xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Plads i Icloud forsvinder
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)


79

0
02. april 2017 @ 22:39
Novice

Jeg håber nogen kan opklare hvor min plads i Icloud forsvinder hen.

Min Icloud er eftersigende fyldt op.

Jeg har 200 GB dataplads

Jeg har 186,25 GB billeder og video og ca. 270 mb i Icloud drive, det burde ikke være 200 gb.

Når jeg logger ind på icloud.com, står der jeg har 14 gb dokumenter, men dem kan jeg ikke finde nogle steder, heller ikke når jeg kigger på mine telefon, der svarer det også nogenlunde til hhv 186 gb og 270 mb.

Håber nogen har svaret.

mvh

thorbjørn

  7
0
  363

463

0
03. april 2017 @ 06:18
Seniormedlem

I en af de seneste opdateringer begyndte mac os at uploade indholdet af mapperne "Dokumenter" og "skrivebordet" til skyen for at synkronisere med andre enheder - det kan være ret pladskrævende hvis man ikke slår det fra.


3580

34
03. april 2017 @ 06:28
Virtual Machine

Det kan osse være backups af iPhone og iPads

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

303

1
03. april 2017 @ 10:17
Lærling

Har samme problem! Hvis jeg logger på icloud.com, viser den at jeg har 62 GB i dokumenter (udover mine 157 GB fotos). Men hvor ligger de dokumenter? Jeg har slettet alt i Filer, Dokumenter og Skrivebord!

Kone v.1, barn mid 2007, barn late 2009, barn early 2013, hund v.2, kanin v.1 + lidt Appleudstyr

8581

198
03. april 2017 @ 12:03
Poseidon

Det nemmeste er som oftest bare at tjekke ens iCloud Drive på Mac'en, så kan man nemt se hvad man har liggende.

Der var engang en Mac...

79

0
03. april 2017 @ 15:56
Novice

Jeg har ikke nogle iphone eller ipad backup liggende og jeg har også tjekket at skrivebord og dokumenter var slået til, det er det ikke.

Mit icloud drive fylder ca. 270 mb, så det kan desværre heller ikke forklare det.

mvh Thorbjørn


303

1
05. april 2017 @ 10:25
Lærling

Fik i aftes en mail fra Apple om at der efter opgradering til iOS 10.3 var set fejl for brugere i forbindelse med iCloud. Men lige meget havd jeg gør, så bliver min icloud ved med at påstå at jeg bruger over 55GB i det den kategoriserer som Dokumenter. Men hvis jeg kigge rpå idrive via min Mac er der ingen dokumenter, hverken i Dokumenter, Filer eller skrivebord!

Kone v.1, barn mid 2007, barn late 2009, barn early 2013, hund v.2, kanin v.1 + lidt Appleudstyr

303

1
05. april 2017 @ 11:29
Lærling

Okay... fandt måske en af synderne. Da jeg havde slået iDrive til, synkroniserede den folderen Dokumenter, hvor Outlook åbenbart smider alle settings + data i, så der var over 20 GB data der blev overført. Men nu er det slået fra på Mac, men den siger det slettes lokalt men IKKE på iDrive - hvordan f.... sletter jeg dem så der? Hvis jeg går ind i iDrive via iCloud, så er folderen Dokumenter tom...

Kone v.1, barn mid 2007, barn late 2009, barn early 2013, hund v.2, kanin v.1 + lidt Appleudstyr