xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Mac mini og styresystem
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)


15

0
19. december 2016 @ 11:33
Nyt medlem
Jeg har anskaffet en mac mini primo 2011, som skal op at køre med friskt styresystem. Jeg har ikke 10.7 Lion disken, men jeg har heller ikke noget dvd-drev. App store vil installere El Capitain 10.11.
Spørgsmål 1: kan den godt køre det?
Anyway, så melder App Store fejl: "Dette emne er midlertidigt utilgængeligt, prøv igen senere".
Spørgsmål 2: Er det mon det rigtige svar App Store giver mig? Skal jeg bare vente?
  7
0
  111

8581

198
19. december 2016 @ 14:25
Poseidon
Ja det kan den sagtens. App Store viser ikke et system den ikke kan køre.

App Store laver bare nogle gange problemer. Prøv senere, eller hent installeren fra en anden Mac.
Der var engang en Mac...

1519

0
19. december 2016 @ 14:25
Suspenderet
Hvis App Store siger den kan installeres, så kan den også køre det, prøv det dog og hvis det slæber afsted, kan du bare formattere og installere med et eksternt DVD drev, det koster et par hunde..Bedst er det hvis du smider en SSD disk i.
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

15

0
19. december 2016 @ 14:41
Nyt medlem
En flink fyr i Humac fortalte jeg skulle prøve at genstarte med CMD-ALT-R. Den gik så igang med at gendanne eller genbygge mac'en over nettet (kan ikke huske præcis hvilket udtryk der blev brugt). Langt om længe kom jeg tilbage til vinduet fra starten med de 4 muligheder (installere nyt, fra backup, diskværktøj osv), og da jeg nu kom i App Store blev jeg endelig præsenteret for OSX 1.6 Lion som jeg nu har installeret.

8581

198
19. december 2016 @ 14:45
Poseidon
10.7 Lion.

Men ja, recovery disken er helt normalt fra 10.7 og fremover. Maskinen kører dog fint med El Capitan.
Der var engang en Mac...

112

0
19. december 2016 @ 14:58
Novice
Jeg har selv en Mac mini late 2011, 16 GB ram og ssd. Gik fra el capitan tilbage til yosemite, da den konstant havde badebold og generelt var blevet langsom.

48

0
19. december 2016 @ 15:29
Let øvet
Det kan den sagtens intet problem.

Sidder selv med en fornuftig udgave af 2011.

2.7 Ghz i7
12 GB DDR3 1333 Mhz
128 GB SSD
750 GB HDD
HD6630M GPU

Og den drøner bare derudaf med det nye system...

8581

198
19. december 2016 @ 15:39
Poseidon
Nu skriver ud i øvrigt Primo 2011 - En sådan model findes ikke. Men såfremt det er en mid-2010 model, så kan den dog også køre det.
Der var engang en Mac...