xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Money, money, money ... (Apple Pay)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Apple Pay kommer til Danmark!
Kategori: Money, money, money ... (Apple Pay)


267

0
02. august 2017 @ 08:15
Juniormedlem
  11
0
  911

383

4
02. august 2017 @ 09:48
Lærling

Bedste nyhed i meget meget lang tid - i hvert fald for mig ;)

Apple Certified Support Professional (ACSP) Apple Certified Mac Technician (ACMT)

15

0
02. august 2017 @ 09:59
Nyt medlem

Synes også dette er en fantastisk nyhed. 

Er dog bange for at min bank (danske bank), ikke vil være samarbejdspartnere med Apple pga. mobilepay.

Har selv lige skrevet til danske bank for at vise min interesse i ApplePay og for at høre om de kan fortælle mig noget.

Vil opfordre jer andre til også at skrive til jeres banker for at vise interesse i ApplePay hvis i også ønsker ApplePay. 

MacBook Pro 13" 2,26GHz 8GB Ram 500 GB SSD // iPhone 6S // iPad Air

383

4
02. august 2017 @ 10:52
Lærling

God ide - jeg har hermed skrevet til direktøren i min sparekasse :D 

Man kan jo godt have sin tvivl med Danske Bank. Mon de er interesseret i så stor en konkurrent til MobilePay?

Apple Certified Support Professional (ACSP) Apple Certified Mac Technician (ACMT)

8581

198
02. august 2017 @ 10:59
Poseidon

De er 2 år for sent på den for mig. Mit kontaktløse dankort har fint opvejet den hurtighed som ApplePay sandsynligvis ville give mig.


Oh well, man opretter sig vel alligevel... To betalingsformer på lommen er vel altid bedre end én.

Der var engang en Mac...

1663

45
02. august 2017 @ 14:30
Stormogul

vil dansk Apple pay også virke i F.eks USA eller andre lande? så hvis jeg opretter mig og rejser til USA næste år, så ville jeg kunne bruge det derover også?

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2185

44
02. august 2017 @ 14:45
ASCII jonglør

US Apple Pay virker i DK i dag, så mon ikke at DK Apple Pay virker den anden vej også :)


15

0
02. august 2017 @ 15:27
Nyt medlem
Anders Lerstrup skrev:

Synes også dette er en fantastisk nyhed. 

Er dog bange for at min bank (danske bank), ikke vil være samarbejdspartnere med Apple pga. mobilepay.

Har selv lige skrevet til danske bank for at vise min interesse i ApplePay og for at høre om de kan fortælle mig noget.

Vil opfordre jer andre til også at skrive til jeres banker for at vise interesse i ApplePay hvis i også ønsker ApplePay. 


Så er der svar fra Danske Bank.. 

"Hej

Tak for din henvendelse.

Der er endnu ikke taget beslutning om Danske Bank skal tilmeldes ApplePay.

Hav en god dag."

Hehe.. Dette siger desværre ikke så meget... 

MacBook Pro 13" 2,26GHz 8GB Ram 500 GB SSD // iPhone 6S // iPad Air

3580

34
02. august 2017 @ 15:46
Virtual Machine

Hvis man kan overføre penge mellem Applebrugere via Apple pay; kan jeg så sende penge til udlandet og hvad koster det?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

678

26
03. august 2017 @ 09:21
Veteran

Ved i om det virker med kontantløsbetaling eller om der skal en stander op ligesom med mobilepay og det mobile dankort? Hvis det virker med kontantløs er det jo perfekt!


1325

0
03. august 2017 @ 12:29
Stormogul

Apple Pay fungerer som et kontaktløs kort, så derfor vil det virke stort ser overalt i modsætning til MobilePay og mobilt Dankort.


678

26
03. august 2017 @ 15:07
Veteran
JLL skrev:

Apple Pay fungerer som et kontaktløs kort, så derfor vil det virke stort ser overalt i modsætning til MobilePay og mobilt Dankort.

Så må man sige at Apple Pay allerede er foran fra start, for de fleste steder har kontaktløs efterhånden.