xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Kalenderoversigt i Sierra
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


3580

34
12. august 2017 @ 14:17
Virtual Machine

Hej


Hvordan får jeg fremvist f.eks. fødselsdage på årsoversigten i Kalender? Lige nu, kan jeg kun se datoen hvis jeg vælger "ÅR" i kalender. Det kan jeg jo ikke bruge til så meget.   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future
  4
0
  35

1833

1
12. august 2017 @ 15:07
Stormogul

Hvis du klikker på en dato med begivenheder, så vises en popup med hvilke begivenheder der er tale om.


3580

34
12. august 2017 @ 22:49
Virtual Machine

OK det lyder smart. Men hvordan kan jeg se på årsoversigten hvilke dato der er begivenheder på? Lige nu er der blot en masse tal, og en rød ring omkring den dato der lige er pt. Ellers er der ingen indikationer på nogen aktiviteter overhovedet der vises i vindout. Skal man så pejle sig frem til en dator til man finder det man ønsker?


Kalender har farveangivelser for f.eks. fødselsdage, genrelle aftaler, og hvad jeg nu ellers opretter. De har alle forskellige farveangivelser. Men dem kan jeg ikke se på årsoversigten. Jeg ønsker f.eks. og få en farvet oversigt over hvilke dato der er fødselsdage uden detaljer. Eller skifte en oversigt over rejsedage uden detaler - blot farver. Andre farver der er kategoriseret til et specifikt tema.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1833

1
13. august 2017 @ 00:27
Stormogul

Du kan godt give forskellige kalendere forskellige farver, men de vises åbenbart ikke på årsoversigten, her lader til at en heatmap, hvor farven bestemmes af antal aftaler på de pågældende datoer. Du må klikke ind på månedsoversigten, for at få hvad du ønsker. 


3580

34
13. august 2017 @ 04:01
Virtual Machine

Tak for svar.


Kan en af jer anbefale mig en kalender app der kan det jeg skal bruge (som osse er nem og flot), og som ikke koster røven ud af bukserne?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future