xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Dagens grin
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )


128

3
21. september 2016 @ 14:28
Novice
Plukket fra Ekstrabladets livedækning af Se&Hør sagen:

14:06
Vassing
Brugerkommentar fra Vassing:
Sidder i Tyskland og følger Ulrik C. Bachmanns live dækning, der er uovertruffen, når jeg nu ikke kunne være tilstede i retssalen selv. Keep up the excellent work, Ulrik
---------------------------------

Så forstår jeg bedre hans opførsel her i dette forum, tragiskt!
  7
0
  124

458

3
21. september 2016 @ 14:56
Seniormedlem
Nu skinner min uvidenhed måske igennem ved at være i tvivl om hvad det er der er så tragisk i den der update.

Men hvorfor skal du pludselig til at følge brugere herindefra rund på nettet og hænge deres mere eller mindre beskidte vasketøj til skue herinde?

Det støjer om muligt endnu mere end Vassings tvivlsomme musiksmag eller hans forkærlighed til "BREAKING"-overskrifter.

Stouenberg kan ikke være et vidt brugt efternavn. Skal jeg til at følge dig rundt på Twitter og Facebook og hænge dine dummeste kommentarer op herinde? Det tror jeg heller ikke folk gider glo på...

1425

21
21. september 2016 @ 15:44
Stormogul
Simon Tørnqvist skrev: Nu skinner min uvidenhed måske igennem ved at være i tvivl om hvad det er der er så tragisk i den der update.

Men hvorfor skal du pludselig til at følge brugere herindefra rund på nettet og hænge deres mere eller mindre beskidte vasketøj til skue herinde?

Det støjer om muligt endnu mere end Vassings tvivlsomme musiksmag eller hans forkærlighed til "BREAKING"-overskrifter.

Stouenberg kan ikke være et vidt brugt efternavn. Skal jeg til at følge dig rundt på Twitter og Facebook og hænge dine dummeste kommentarer op herinde? Det tror jeg heller ikke folk gider glo på...


Giver dit ret, Simon Tørnqvist. Det bliver sgu lidt for meget. Og et fuldstændig ligegyldigt indlæg!

576

0
21. september 2016 @ 17:44
Kaptajn
Ja, det støjer/stou'er lidt
[link=http://daringfireball.net/2006/04/repair_permissions_voodoo]Seriously, ëRepair Permissionsí Is Voodoo[/link]

1519

0
21. september 2016 @ 20:17
Suspenderet
Simon Tørnqvist skrev: Nu skinner min uvidenhed måske igennem ved at være i tvivl om hvad det er der er så tragisk i den der update.

Men hvorfor skal du pludselig til at følge brugere herindefra rund på nettet og hænge deres mere eller mindre beskidte vasketøj til skue herinde?

Det støjer om muligt endnu mere end Vassings tvivlsomme musiksmag eller hans forkærlighed til "BREAKING"-overskrifter.

Stouenberg kan ikke være et vidt brugt efternavn. Skal jeg til at følge dig rundt på Twitter og Facebook og hænge dine dummeste kommentarer op herinde? Det tror jeg heller ikke folk gider glo på...


Fandt den eneste Stouenberg på Fjæsen, en stor gammel sømand med tusser,ham kan du sagtens invitere på aftenkaffe. Men hvorfor ikke følge mig på Macnyt, det er da mere sjovt?
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

4593

394
21. september 2016 @ 21:23
FPU
Bersærken skrev:
Simon Tørnqvist skrev: Nu skinner min uvidenhed måske igennem ved at være i tvivl om hvad det er der er så tragisk i den der update.

Men hvorfor skal du pludselig til at følge brugere herindefra rund på nettet og hænge deres mere eller mindre beskidte vasketøj til skue herinde?

Det støjer om muligt endnu mere end Vassings tvivlsomme musiksmag eller hans forkærlighed til "BREAKING"-overskrifter.

Stouenberg kan ikke være et vidt brugt efternavn. Skal jeg til at følge dig rundt på Twitter og Facebook og hænge dine dummeste kommentarer op herinde? Det tror jeg heller ikke folk gider glo på...


Fandt den eneste Stouenberg på Fjæsen, en stor gammel sømand med tusser,ham kan du sagtens invitere på aftenkaffe. Men hvorfor ikke følge mig på Macnyt, det er da mere sjovt?


Ikke for alle. Selv
Spirituel Maskine

568

0
22. september 2016 @ 11:39
Kaptajn
Har du seriøst siddet og fuldt en livedækning, set at Vassing skriver, gnedet dig i hænderne over at du nu kan blive lidt populær blandt de seje, ved at føre lidt voksenmobning videre.

Den typer husker man tydeligt fra folkeskolen.

2322

0
22. september 2016 @ 13:14
ASCII jonglør
Det er lidt en skam, at ingen synger Maggeduddi mer'.
MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”