xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Automatisering (HomeKit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Problem med HomeKit
Kategori: Automatisering (HomeKit)


1708

43
22. november 2016 @ 19:20
Stormogul
Jeg bruger mit ATV4 som 'host' og oplever mange gange at fx.lamper ikke tænder når det er sunset eller ikke slukker på et givet tidspunkt.
Bruger Philips Hue pærer.
Har i også de problemer ?
  10
0
  123

227

5
22. november 2016 @ 19:31
Juniormedlem
"Sjovt" du spørger. Jeg skulle til at stille nøjagtigt det samme spørgsmål. Jeg indstiller lyset i stuen til at tænde på forskellige tidspunkter hver morgen (man-fre). Det virker som vinden blæser, jeg tror ikke lyset har tændt hver morgen i en hel uge. Bruger også Hue og ATV 4.

Jeg håber at nogen har en løsning, eller noget jeg/vi kan prøve ...

1708

43
22. november 2016 @ 19:36
Stormogul
Ja jeg over faktisk at slette alt i HomeKit og resete mit ATV og så strate forfra igen.
Måske et projekt her i week-end'n.

1638

45
22. november 2016 @ 20:05
Stormogul
Jeg bruger godt nok ik automatisk lys tænd og sluk med mit Hue men oplever at mine pære ikke altid er tilgængelige når jeg vil tænde eller slukke dem via homekit. Det er rigtig træls og forstår ikke rigtig hvorfor da jeg jo hverken slukker for dem eller apple tv'et. Men ellers er jeg rigtig glad for homekit og især mine elgato eve thermostater. De fungere så godt som perfekt.
Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

687

6
22. november 2016 @ 20:06
Veteran
mit spiller perfekt, hosted på ipad pro (køleskab's-tv) atv 4 stue og soveværelse, tænder og slukker lys på bestemte tidspunkter (hue)
og elgato eve energy tænder div tv og trådløse højtalere om morgenen
jeg bygger alt i toffifee og løg

227

5
22. november 2016 @ 22:41
Juniormedlem
Gorm Jørgensen skrev: Ja jeg over faktisk at slette alt i HomeKit og resete mit ATV og så strate forfra igen.
Måske et projekt her i week-end'n.

Jeg vil vente spændt på resultatet, hvis du gør.
Det skal siges at hvis jeg bruger Hue-appen, og indstiller en alarm (tænder lys), virker det hver gang.

1708

43
23. november 2016 @ 05:16
Stormogul
Ja Hue appen virker fint, men savner dog sunset & sunrise det hat HomeKit jo det er derfor jeg bruger den. Håber at Philips laver det snart, så er jeg færdig med at bruge HomeKit.

1708

43
25. november 2016 @ 22:24
Stormogul
Det er åbenbart nok med at true mit ATV4 med al ulykke som kan overkomme den.... har virket fint de sidste 3 dage, håber at det bliver ved.

227

5
25. november 2016 @ 23:51
Juniormedlem
Gorm Jørgensen skrev: Det er åbenbart nok med at true mit ATV4 med al ulykke som kan overkomme den.... har virket fint de sidste 3 dage, håber at det bliver ved.

Min statistik siger 3 ud af 5 i denne uge. Tre morgener blev lyset tændt, som planlagt. To morgener ikke. Jeg har nu programmeret om, så hver morgen har sin "egen programmering".
Jeg havde håbet på at Home Kit virkede (bedre), da jeg regner med at få flere Home Kit-understøttede ting.

176

0
26. november 2016 @ 12:00
Novice
zemo1 skrev:
Gorm Jørgensen skrev: Det er åbenbart nok med at true mit ATV4 med al ulykke som kan overkomme den.... har virket fint de sidste 3 dage, håber at det bliver ved.

Min statistik siger 3 ud af 5 i denne uge. Tre morgener blev lyset tændt, som planlagt. To morgener ikke. Jeg har nu programmeret om, så hver morgen har sin "egen programmering".
Jeg havde håbet på at Home Kit virkede (bedre), da jeg regner med at få flere Home Kit-understøttede ting.


Efter hvad jeg har læst mig frem til på nettet er det et generelt problem med Philips hue og HomeKit app og det er vist en software bug i HomeKit, har selv problemet med automatisering via homekit så jeg kører det igennem Philips hue appen og det virker.
iPhone 13 Pro Max 256gb, 2stk Apple TV 4K 32gb, MacBook Air M1, 8gb DDR4, 256gb SSD, Apple Watch Series 4 Cellular.

1708

43
26. november 2016 @ 12:36
Stormogul
Ja, bare ærgeligt at Hue App ikke har Sunset & Sunrise.