xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: De levende billeder er i live - action! (Video)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Software t. blueray rip - Multible lang./subt
Kategori: De levende billeder er i live - action! (Video)


64

0
11. november 2016 @ 14:02
Novice
Hej.

Det er nok en gammel traver det her, men har ikke kunne finde noget her på macnyt der kunne hjælpe.

jeg søger efter en Blueray Rip software, hvor man kan vælge multible lanquage +subtibtles til sit rip. jeg har engang for et par år siden benyttet et program som kunne håndtere flere lydspor og undertekster i samme fil (mkv), men min hukommelse har smidt Navnet på softwaren ud.

handbrake har sin begrænsning i at undertekst (kun 1 spor) er burn-in. Dog ingen problem med at vælge flere lydspor.

jeg er ikke afvisende over at skulle betale for softwaren hvis den kan opfylde mine krav. Har forsøgt med freeware/trial udgaver uden held.

Håber der er nogen der har en forkromet løsning :)
  3
0
  536

8581

198
11. november 2016 @ 14:11
Poseidon
MakeMKV(.com) er en ripper som gør det du efterspørger, og som er gratis (Indtil videre).

D. Dunai skrev: handbrake har sin begrænsning i at undertekst (kun 1 spor) er burn-in.

Det er jo hele pointen i burn-in. At brænde flere spor oven i hinanden giver jo ikke megen mening.
Hvis du i stedet mener at du vil have mulighed for at vælge mellem undertekster via film encodet i Handbrake skal du jo bare lade være med at brænde dem ind og nøjes med at embedde dem, eller have dem løst ved siden af for den sags skyld. Handbrake har ingen problemer med at håndtere så mange undertekster som du ønsker at have med i filen.

Det var min plan at skrive en detaljeret guide til rip af Blu-ray på Mac, med tilhørende konvertering og guide til undertekster, så snart det nye Macnyt er klar. Der går dog nok lidt tid, da PP er lidt sløv for tiden.
Der var engang en Mac...

64

0
11. november 2016 @ 14:22
Novice
Er du sikker på at MakeMKV løser dette? Har før brugt dette program, men ser ikke alle de valgte subt. spor i rippet.

Jeg forsøgte engang at sætte mig ind at at rippe eksterne undertekstspor til blueray rip'ene, men opgav grundet mine manglende evner :).

Problemet er jo nok nærmere at de fleste Rip prog jeg har bruger ripper underteksten som burn-in. Denne Burn-in af undertekst syntes jeg netop er træls.
men som du skriver er løsningen nok embedding.





8581

198
11. november 2016 @ 20:07
Poseidon
D. Dunai skrev: Er du sikker på at MakeMKV løser dette? Har før brugt dette program, men ser ikke alle de valgte subt. spor i rippet.

MakeMKV laver et bit for bit rip, så hvis det er der, så får du det med.


Problemet er jo nok nærmere at de fleste Rip prog jeg har bruger ripper underteksten som burn-in.

Så er det encodere og ikke ripper programmer. MakeMKV er en ripper, Handbrake er en encoder.
Der var engang en Mac...