Nyt medlem
Nej, desværre ingen Google Maps.

Det er jo smag og behag om man skal købe det. Hvis ikke min brugte bil manglede musikanlæg, så havde jeg ikke investeret i carplay.

Historie fra det virkelige liv :
Desværre virker Navigon (og Gogglemaps) ikke.
Vi tog på bilferie til Frankrig sidste sommer - Fantastisk tænkte jeg, vi har jo carplay.
Apple Maps app viste vej, vi nåede til Hamborg og så var der kø. Tror vi sad der i 4 timer, i sneglefart på motorvejen.
Da jeg prøvede at skifte app til Navigon (Som IKKE virker til Carplay) Bum, kør fra om 100 meter, fortsæt ind igennem små villaveje. Og 25 minutter efter var jeg forbi Kø, motorvej og frustationer. Endelig på vej mod det franske.



1425

21
13. januar 2016 @ 09:58
Stormogul
keol skrev: Nej, desværre ingen Google Maps.

Det er jo smag og behag om man skal købe det. Hvis ikke min brugte bil manglede musikanlæg, så havde jeg ikke investeret i carplay.

Historie fra det virkelige liv :
Desværre virker Navigon (og Gogglemaps) ikke.
Vi tog på bilferie til Frankrig sidste sommer - Fantastisk tænkte jeg, vi har jo carplay.
Apple Maps app viste vej, vi nåede til Hamborg og så var der kø. Tror vi sad der i 4 timer, i sneglefart på motorvejen.
Da jeg prøvede at skifte app til Navigon (Som IKKE virker til Carplay) Bum, kør fra om 100 meter, fortsæt ind igennem små villaveje. Og 25 minutter efter var jeg forbi Kø, motorvej og frustationer. Endelig på vej mod det franske.




Nu bruger jeg ikke navigation særlig meget, så det er heller ikke alt afgørende, men er bare ikke den store tilhænger af Apple's Maps :)

Hvordan er det i det daglige brug? køre det smooth? hvordan er lyden fra det osv? :)

11

0
13. januar 2016 @ 10:17
Nyt medlem
Super lyd. Navigation mellem apps etc kører, men ikke ligeså smooth som f.eks på selve iphonen. Den hakker en anelse.
Telefon delen virker også upåklageligt, besked ligeså.

Måske du kunne få en demostartion af anlægget et sted i landet? evt hos en forhandler, men der får man ikke samme følelse af det, som ude på landevejen.

Hvor meget kører du bil, og er det super vigtigt for dig?
Jeg købte det kun fordi jeg manglede et anlæg i bilen, hvis der havde været Èt- var jeg ikke sprunget på et nyt med carplay. (pga prisen)

1425

21
13. januar 2016 @ 11:04
Stormogul
keol skrev: Super lyd. Navigation mellem apps etc kører, men ikke ligeså smooth som f.eks på selve iphonen. Den hakker en anelse.
Telefon delen virker også upåklageligt, besked ligeså.

Måske du kunne få en demostartion af anlægget et sted i landet? evt hos en forhandler, men der får man ikke samme følelse af det, som ude på landevejen.

Hvor meget kører du bil, og er det super vigtigt for dig?
Jeg købte det kun fordi jeg manglede et anlæg i bilen, hvis der havde været Èt- var jeg ikke sprunget på et nyt med carplay. (pga prisen)


Jeg kører til job og hjem igen dagligt. Det er 65km i alt. Så det er ikke voldsomt. Jeg har et fint anlæg i min Leon (ingen navi eller andet) og har eftermonteret Parrot MKI 9200. Jeg savner måske bare noget med flere funktioner og med muligheden for at tilkoble min iPhone. Men altså, det er ikke noget der er super vigtigt for mig, men til prisen, så kunne jeg godt finde på det :)

1663

45
13. januar 2016 @ 14:40
Stormogul
Altså jeg fortryder ikke købet en eneste gang. og med hensyn til apple maps så syntes jeg det fungere upåklageligt,
Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1663

45
13. januar 2016 @ 14:40
Stormogul
Altså jeg fortryder ikke købet en eneste gang. og med hensyn til apple maps så syntes jeg det fungere upåklageligt, især hvis man har en aftale i kalenderen med adressen tastet ind så lige så snart du sætter den til carplay i bilen kommer den selv og spørg om den skal vise dig vej. det syntes jeg er super lækkert. men alt i alt er jeg rigtig glad for det og det er næsten den største grund til det ikke blev en ny Up eller en corsa fra 2008 da jeg købte bil i oktober da man ikke kan få carplay i dem den så valgte en polo 2008 istedet for.
Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1663

45
13. januar 2016 @ 15:03
Stormogul
Min Mac mini fik lige lavet lort i indlægget kan jeg se så det ligger halvt dobbelt. Sorry nå men hvis du bor i nærheden af Kolding skal du være velkommen til at kigge forbi og sætte din mobil til mit carplay så du kan se hva det er inden du køber for 3000 kr.
Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1425

21
13. januar 2016 @ 19:57
Stormogul
Jamen det kunne da godt være man skulle springe på det og prøve :)
Det altid godt lige at høre fra andre, så 1000 tak for det!
Jeg bor i den anden ende af landet, så det bliver lidt af en tur hvis jeg skulle gøre det :D Men tak for tilbuddet, det rigtig pænt af dig :)

1425

21
04. februar 2016 @ 19:31
Stormogul
@pjock

Kan jeg måske være så heldig, at du kunne filme en lille video af, hvordan Spotify virker på anlægget? Har ikke nogle forhandlere i nærheden der har tilsluttet det i udstilling :/

Har prøvet youtube, men der er kun demo af iTunes, navi osv. Ingen Spotify :s

1663

45
04. februar 2016 @ 20:51
Stormogul
angelodk skrev: @pjock

Kan jeg måske være så heldig, at du kunne filme en lille video af, hvordan Spotify virker på anlægget? Har ikke nogle forhandlere i nærheden der har tilsluttet det i udstilling :/

Har prøvet youtube, men der er kun demo af iTunes, navi osv. Ingen Spotify :s


Ja det kan jeg godt prøve at gøre. Hvis du sender mig en mail så smider jeg et par små klip din vej i løbet af weekenden hvis det er fint nok. Min mail er danfrandsen@icloud.com
Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1425

21
05. februar 2016 @ 07:09
Stormogul
Pjock skrev:
angelodk skrev: @pjock

Kan jeg måske være så heldig, at du kunne filme en lille video af, hvordan Spotify virker på anlægget? Har ikke nogle forhandlere i nærheden der har tilsluttet det i udstilling :/

Har prøvet youtube, men der er kun demo af iTunes, navi osv. Ingen Spotify :s


Ja det kan jeg godt prøve at gøre. Hvis du sender mig en mail så smider jeg et par små klip din vej i løbet af weekenden hvis det er fint nok. Min mail er danfrandsen@icloud.com


Mail sendt!

Det er helt fint, det skal bare være når det passer dig :)
Tak!