xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et godt sted at starte eller komme videre (Nybegynder/switcher)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
VPN-udbyder
Kategori: Et godt sted at starte eller komme videre (Nybegynder/switcher)


46

0
14. april 2016 @ 22:11
Let øvet
Hej alle i Macnyt :-)
Er der nogle af jer der bruger en VPN-udbyder og er der nogle, som I kan anbefale (gerne nogle der også fungerer med amerikansk Netflix)
Det må gerne være betalingsudbydere.

Bedste hilsener
Helle
  5
0
  712

650

1
14. april 2016 @ 23:00
Veteran
ZenMate skulle gerne virke til Netflix og er 3 måneder gratis "prøve". du skal dog bruge FB til at registrere. :) mvh
Macnyt - EUA (End User Areement) 03.03.2010 Følgende er gældende regelsæt for Macnyt's brugere og er gældende i forbindelse med etablering af en bruge

593

0
15. april 2016 @ 08:56
Kaptajn
Jeg har ikke Netflix men bruger Private Internet Access og er udemærket tilfreds med dem.

Jeg fandt dem via et tilbud, noget med $40 for tre år men kan se at priserne er noget andet nu på deres side. Stadigvæk ok synes jeg.

trasser skrev: Hej alle i Macnyt :-)
Er der nogle af jer der bruger en VPN-udbyder og er der nogle, som I kan anbefale (gerne nogle der også fungerer med amerikansk Netflix)
Det må gerne være betalingsudbydere.

Bedste hilsener
Helle

593

0
15. april 2016 @ 08:56
Kaptajn
Jeg har ikke Netflix men bruger Private Internet Access og er udemærket tilfreds med dem.

Jeg fandt dem via et tilbud, noget med $40 for tre år men kan se at priserne er noget andet nu på deres side. Stadigvæk ok synes jeg.

trasser skrev: Hej alle i Macnyt :-)
Er der nogle af jer der bruger en VPN-udbyder og er der nogle, som I kan anbefale (gerne nogle der også fungerer med amerikansk Netflix)
Det må gerne være betalingsudbydere.

Bedste hilsener
Helle

2581

84
15. april 2016 @ 09:24
Bit kongen
trasser skrev: Hej alle i Macnyt :-)
Er der nogle af jer der bruger en VPN-udbyder og er der nogle, som I kan anbefale (gerne nogle der også fungerer med amerikansk Netflix)
Det må gerne være betalingsudbydere.

Bedste hilsener
Helle


Netflix arbejder hårdt på at lukke for brugen af bla. VPN for at omgå deres geo blokering, det er ikke et godt tidspunkt at købe den slags på.

Du skal som minimum tjekke om den tjeneste du vil købe rent faktisk virker med Netflix lige nu og så lære at leve med at Netflix kan lukke for den tjeneste hvornår det skal være.

thenextweb.com/apps/2016/02/29/netflix-users-cry-out-as-it-aggressively-blocks-hacks-that-give-access-to-us-library/#gref


825

10
15. april 2016 @ 10:37
Veteran
Bruger vpnbyen.dk - det er meget nemt at bruge, og virker perfekt.