xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Gammelt og nyt Apple id
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)


210

0
17. august 2016 @ 07:53
Juniormedlem
Da jeg blev hacked ændrede jeg kodeordet til mit Apple-id

Nu har jeg fået ny telefon, og får beskeden at alle køb med dette Apple.id er overført.

Jeg mangler især mine ringetoner,

Min tlf vil ikke godkende at logge ind i App-store med det gamle Apple id.

Er det muligt stadig at få sine tidligere køb tilbage.
evt med icloud ?
  5
0
  27

210

0
17. august 2016 @ 08:12
Juniormedlem
Eller kan jeg lave en sikkerhedskopi af den gamle telefon til min mac pc, og hente musik og ringetoner derfra over på ny tlf ?

3580

34
17. august 2016 @ 08:33
Virtual Machine
amatøren skrev: Da jeg blev hacked ændrede jeg kodeordet til mit Apple-id

Nu har jeg fået ny telefon, og får beskeden at alle køb med dette Apple.id er overført.

Jeg mangler især mine ringetoner,

Min tlf vil ikke godkende at logge ind i App-store med det gamle Apple id.

Er det muligt stadig at få sine tidligere køb tilbage.
evt med icloud ?


Har du kun ændret dit password på dit Apple ID har du stadig adgang til det du allerede har købt. Dog skal du selv hente alle app s forfra igen hvis du har købt ny telefon.

Har du fået helt hyt Apple ID, skal du både købe det hele en gang til, og hente hvad du plejer at bruge af apps på din gamle telefon.
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

210

0
17. august 2016 @ 09:16
Juniormedlem
Det er kun kodeordet der er ændret. Men fik som nævnt beskeden Alle køb med dette Apple id er overført.
Så jeg tror ikke kan kan hente dem i App-store.

Kan man ikke finde gamle sikkerhedskopier iCloud .og gendanne dele af den af hele sikkerhedskopien, kan jeg egenligt ikke rigtig se, hvad jeg skal bruge iCloud til ?

3580

34
17. august 2016 @ 09:22
Virtual Machine
amatøren skrev: Det er kun kodeordet der er ændret. Men fik som nævnt beskeden Alle køb med dette Apple id er overført.
Så jeg tror ikke kan kan hente dem i App-store.

Kan man ikke finde gamle sikkerhedskopier iCloud .og gendanne dele af den af hele sikkerhedskopien, kan jeg egenligt ikke rigtig se, hvad jeg skal bruge iCloud til ?


Jo, Du kan sagtens hente dine gamle køb igen til din nye telefon hvis du blot har ændret kodeord for dit Apple ID. Det gør du ved at gå ind på App Store og vælg igen de apps du havde på din gamle telefon. Hvis du klikker på en app du allerede har købt, vil der stadig så købsprisen på den, men du downloader den stadig gratis fordi du allerede har købt den Èn gang. Ikke videre logisk, men sådan er det lige pt :)

iCould er bl.a. en slags backup til dine fotos og bindeled til dataoverførsel mellem alle dine Apple enheder. Det kan meget mere, men det finder du nok selv ud af senere :)
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

210

0
17. august 2016 @ 09:26
Juniormedlem
Ok
Det var det med købsprisen, tror jeg der forvirrede.

Tak for jeres hjælp