xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Send ideer, forslag, ris og ros... (Forslag til macnyt)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Slette ufærdigt indlæg
Kategori: Send ideer, forslag, ris og ros... (Forslag til macnyt)


108

8
10. maj 2017 @ 21:17
Novice

Hvordan sletter man et indlæg på macnyt?

Gået af ved en fejl!,

  2
0
  595

4593

394
10. maj 2017 @ 23:30
FPU

Man kan ikke slette et indlæg som sådan, men i ti minutter efter det er sendt, har man mulighed for at rette i det, hvorefter det bliver låst. Du kunne således have klikket på dit fejlafsendte indlæg og rettet i det ved at klikke på det grå Redigér-link nede i højre hjørne af tekstfeltet.

Edit: Af og til sker det herinde, at man kommer til at sende sit indlæg to gange, f.eks. hvis browseren lige hænger et øjeblik. Så er det god kutyme at gå ind i det ene af indlæggene og erstatte hele teksten med "dp" uden anførselstegn (dp står for dobbelt-post).

Hvis man til gengæld kommer i tanke om, at man bør tilføje noget (.feks. at man lige nåede at google en løsning), kan man inden for de ti minutter tilføje "Edit:" (igen uden anførselstegn) og så den efterfølgende tekst; det har jeg f.eks. benyttet mig af i dette indslag, de jeg lige var nødt til at poste det, før jeg kunne få bekræftet, et Redigér-linket nu også befandt sig der, hvor jeg skrev, det befandt sig, og at det hed, det som jeg sagde, det hed. Giver det mening?

Spirituel Maskine

108

8
11. maj 2017 @ 21:30
Novice

Tak Tonny

Ja, det giver god mening.

Oplever at det er lidt bøvlet at skrive indlæg via iPad, når skærm tastatur poper op er det som om man skriver sin tekst oppe under værktøjslinjen i skrivefeltet. Bøvlede lidt med pegefinger for at få mit skriv frem og fik så ramt send feltet :-)