xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Apple store er nede
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)


44

0
21. marts 2017 @ 11:52
Let øvet
[post_text]
  23
0
  582

4593

394
21. marts 2017 @ 11:55
FPU

Som regel plejer det at betyde nye produkter. ;o)

Spirituel Maskine

44

0
21. marts 2017 @ 12:18
Let øvet
Tonny Freimanis skrev:

Som regel plejer det at betyde nye produkter. ;o)

Ja, det jo det :)

Er det forkert at håbe på nye imac? Selvom man nok bliver skuffet.


4593

394
21. marts 2017 @ 12:35
FPU

Rygterne på EB siger nye iPads og en 128 GB SE'er. Men lad os nu se; før eller siden åbner hjemmesiden jo igen, og så får vi syn for sagn.

Spirituel Maskine

8581

198
21. marts 2017 @ 12:51
Poseidon
Tonny Freimanis skrev:

Rygterne på EB siger nye iPads og en 128 GB SE'er. Men lad os nu se; før eller siden åbner hjemmesiden jo igen, og så får vi syn for sagn.

Det forventes at Apple indkalder til keynote snarest hvor ovenstående annonceres. I dag lanceres nok opdatere Mac'er (Macbook + Andet?).

Der var engang en Mac...

44

0
21. marts 2017 @ 13:49
Let øvet
David Munch skrev:
Tonny Freimanis skrev:

Rygterne på EB siger nye iPads og en 128 GB SE'er. Men lad os nu se; før eller siden åbner hjemmesiden jo igen, og så får vi syn for sagn.

Det forventes at Apple indkalder til keynote snarest hvor ovenstående annonceres. I dag lanceres nok opdatere Mac'er (Macbook + Andet?).

Ser ud til det bare er ny iphone i rød og ipad.


396

2
21. marts 2017 @ 13:58
Lærling

Røde iPhone 7 og ny "billig" iPad non pro.

  MB Air M1, iPad 8. Generation, iPhone 12 mini, Apple TV 3, iPod Classic

8581

198
21. marts 2017 @ 14:02
Poseidon

Ny iPad også. Endnu en trist dag for Mac brugere.

Men i det mindste kan det betyde at de tager sig sammen og bruger deres forårskeynote på Mac'r! Åh ja, man kan vel drømme..

Men nu gider de tilsyneladende ikke kalde dem iPad "Air" mere, hvilket er fint, om end forvirrende. Er dog lidt trist over jeg lige har købt en Air 2, for den her ser ud til at være lige så billig, dog med betydeligt bedre skærm. 8)

Der var engang en Mac...

8581

198
21. marts 2017 @ 14:32
Poseidon

Jeg har skrevet en nyhed på forsiden med detaljerne omkring de nye iPhone/iPads, samt et par ekstra ting som også blev annonceret i dag.

Der var engang en Mac...

1900

183
PowerPalle (Administrator)
21. marts 2017 @ 14:32
Stormogul

Ja, det var en kedelig omgang.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

8581

198
21. marts 2017 @ 14:40
Poseidon

Mere plads i iPhone SE og billigere iPad er da dejligt. Man havde vel heller ikke forventet en hel ny produktlinie når det bare var en opdatering af butikken.   

Edit: PP, hvorfor er alle emojis ganget op med fire eller fem, og stablet? ;)       

Der var engang en Mac...

8581

198
21. marts 2017 @ 14:53
Poseidon

Nyhed opdateret med flere detaljer.

Der var engang en Mac...

1900

183
PowerPalle (Administrator)
21. marts 2017 @ 15:14
Stormogul
David Munch skrev:

Mere plads i iPhone SE og billigere iPad er da dejligt. Man havde vel heller ikke forventet en hel ny produktlinie når det bare var en opdatering af butikken.   

Ja dejligt er det altid når et produkt opdateres - den er jeg helt med på. Jeg syntes bare ikke, at det var så spændende og som du selv er inde på ... hvor er Mac opdateringerne henne? iOS produkter får rigeligt med opmærksomhed.

Edit: PP, hvorfor er alle emojis ganget op med fire eller fem, og stablet? ;)       

I need pictures, ... pictures I need... samt data om den involverede browser, OS og version gerne URL hvor oplevelsen fandt sted.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1900

183
PowerPalle (Administrator)
21. marts 2017 @ 15:17
Stormogul

Og når vi så taler om manglende opmærksomhed overfor Mac, så læste jeg denne overskrift idag på apple.com/dk/ipad

"iPad Pro. Din næste computer er måske slet ikke en computer."

Det er da næsten et dødsstød for Mac'en når det kommer fra æblet selv.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

8581

198
21. marts 2017 @ 15:45
Poseidon
PowerPalle skrev:

hvor er Mac opdateringerne henne? iOS produkter får rigeligt med opmærksomhed.

Dette års Mac annonceringer vil diktere om hvorvidt jeg går Windows i fremtiden, eller bliver på macOS..



