xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Bedste højtaler i iphone?
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


90

0
19. februar 2017 @ 13:00
Novice

Hvor kan man læse om hvilken iphone der har den bedste højtaler, jeg har pt. en iphoner SE,?

Undrer mig at man fremstiller en telefon til kr. 6000 og ikke sætter en ordentlig højtaler i, ved godt at mange ikke bruger en iphone til samtale, men meget andet, men det er vel udgangspunktet at man skal kunne tale i den?

  8
0
  38

8581

198
19. februar 2017 @ 13:15
Poseidon

Jeg tror mere det handler om pladsen til en højtaler, frem for at kunne sætte en billig en i.

Der var engang en Mac...

3580

34
19. februar 2017 @ 14:07
Virtual Machine

Det er stor forskel på lyden i SE og 6 / 7 serien. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

90

0
19. februar 2017 @ 23:53
Novice

Jeg har haft en 6., men skulle 6s eller 7 være bedre i talehøjtaler?


3580

34
20. februar 2017 @ 01:05
Virtual Machine

Jeg kunne i hvertfald høre forskel på min SE og så 7 og 7+. 

Jeg ved godt jeg skrev 6 osse. Men det er en fejl, for den havde jeg før SE. Og det var faktisk en 6+. Den kan jeg så ikke huske on den lød bedre end SE. 

Lige pt jeg jeg og konen en 7 og 7+. Og de lyder da bedre end SE sys jeg. Det lyder som om der er mere bund i lyden, hvis man kan sige såaden noget om en hejtaler i en telefon   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1425

21
20. februar 2017 @ 10:35
Stormogul

Jeg skiftede fra 6 til 7, og synes ikke der er den store forskel på lyden.


90

0
20. februar 2017 @ 12:10
Novice

Det der undre mig er, at det ikke har mig muligt at finde noget på nettet omkring højtalere i mobiler, jeg tænker på bas - diskant - effekt m.v., køber man et musikanlæg så handler det om højtalere og en masse data, men ikke for smartsphones . da handler det om alt andet en dert at tale i en mobil.

Men tak for alle svarerne, jeg må tænke over om jeg skal prøve en 7 er.

Jeg fandet det her på netett fra Mobilsiden, er der nogen af jer der ved om det betyder bedre lyd?

Frontvendt lyd
Den lille højtaler over skærmen vil nu kunne klare mere end bare opkald. I samspil med en ny forstærker vil denne pumpe kraftig stereolyd sammen med højtaleren i bunden.
Hjemknap uden knap. Home-knappen bliver ikke længere være nogen fysisk knap, men bare en touch-følsom overflade. Den vil dog efterligne et fysisk klik ved hjælp af Apples Force Touch teknologi.




90

0
20. februar 2017 @ 12:21
Novice

Uha, nu fandet jeg den her artikel, den var ikke til fordel for lyd på 7


http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/mobil/nyt-problem-med-iphone-7-lyden-er-ringe-under-opkald/6313368



1641

24
20. februar 2017 @ 14:27
Stormogul
Carlo Pedersen skrev:

Uha, nu fandet jeg den her artikel, den var ikke til fordel for lyd på 7


http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/mobil/nyt-problem-med-iphone-7-lyden-er-ringe-under-opkald/6313368


Ekstrabladets journalist kan pr definition ikke lide iPhone, og hver gang han kan finde en mulighed for at skrive noget negativt, gør han det...  Så tag det med et gran salt.....


Once you go Mac - You'll never go back..!