xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Netflix melder om skærmfejl i MacOs 10.13
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


171

0
26. september 2017 @ 10:01
Novice

Efter at jeg har installeret High Sierra, så kan jeg ikke længere se Netflix. Den kommer hele tiden med denne meddelelse: Der lader til at være en skærmfejl. Kontrollér, at din skærm er HDCP-kompatibel og ikke er spejlet med AirPlay.

Men Airplay er slået fra.  Andre der har oplevet noget lignende, og kan jeg gøre noget?


Jeg har en iMac 5K fra 2015.

27" iMac, 3,5 GHz Intel Core i7, 8 GB ram, GeForce GTX 780M 4096 MB
  4
0
  93

1493

39
26. september 2017 @ 10:33
Stormogul

mon ikke netflix kommer med en opdatering 

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

1325

0
26. september 2017 @ 10:36
Stormogul

Det virker fint på min MacBook Pro - tjekker min iMac 5K om lidt.

Prøv at se, om der kunne være noget her:

http://www.hawkdive.com/2015/11/fix-hdcp-compliant-display-error-when.html

https://help.netflix.com/en/node/22497


171

0
26. september 2017 @ 10:53
Novice

Det hjalp da jeg koblede min eksterne fladskærm fra på min iMac. En 42" Phillips 4K TV-skærm.  Det løste problemet med både Netflix og Viaplay. Men jeg vil nu gerne se dem begge på min store skærm, Men jeg må vel bare vente med en opdatering.

Tak for hjælpen endnu engang JLL.  Du har ofte været en stor hjælp. :)

27" iMac, 3,5 GHz Intel Core i7, 8 GB ram, GeForce GTX 780M 4096 MB

147

1
26. september 2017 @ 12:16
Novice

Forsøg med en anden browser. Det har løst problemet for mig. Jeg benytter Chrome til netflix.

Mvh Søren