xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Smart Case til den nye iPad?
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)


25

1
25. marts 2017 @ 13:15
Let øvet

Jeg regner med at købe de nye iPad til 3.000 kr., men jeg vil også gerne have et Apple Smart Case , men I deres webshop sælger de kun Smart Cover til den nye iPad.

Tror I der senere komme et Apple Smart Case til den nye iPad?

  9
0
  111

687

6
25. marts 2017 @ 15:38
Veteran

jeg TROR at der kommer gule munke på besøg hos naboen senere idag, men jeg kan jo ikke vide det, vel.

jeg bygger alt i toffifee og løg

2185

44
25. marts 2017 @ 17:11
ASCII jonglør

Den nye iPad har jo ikke et nyt design eller en ny størrelse - kun et nyt navn.

Indtil nu er Apple ikke kommet med en fuld case - kun en case til bagsiden, og så en smart cover til forsiden.


1014

0
25. marts 2017 @ 17:25
Stormogul

Tror ikke der kommer smart case.

Smart case har i flere år manglet i en udgave til iPad mini 4, som har lidt andre dimensioner end mini 2.

Ville ellers rigtigt gerne købe en iPad mini 4, men ikke uden smart case (og har ikke kunne finde passende alternativ fra andre producenter) 


2185

44
26. marts 2017 @ 10:48
ASCII jonglør

Der findes da en del iPad full cases - bare ikke fra Apple selv.

Så det er bare at finde en case som passer dig...


25

1
26. marts 2017 @ 11:38
Let øvet

Kan I anbefale et full case til den nye iPad? Har altid bare købt en fra Apple, så ved ikke helt hvilke jeg skal kigge efter. På apple.dk har de ingen bud.


25

1
26. marts 2017 @ 11:51
Let øvet

Eller måske jeg bare skulle prøve med et Smart Cover


349

3
26. marts 2017 @ 20:51
Lærling

Nu er det ikke for at vær på tværs Rene, men de cases du linker til, er til iPad Pro, og ikke til den nye iPad. Jeg tror ikke pasformen sidder helt i skabet til den nye iPad, da der er nogle udskæringer omkring kamera, højtalere og tykkelse, som ikke er ens. 


2185

44
26. marts 2017 @ 23:09
ASCII jonglør

Så må du jo vente på at nogen lapper udskæringerne til de to ekstra højtalere og udskæringen til fx keyboard - tykkelsen på den nye iPad er 'kun' 1,4 mm. tykkere en Pro'en, så alt efter hvilke case du tænker på, så burde tykkelsen ikke være det største problem.

Alternativ find en case til en gammel iPad 2 - den burde have samme størrelse som Pro og den nye iPad - dog er den nye iPad stadig 1,4 mm. tykkere end Pro og iPad 2.