xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Glæder i jer til i aften?
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


1638

45
12. september 2017 @ 10:25
Stormogul

Hva så folkens, glæder i jer til i aften eller ødelægger alle de leaks glæden ved en Apple event? 

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra
  19
0
  85

8581

198
12. september 2017 @ 10:41
Poseidon

Glæder mig mest til at høre de danske priser, samt se 6S droppe i pris..   Og finde ud af om der kommer dansk Siri på Apple TV, og bedre lydunderstøttelse i Apple TV 4K..

Og så se ordentlige billeder af iPhone X.. Jeg var rigtigt skuffet over iPhone 4 designet da den leakede i sin tid, men da jeg først så den ordentligt på billeder fra Apple,  ja så blev jeg da lidt forelsket i den. Og den er stadig drønflot!

Der var engang en Mac...

1425

21
12. september 2017 @ 10:49
Stormogul
Pjock skrev:

Hva så folkens, glæder i jer til i aften eller ødelægger alle de leaks glæden ved en Apple event? 

Det bliver spændende at se, og så alligevel ikke. De seneste par iPhones har været lækket, så der har ikke været noget 'surprise' i det. Og jeg tænker HVERGANG, at jeg håber de hiver en kanin op af hatten, og at det design mæssigt er fuldstændig anderledes end alle de billeder der florere.

Tiden hvor de kunne holde tæt er åbenbart ovre   

Jeg har ikke været overbevist de sidste par år med deres præsentationer, men håber hver gang at det bliver anderledes  


2322

0
12. september 2017 @ 11:20
ASCII jonglør

Jeg har besluttet at lade mig overraske over at :

1. Apple endnu engang overrasker med "just one more thing"...

2. Apple endnu engang overrasker med en stille og rolig event...

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

1493

39
12. september 2017 @ 11:22
Stormogul

jeg håber de viser lidt frem fra nybyggeriet og de nye flotte lokaler. og så skal jeg nok også ah en af de nye iphone når de kan leveres i dk.

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

215

0
12. september 2017 @ 12:44
Juniormedlem

ja, skal have iphone med OLED, 2 stk. AW LTE og selvf. en ATV4 med 4KS; så jeg synes der kommer flere gode ting i dag.

iPhone 2G, 3G, 3GS, 4, 5, 5s, 6s, X, 11 Pro, Macbook Pro 13", 2*iPad 4G. ATV4, 4*AW

1638

45
12. september 2017 @ 13:28
Stormogul
Gelardi skrev:

ja, skal have iphone med OLED, 2 stk. AW LTE og selvf. en ATV4 med 4KS; så jeg synes der kommer flere gode ting i dag.

Jeg tror jeg nøjes med et nyt Apple tv og en iphone denne omgang, håber virkelig mit samsung 4K tv kan vise 4K fra et nyt apple tv for kan ik se 4K film fra min x-box one s, den viser kun fuld HD. ØV øv

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

2322

0
12. september 2017 @ 13:51
ASCII jonglør

Og som sædvanlig er jeg energisk besluttet på ikke at købe noget. Som helst. Overhovedet. Absolut ingenting.

I øvrigt en diciplin, som det ifm. Apple-events har taget adskillige år at mestre.

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

3580

34
12. september 2017 @ 14:38
Virtual Machine

Forrædder   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2322

0
12. september 2017 @ 15:26
ASCII jonglør

Nogle gange må man simpelthen bare se sin skæbne direkte i øjnene, overbevist om ens uskyld (naturligvis), mens man stille messer det sidste vers fra Thøger Larsens guldalderdigt "Nornerne":

 Nornerne spinder det frem mod den store Sum,

 alt det, som af Kloden evnes.

 Den lille Jord i det store Rum

 skal stedse rundere jævnes.

 Der styrter Tinder med Brist og Skrald,

 og Muld med Floderne skylles.

 Alle Bjærge de staar for Fald,

 og alle Dale skal fyldes.

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

2322

0
12. september 2017 @ 15:44
ASCII jonglør

Apple Store Is Down. 

"We Will Be Right Back..."

Åhh, disse ritualer!

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

1638

45
12. september 2017 @ 16:19
Stormogul

Tror i de fri giver iOS 11 og High Sierra i aften eller må vi vente på det?

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

1708

43
12. september 2017 @ 16:55
Stormogul

Tror vi skal vente, developer's får måske en GM.


1641

24
12. september 2017 @ 17:20
Stormogul
Pjock skrev:
Gelardi skrev:

ja, skal have iphone med OLED, 2 stk. AW LTE og selvf. en ATV4 med 4KS; så jeg synes der kommer flere gode ting i dag.

Jeg tror jeg nøjes med et nyt Apple tv og en iphone denne omgang, håber virkelig mit samsung 4K tv kan vise 4K fra et nyt apple tv for kan ik se 4K film fra min x-box one s, den viser kun fuld HD. ØV øv


Så prøv Netflix, de kan i 4K....


Once you go Mac - You'll never go back..!

1638

45
12. september 2017 @ 17:23
Stormogul
Giffi skrev:
Pjock skrev:
Gelardi skrev:

ja, skal have iphone med OLED, 2 stk. AW LTE og selvf. en ATV4 med 4KS; så jeg synes der kommer flere gode ting i dag.

Jeg tror jeg nøjes med et nyt Apple tv og en iphone denne omgang, håber virkelig mit samsung 4K tv kan vise 4K fra et nyt apple tv for kan ik se 4K film fra min x-box one s, den viser kun fuld HD. ØV øv


Så prøv Netflix, de kan i 4K....

Ja det har en Netflix app på selve tvet som kan vise 4K men ville gerne have kunne købe UHD film og se dem på tvet via min x-box one s men den kan kun vise x-boxens menuer i 4K men lige så snart jeg sætter en UHD film på så skifter den til fuld HD. det er øv bøv

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

3580

34
12. september 2017 @ 18:19
Virtual Machine
Tror vi skal vente, developer's får måske en GM.

iOS er udkommet i GM såjeg håber den kan hentes ned i aften
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2185

44
12. september 2017 @ 18:36
ASCII jonglør

Inden i forelsker jer for meget i tanken om 4K TV - der findes ingen TV som har en 4K opløsning, det kommer helt an på hvilke SW løsning der benyttes til opskalering til 4K oplevelsen.


3580

34
12. september 2017 @ 18:50
Virtual Machine

Gider du at forsvare den påstand? :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2185

44
12. september 2017 @ 19:08
ASCII jonglør

Det er ikke en påstand - blot som det er...

Alle 4K TV har kun en opløsning på 3840 x 2160 - true 4K er en opløsning på 4096 × 2160

YouTube’s 4K er på 4096 x 3072


3580

34
12. september 2017 @ 21:14
Virtual Machine

Og hvad så? Jeg mener, at man på papiret kan se forskel. Men jeg tror næppe der er mange der vil sidde sig ned med armene over kors og surmule. Der er ingen fast 4K standard, og Apple har valgt den laveste af dem, ser det ud til. 

TV Resolutions


Men hvorfor de ikke har valgt den 4K standard som du mangler, ved jeg ikke. Sender Apple TV ikke raw data via HDMI til TV'et og tv'et selv generer billedet? I så fald giver det ikke meget mening at Apple TV 4K ikke kører native 4K resolution. Måske kører TV slet ikke det format du snakker om? Måske kører 4K TV "kun" 3,840x2,160 som standard?

Men jeg spekulerede på, om der er kommet en lydudgang på den nye Apple TV 4K som forsvandt på Apple TV 4. For den mangler jeg meget.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future