xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Porblemer med IOS 10.2.1
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


178

1
06. februar 2017 @ 23:40
Novice

Hej

Jeg har for nylig hentet 10.2.1 til min iPhone 6. Der er sket mærkelige ting lige siden. Nogle af mine kontakter stod kun med telefonnummeret når de ringede, ikke med navn som inden opdateringen. Nogen gange når jeg ringer er skærmen helt mørk, som om telefonen er slukket selv om samtalen ikke er slut. Den kommer dog tilbage til normalt udseende hvis jeg trykker på skærmen. Men det værste problem er at den ustandseligt slår mikrofonen fra når jeg ringer så folk ikke kan høre hvad jeg siger. Jeg ved ikke hvordan det pludselig er blevet så slemt med det, men det er virkelig irriterende og det er noget jeg ikke før har oplevet med denne iPhone eller med de andre iPhones jeg har haft, startende med 3'eren. Er der nogen der kender problemet og måske en løsning? Mvh Henrik


PS Jeg har prøvet at rette min overskrift "Porblemer med IOS 10.2.1" til "Problemer med IOS 10.2.1", emnet kunne jeg ikke redigere i..............

  8
0
  41

0

0
07. februar 2017 @ 20:46
Nyt medlem

Jeg oplever netop også de problemer som du beskriver og har netop af samme årsag købt ny iphone 7. Jeg har slet ikke tænkt at problemet rent faktisk kan være opdateringen. men søgte netop på dette problem igen idag, da jeg så også netop oplevede det med den nye iphone 7. Jeg oplevede pludselig at telefonen ringede med lyd uden at vise noget på skærmen og at jeg skulle trykke home knappen ned og at den så pludselig viste at den ringede. Ved ikke lige hvordan man afhjælper problemet, men måske man skal prøve at kontakte Apple og fortælle dem problemet?


178

1
07. februar 2017 @ 23:09
Novice

Hmm, ja umiddelbart tror jeg ikke det har noget at gøre med selve telefonen da jeg som sagt først har oplevet det efter jeg opdaterede. Det du beskriver har jeg dog ikke oplevet. Har du oplevet at mikrofonen bliver slået fra? Det er simpelthen superirriterende! Det er som om den er blevet meget følsom overfor om jeg kommer til at røre den med kinden, men det er utroligt at jeg kan ramme lige præcis den der mikrofonafbryderknap:-). Det er iøvrigt ligegyldigt om jeg selv har ringet op eller jeg har modtaget et opkald. Jeg vil lige tjekke Apples forum og se om der er andre der har lignende problemer, og måske også skrive til Apple.


3580

34
08. februar 2017 @ 01:21
Virtual Machine

Min iPhen 7 skriver osse kun nummeret på den der ringer nu  og så bliver den fanme varm ved videoafspilninger  men jeg kan ikke finde ud af hvad der er galt

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

3580

34
11. februar 2017 @ 23:38
Virtual Machine

Plejer der ikke være en bar øverst i ens tlf app hvor man kan paste et nummer ind i? Man kan i hvertfald nu paste et nummer ind i en usynlig bar foroven nu - underligt nok. Hehe

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

178

1
16. februar 2017 @ 15:07
Novice

Hmm, i hvilken undermenu af tlf-app'en er det felt??

Iøvrigt, angående mit første indlæg, det er som om skærmen er blevet mere følsom. Har lige haft en telefonopringning hvor jeg skulle vente i kø efter at have indtastet et kontonummer, der fik jeg også lige "indtastet" et par ekstra cifre med kinden.

Jeg kan simpelthen ikke huske at det skete med det forrige iOS...........


3580

34
17. februar 2017 @ 21:12
Virtual Machine

Der hvor man manuelt indaster nummeret, kan man foroven paste et nummer i et usynligt felt og ringe til det. Det er som om at der oprindeligt skulle være et felt der, men det er bare væk :)


Jeg håber du fik løst dit oprindelige problem, og undskyld at jeg hijackede din tråd :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

178

1
18. februar 2017 @ 18:58
Novice

ja ok, jeg kan se at der er en "sæt ind"-mulighed når jeg trykker på feltet over tallene.


he he, nej det har jeg ikke fået løst, jeg skal virkelig passe på når jeg taler med folk, det er virkelig tit at jeg kommer til at afbryde mikrofonen. Mega-irriterende og mærkeligt............

Og helt ok:-)




178

1
20. februar 2017 @ 23:17
Novice

Jeg tror mit knap-problem er blevet løst. Jeg gik ind til en iPhone-reparatør som sagde at det nok var en føler der ikke virkede ordentligt. Det ville koste 300 at få lavet og den kunne være lavet i løbet af 30 minutter så den chance tog jeg. Foreløbig ser det ud til at virke!:-)