Efter at jeg har installeret High Sierra, så kan jeg ikke længere se Netflix. Den kommer hele tiden med denne meddelelse: Der lader til at være en skærmfejl. Kontrollér, at din skærm er HDCP-kompatibel og ikke er spejlet med AirPlay.
Men Airplay er slået fra. Andre der har oplevet noget lignende, og kan jeg gøre noget?
Jeg har en iMac 5K fra 2015.
mon ikke netflix kommer med en opdatering
Det virker fint på min MacBook Pro - tjekker min iMac 5K om lidt.
Prøv at se, om der kunne være noget her:
http://www.hawkdive.com/2015/11/fix-hdcp-compliant-display-error-when.html
Det hjalp da jeg koblede min eksterne fladskærm fra på min iMac. En 42" Phillips 4K TV-skærm. Det løste problemet med både Netflix og Viaplay. Men jeg vil nu gerne se dem begge på min store skærm, Men jeg må vel bare vente med en opdatering.
Tak for hjælpen endnu engang JLL. Du har ofte været en stor hjælp. :)
Forsøg med en anden browser. Det har løst problemet for mig. Jeg benytter Chrome til netflix.
Mvh Søren