Edit: PP, hvorfor er alle emojis ganget op med fire eller fem, og stablet? ;)       

I need pictures, ... pictures I need... samt data om den involverede browser, OS og version gerne URL hvor oplevelsen fandt sted.

Denne tråd. Safari 10.0.3. To forskellige maskiner, Sierra og El Capitan. Eksempel

Der var engang en Mac...

147

1
21. marts 2017 @ 17:11
Novice
David Munch skrev:
PowerPalle skrev:

hvor er Mac opdateringerne henne? iOS produkter får rigeligt med opmærksomhed.

Dette års Mac annonceringer vil diktere om hvorvidt jeg går Windows i fremtiden, eller bliver på macOS..

Er der noget bestemt du håber på bliver opdateret? Og det må have været noget der har været irriterende i længere tid? Er det pro-serien der trænger - for mac pro'en er der ikke sket så meget med i et stykke tid. 

Jeg har mest brug for at de bærbare kommer lidt ned i pris igen - synes de er blevet meget dyre.


44

0
21. marts 2017 @ 19:21
Let øvet

Enig! Nu må de altså snart se at få opdateret de iMac's... de er jo ikke blevet opdateret i 1,5 år nu.


8581

198
21. marts 2017 @ 19:45
Poseidon
Søren Petersen skrev:

Er der noget bestemt du håber på bliver opdateret? Og det må have været noget der har været irriterende i længere tid? Er det pro-serien der trænger - for mac pro'en er der ikke sket så meget med i et stykke tid. 

Det hele!   

Ej, min 2011 iMac er måske, måske ikke, død, så den skal nok erstattes. Så jeg er enten ude i en ny iMac, eller en Mac Pro eller en "xMac" (ie. en light udgave af en Mac Pro) - De to sidstnævnte ville være at foretrække, men det skal ikke være som en uopgraderbar model som 2013 udgaven af Mac Pro'en. Men jeg leger også kraftigt med tanken om at lave en Hackintosh, og pt. hælder jeg mest til at gøre det.

Der var engang en Mac...

3580

34
21. marts 2017 @ 22:53
Virtual Machine

Jeg venter osse på en ny kick-ass iMac. 

Her er lidt spekulationer...

Jeg er sten sikker på at der kommer en ny iMac, for butikkerne har næsten udtømt lagrene fik jeg at vide af en medarbejder hos Humac, og macOS opdateres da stadig med betaversioner. 

Men omvendt... hold kæft de siger farvel til mange kunder hvis de stopper med iMac'en. De vil jo ikke længere lave Cinema display alligevel. 

For mig er iMac'en den absolut fedeste computer ever!

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

8581

198
22. marts 2017 @ 07:51
Poseidon
Lars Sejerup skrev:

For mig er iMac'en den absolut fedeste computer ever!

Helt enig. Men jeg gider ikke ud i det samme problem som jeg har nu, hvor én komponent fejler, og så er hele maskinen til at smide ud. Og da jeg også hellere vil opgradere løbende, så skal det denne gang ikke være en iMac for mig.

Der var engang en Mac...

3580

34
22. marts 2017 @ 12:00
Virtual Machine

Tja det har du ret i. 

Men er det næsten ikke omsonst at udvide ens ram fra fx 8 til 16gb hvis SSD'en swapper så hurtig at man praktisk talt ikke længere mærker at den swapper? 

Der er self CPU og GPU og SSD man kunne bruge at få udskiftet. Men så igen... de er jo så hurtige idag, at det er en minimal ydelseshop man ser ved en upgrade til nogle tussinde kroner (COU + GPU).

Eller jeg er noget over det stadige med at upgrade ens computer   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2581

84
22. marts 2017 @ 12:10
Bit kongen
Lars Sejerup skrev:

Eller jeg er noget over det stadige med at upgrade ens computer   

Jeg sidder med en MacBook Air (4,2) fra 2011, 4 GB ram og seneste OS X  og kan konstatere at den er lige så hurtig som da jeg fik den. Har man ikke behov alla video eller biled redigering så kommer man langt uden de store specifikationer. 




8581

198
22. marts 2017 @ 12:25
Poseidon
Lars Sejerup skrev:

Der er self CPU og GPU og SSD man kunne bruge at få udskiftet. Men så igen... de er jo så hurtige idag, at det er en minimal ydelseshop man ser ved en upgrade til nogle tussinde kroner (COU + GPU).

Der er skam noget af en forskel på GPU opgraderinger - Og det er også det primære punkt jeg gerne vil kunne opgradere.

Der var engang en Mac...

137

0
22. marts 2017 @ 18:23
Novice

En ting er opgradering, en anden er udskiftning af defekte dele. Jeg synes efterhånden jeg har hørt om en del grafikfejl, som er meget dyre at reparere. På en standard pc skifter du bare kortet, evt. til noget hurtigere, og så videre. 

Jeg er meget samme sted som David: sker der ikke snart noget interessant, bliver det et forsøg med hackintosh. Hvis det ikke kører smooth, så Win10. 

Peter Boye Larsen, iBook 12, MacBook