xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Kan ikke afspille på Sonos
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)


161

0
06. september 2016 @ 08:52
Novice

Hvorfor kan jeg ikke afspille min iTunes musik samt spillelister på min kærestes Sonos. Jeg er logget ind på hendes netværk, har nærmest overtaget alt hendes musik, men kan ikke få min musik ud gennem højtalerne. Bruger B&W hos mig selv, men logger selvsagt ind på hendes netværk til Sonos.
  7
0
  35

2581

84
06. september 2016 @ 09:18
Bit kongen
Du afspiller musikken fra iTunes ?

Sådan fungerer Sonos ikke. Du skal bruge deres programmer på os x. iOS, Windows eller hvad du måtte benytte.

161

0
06. september 2016 @ 12:52
Novice
Jesper Arning skrev: Du afspiller musikken fra iTunes ?

Sådan fungerer Sonos ikke. Du skal bruge deres programmer på os x. iOS, Windows eller hvad du måtte benytte.


Jeg har installeret Sonos appen på iPhone, og er koblet på hendes netværk, forklar lige Jesper.

1833

0
06. september 2016 @ 13:36
Stormogul
Jess Søndergaard skrev: Jeg har installeret Sonos appen på iPhone, og er koblet på hendes netværk, forklar lige Jesper.

Det han prøver at fortælle, er at du skal spille musikken inde fra Sonos app'en. Ikke iTunes eller iPhones Musik app.

161

0
06. september 2016 @ 15:39
Novice
Signifikant skrev:
Jess Søndergaard skrev: Jeg har installeret Sonos appen på iPhone, og er koblet på hendes netværk, forklar lige Jesper.

Det han prøver at fortælle, er at du skal spille musikken inde fra Sonos app'en. Ikke iTunes eller iPhones Musik app.


Ok, forstået.
Er der en måde hvorpå jeg kan overføre min til Sonos appen?

1833

0
06. september 2016 @ 16:40
Stormogul
Jess Søndergaard skrev:

Ok, forstået.
Er der en måde hvorpå jeg kan overføre min til Sonos appen?

Hvor befinder musikken sig?
- Det på telefonen er allerede tilgængelig i sonos-appen under "på denne iPhone" menupunktet
- Hvis itunes biblioteket befinder sig på en computer eller NAS, så skal du ind i sonos indstillinger->administrer musikbibliotek->opsætning af musikbibliotek og sætte netværkstien op. Lidt mere bøvlet, for så skal der styr på netværksdeling.
- Hvis det er Apple Music, så skal du ind i sonos indstillinger->mine tjenester og tilføje den.

Alt det opsætning du laver gemmes i sonos og ikke kun på din telefon. Det vil sige det også fungere fra enheder.

Sonos app'en fungere som en HUB for tjenester og lokal musik. Det hele kan på øverste mismaskes sammen uanset kilde eller du kan trykke dig ind under en specifik kilde og udnytte deres radio/autogenerede playlister, favoritter osv.

App'en har også et hjælp menupunkt, som måske kan give dig svar på evt. detaljer.

11

0
07. september 2016 @ 14:28
Nyt medlem
Sjovt nok er der også hjælp at hente på Sonos' hjemmeside

www.sonos.com/da-dk/support/adding-music-sources

Håber det lykkes,

Claus

161

0
08. september 2016 @ 10:56
Novice
cfnissen skrev: Sjovt nok er der også hjælp at hente på Sonos' hjemmeside

www.sonos.com/da-dk/support/adding-music-sources

Håber det lykkes,

Claus



Tak, har fundet ud af det for længst, og alt kører ok.
Sjovt nok er der også.... en noget nedladende bemærkning fra ovenstående, alt står jo på en hjemmeside et eller andet sted. Måske vi som konsekvens heraf nedlægge Macnyt?