xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
iPhone 5s kunne ikke tåle vand
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )


2

0
26. april 2016 @ 16:47
Nyt medlem
Hej Alle,

Her i Denmark er det jo ret almindeligt kendt at det V∆LTER NED med regn. Her i sidste uge, havde jeg lige glemt at iføre mig mit regntøj hvilket gjorde at alt mit tøj INKLUSIV min telefon blev gennemblødt ..........

Nu sidder jeg og overvejer om jeg skal investere i en 6s eller 6s plus? Jeg tager ret mange billeder og optager en del, hvad skal jeg vælge af dem? er der nogen, som kan hjælpe mig lidt her??????
//
Peter
  10
0
  39

1600

1
26. april 2016 @ 16:50
Suspenderet
Vores iPhone 5s overlevede over en time i en vaskemaskine, som er noget voldsommere vandskade end en regnbyge.

Har du ikke overvejet at prøve at redde den iPhone 5s?

PS. Hvorfor linker du til regntøj i dit aller aller første indlæg på Macnyt?

650

1
26. april 2016 @ 16:52
Veteran
Bare husk minimum 64GB.

Afhængig af dine lommer og om der er plads til dem. Personligt synes jeg 5s er for lille og 6s for stor. Så 6 passer perfekt til mine hænder og lommer.

Men det er selvfølgelig federe at se film/videoer med 6s plus. :)
Macnyt - EUA (End User Areement) 03.03.2010 Følgende er gældende regelsæt for Macnyt's brugere og er gældende i forbindelse med etablering af en bruge

2

0
26. april 2016 @ 17:01
Nyt medlem
Okay, tror måske også jeres var pænere holdt end min? :)
- manglede at beskrive dens stand, den var ret ilde tilredt i forvejen (skærmen var flækket).

Tjaaaa jeg har overvejet at redde den, men tror det bliver ret dyrt, hvis jeg både skal skifte skærm + få nogen til at redde den for vand? Det må næsten være billigere at købe en ny, ellers leder jeg bare efter en årsag til at købe ny telefon

2

0
26. april 2016 @ 17:03
Nyt medlem
Det husker jeg

Hmm jeg har kigget meget på plus, synes størrelsen er rigtig god, men jeg er tør ikke satse på den, den er jo RET stor? :O

Er der forskel på 6 og 6s i størrelsen? Er det ikke så lidt at det næsten er ubemærket?

1600

1
26. april 2016 @ 17:06
Suspenderet
SportP skrev: Okay, tror måske også jeres var pænere holdt end min? :)
- manglede at beskrive dens stand, den var ret ilde tilredt i forvejen (skærmen var flækket).

Tjaaaa jeg har overvejet at redde den, men tror det bliver ret dyrt, hvis jeg både skal skifte skærm + få nogen til at redde den for vand? Det må næsten være billigere at købe en ny, ellers leder jeg bare efter en årsag til at købe ny telefon

Det er altid rart med en splinterny iPhone....

Velkommen til Macnyt, vi hænger ud her for at hjælpe.

8586

198
26. april 2016 @ 18:20
Poseidon
SportP skrev: Det husker jeg

Hmm jeg har kigget meget på plus, synes størrelsen er rigtig god, men jeg er tør ikke satse på den, den er jo RET stor? :O

Er der forskel på 6 og 6s i størrelsen? Er det ikke så lidt at det næsten er ubemærket?

6 og 6s er helt ens. Alternativt kan du jo kigge på en iPhone SE.
Der var engang en Mac...

3580

34
26. april 2016 @ 22:38
Virtual Machine
SportP skrev: Det husker jeg

Hmm jeg har kigget meget på plus, synes størrelsen er rigtig god, men jeg er tør ikke satse på den, den er jo RET stor? :O

Er der forskel på 6 og 6s i størrelsen? Er det ikke så lidt at det næsten er ubemærket?


Jeg har haft samtlige modeller du omtaler der, og jeg vil ikke ned i en 4" længere netop fordi mine fingre har vennet sig til det større tastatur og øjnene til den større skærm. Jeg har prøvet med en lånetelefon og det er nulputte herfra. Om det er 6 eller 6 Plus er for mig næsten lige meget. 6 Plus er slet ikke så unhandy som den ser ud til at være, med mindre du bærer den i baglommen eller i en stramme shorts. Dog kan jeg se andre der bruger 6 Plus at den ser ret stor ud på siden af hovedet når de taler i den.
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1600

1
26. april 2016 @ 22:47
Suspenderet
Lars Sejerup skrev: Jeg har haft samtlige modeller du omtaler der, og jeg vil ikke ned i en 4" længere netop fordi mine fingre har vennet sig til det større tastatur og øjnene til den større skærm. Om det er 6 eller 6 Plus er for mig næsten lige meget. 6 Plus er slet ikke så unhandy som den ser ud til at være, men mindre du bærer den i baglommen eller i en stramme shorts.

iPhone 6(s) Plus er ekstremt uhandy og latterlig i en voksen mand på 189cm og 100kgs hænder.

Jeg holdt i lige over to uger, før jeg solgte den til en bebumset teenager fra Rødovre. Jeg havde endda lavet en pap skabelon først for at få et indtryk af den i hånden og i lommen. Alligevel købte jeg den af nysgerrighed og pga kameraet og 1080p Retina skærmen.

Jeg er endt op med en iPhone 6s, men syntes også den er for stor. Skærmen er lækker, men iPhone 5(s) og iPhone SE har i mine øjne den perfekte fysiske størrelse.

I dag i Indre By så jeg så mange unge piger og drenge med den store iPhone 6(s) Plus, som fylder hele deres ansigt. Og hver gang måtte jeg le. Komiske scener....

458

3
26. april 2016 @ 23:22
Seniormedlem
macxpert skrev:
Lars Sejerup skrev: Jeg har haft samtlige modeller du omtaler der, og jeg vil ikke ned i en 4" længere netop fordi mine fingre har vennet sig til det større tastatur og øjnene til den større skærm. Om det er 6 eller 6 Plus er for mig næsten lige meget. 6 Plus er slet ikke så unhandy som den ser ud til at være, men mindre du bærer den i baglommen eller i en stramme shorts.

iPhone 6(s) Plus er ekstremt uhandy og latterlig i en voksen mand på 189cm og 100kgs hænder.

[Ö]Skærmen er lækker, men iPhone 5(s) og iPhone SE har i mine øjne den perfekte fysiske størrelse.

I dag i Indre By så jeg så mange unge piger og drenge med den store iPhone 6(s) Plus, som fylder hele deres ansigt. Og hver gang måtte jeg le. Komiske scener....

Ja, helt enig, 5S'eren er den størrelse der også passer mig bedst (og den smutter ikke ud af hånden som en våd sæbe ligesom 6'eren - og til dels stadig med 6s'eren).

Og omend jeg nok falder til patten når 7'eren kommer, så nyder jeg også stadig min 5S'er. Og plus'eren er jo som at tale i sin iPad Mini eller lignende

317

0
27. april 2016 @ 08:07
Lærling
macxpert skrev: Hvorfor linker du til regntøj i dit aller aller første indlæg på Macnyt?

For at google og andre søgemaskiner skal placere hans webshop højere i søgeresultaterne. Kreativt pakket ind i et iPhone relateret indlæg.

define:SEO