xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
WWDC17 nærmere sig med hastige skridt og det kan kun blive spændende
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)

WWDC17 nærmere sig med hastige skridt og det kan kun blive spændende WWDC17 nærmere sig med hastige skridt og det kan kun blive spændende
Det er tæt ved at være tid til, at årets WWDC ruller af stablen og forhåbentlig har Apple masser af spændende overraskelser parat.

8581

198
29. maj 2017 @ 08:09
Poseidon
[post_text]
Der var engang en Mac...
  15
0
  650

2322

0
29. maj 2017 @ 08:36
ASCII jonglør

Hæhæ   - ja, en stor performer er den gode kok ikke. Er mest spændt på at se, om der kommer nye MacBook Pro-modeller, kunne godt trænge til en ny maskine. Også nyt om udviklingen af det nye macOS kunne være interessant. Tror at Apple herved igen får spændt den innovative bue, og lander langt foran sine konkurrenter. 

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

3580

34
29. maj 2017 @ 09:52
Virtual Machine

Jeg venter på den nye iMac. Dog ikke pro modellen. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2322

0
29. maj 2017 @ 10:02
ASCII jonglør

Overvejes også her. Havde i sin tid en 27" iMac - og den storslåede oplevelse er endnu ikke glemt   Lækkert lækkert lækkert!

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

285

6
29. maj 2017 @ 10:04
Juniormedlem

Specbump er ikke præsentationsmateriale.


8581

198
29. maj 2017 @ 10:53
Poseidon
Niels Jørgen Kruse skrev:

Specbump er ikke præsentationsmateriale.

Nej, men et nydedikeret fokus på Mac'en er.

Der var engang en Mac...

285

6
29. maj 2017 @ 14:10
Juniormedlem
David Munch skrev:
Niels Jørgen Kruse skrev:

Specbump er ikke præsentationsmateriale.

Nej, men et nydedikeret fokus på Mac'en er.

Hvis de har nye trådløse tastaturer med touch bar, kunne jeg måske se det.


3580

34
30. maj 2017 @ 06:26
Virtual Machine

Ja der skal være noget ekstraordinært over den hvis jeg skal købe en. Eller kunne jeg lige så godt købe den første udgave med Retina skærm og spare kassen. Men jeg håber da at der kommer noget mere end en touch bar. Måske et opdateret design?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

8581

198
30. maj 2017 @ 08:11
Poseidon

De har jo lige opdateret designet, så der skal du nok vente 3 år mere.

Der var engang en Mac...

3580

34
30. maj 2017 @ 09:10
Virtual Machine

Alstå mere designændring ud over at gøre den tyndere. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

8581

198
30. maj 2017 @ 09:58
Poseidon

Det er jo stadig en designændring. Det er jo ikke kun skallen som bliver lavet om.

Der var engang en Mac...

2322

0
30. maj 2017 @ 12:14
ASCII jonglør

Så er der ved at ske noget: hos Apple er 15" MacBook Pro-modellerne åbenbart out of stock.

Mere info her:

15-inch MacBook Pro delivery times slip until after WWDC, hardware updates expected

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

3580

34
30. maj 2017 @ 17:40
Virtual Machine

Det er jo stadig en designændring. Det er jo ikke kun skallen som bliver lavet om.


Det er ikke nok til at jeg vil smide 20k efter den, i forhold til forrige model.
Så hvis de gør den nye iMac endnu tyndere, vil jeg stadig vælge en ældre model. Der er for lille en forskel på sådan en stor prisforskel. 

Hvis den bliver tyndere, tror jeg, at den får varmeproblemer, med mindre de har fundet nye kølingsmetoder. Jeg tror faktisk at den bliver pænt varm med en Xeon processor i nu her. 

Men gad vide om der kommer en i9 processor den nye iMac, siden der kommer en Xeon i iMac Pro? De har jo udskudt opdateringer i fandens lang tid, at der må simpelthen komme en brag af en forbedring på hardwaresiden.


Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

8581

198
30. maj 2017 @ 18:11
Poseidon
Lars Sejerup skrev:

Hvis den bliver tyndere, tror jeg, at den får varmeproblemer, med mindre de har fundet nye kølingsmetoder.

De nye AMD og Nvidia kort laver betydeligt mindre varme end tidligere generationer, da de bruger markant mindre strøm.


 Jeg tror faktisk at den bliver pænt varm med en Xeon processor i nu her. 

Kaby Lake Xeons kommer med TDP helt ned til 25W.


Men gad vide om der kommer en i9 processor den nye iMac, siden der kommer en Xeon i iMac Pro? De har jo udskudt opdateringer i fandens lang tid, at der må simpelthen komme en brag af en forbedring på hardwaresiden.

Jeg tvivler på de vil smide en 10+ core processor i iMac'en. Det vil fjerne ideen i en iMac Pro, og komplet udradere deres Mac Pro i et niveau hvor selv Cook ikke kan påstå den stadig er up-2-date.   

Der var engang en Mac...

2322

0
30. maj 2017 @ 18:36
ASCII jonglør

Hvilket minder om DSB, der i årevis har ladet vores Intercity-toge køre med kun 80% af deres optimale hastighed - udelukkende for at kunne indhente forsinkelser og dermed undgå at skulle betale rejsegaranti til brugerne samt store bøder til Trafikministeriet.

Da jeg opdagede den DSB-strategi havde gjort mit arbejdsrejseliv surt i tre årtier, blev jeg så rasende, at jeg købte en Audi A3   

Nå, nu må vi se, hvilke opdateringer Apple kommer med, bliver spændende...

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

3580

34
30. maj 2017 @ 18:42
Virtual Machine


Men gad vide om der kommer en i9 processor den nye iMac, siden der kommer en Xeon i iMac Pro? De har jo udskudt opdateringer i fandens lang tid, at der må simpelthen komme en brag af en forbedring på hardwaresiden.


Jeg tvivler på de vil smide en 10+ core processor i iMac'en. Det vil fjerne ideen i en iMac Pro, og komplet udradere deres Mac Pro i et niveau hvor selv Cook ikke kan påstå den stadig er up-2-date.   

Så må de jo osse opgradere deres andre modeller tilsvarende, så alt er up-to-date   

Sjov kommentar ellers. Jeg mener det   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future