xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
340
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Webdesign og grafisk produktion (Grafisk)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Løber der streger over teksten for jer også?
Kategori: Webdesign og grafisk produktion (Grafisk)


708

3
08. august 2016 @ 16:46
Suspenderet
Spørgsmål angående hjemmesider og diverse streger løbende ned over teksten.

f.eks kagi shutdown side

Når jeg ser på siden på min iMac 27" Retina fra 2015 løber der streger nedover teksten.
Teksten brydes idet der bare læses. Der scrolles ikke og der røres ikke ved musen eller andet.

Teksten er hvid på en sort baggrund.

Jeg oplever det på hardware online også. Især på den lettere mørkeblå baggrund med hvid tekst til højre på siden.

Hvad ser i? Retina eller ingen retina? Jeg er en smule oppe at køre over det.

Edit.. jeg erkender, at det er et mindre issue og der skal kigges lidt tid på teksten på det første link. Men det er der.

Edit2: Firefox, Safari, Chrome - you name it. Alt er prøvet og det er samme oplevelse.
  4
0
  521

576

0
08. august 2016 @ 19:45
Kaptajn
Allan Nyholm Nielsen skrev: Spørgsmål angående hjemmesider og diverse streger løbende ned over teksten.

f.eks kagi shutdown side

Når jeg ser på siden på min iMac 27" Retina fra 2015 løber der streger nedover teksten.
Teksten brydes idet der bare læses. Der scrolles ikke og der røres ikke ved musen eller andet.

Teksten er hvid på en sort baggrund.

Jeg oplever det på hardware online også. Især på den lettere mørkeblå baggrund med hvid tekst til højre på siden.

Hvad ser i? Retina eller ingen retina? Jeg er en smule oppe at køre over det.

Edit.. jeg erkender, at det er et mindre issue og der skal kigges lidt tid på teksten på det første link. Men det er der.

Edit2: Firefox, Safari, Chrome - you name it. Alt er prøvet og det er samme oplevelse.
Lyder af HW problemer - men det er svært at sige uden at have set en video (tæt på) af fænomenet
[link=http://daringfireball.net/2006/04/repair_permissions_voodoo]Seriously, ëRepair Permissionsí Is Voodoo[/link]

1708

43
08. august 2016 @ 20:44
Stormogul
Ingen problemer her på min iMac 5K fra late 2014

708

3
08. august 2016 @ 21:07
Suspenderet
Tak for svar indtil videre. Der er som nævnt nok noget med hardware da der også er burn in / ghost vinduer. Rester fra tidligere åbne hjemmesider eller vinduer.

Det må undersøges nærmere.

8581

198
09. august 2016 @ 07:59
Poseidon
Absolut hardware i såfald.
Der var engang en Mac...