xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
340
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
løsning på problemet med at bruge Leef ibridge 1
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)


31

0
05. oktober 2017 @ 14:34
Let øvet

Løsning på problemet med at bruge Leef ibridge på Ipads og Iphones efter update til IOS 11

Se hvad en leef er

Der en konstateret at Leef Memory stick ikke virker efter iPad og iPhone er opdateret til Ios 11 og Ios 11.1.
Der er kommet en Firmware opdatering til dem som ligger på

link til firmware

Man sætter Leef Usb nøglen i sin pc og køre så FWUpdater.exe (Tager ca. 9 sek.) så er nøglen opdateret og virker igen på iPad og iPhone.

Kan godt de første par gange stadig komme med samme fejl at den ikke virker, men det forsvinder og den virker alligevel.


  5
0
  225

1263

36
06. oktober 2017 @ 07:42
Stormogul

Ikke så smart, når jeg ikke har en PC….

Og ved ikke, om min iLeef er en 3'er - heldigvis har jeg endnu ikke opdateret til iOS 11.

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

31

0
06. oktober 2017 @ 08:51
Let øvet

Beklager at jeg skrev en løsning på problemet ....det skal ikke gentages.



1263

36
06. oktober 2017 @ 08:55
Stormogul

alt forladt   

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

4593

394
06. oktober 2017 @ 09:06
FPU
carsten6100 skrev:

Beklager at jeg skrev en løsning på problemet ....det skal ikke gentages.


Martin brokker sig jo ikke over dig, men over at Leef laver firmware-upgrades, som kun virker igennem Windows. Mac- og Linux-brugere er jo på hælene, hvis de ikke lige har en Win-PC stående, eller hvis de ikke har en i omgangskredsen, som tør køre en obskur exe-fil.

Havde selv samme problem for en del år siden, hvor jeg skulle have flashet et eksternt DVD-drev; her måtte jeg ind til naboen og hans WinXP PC. Det var en ret ydmygende situation, fordi jeg indtil den dag havde været (stolt af at være) total uafhængig af Win-platformen, og sådan har Martin det sikkert også lidt lige nu.

For et års tid siden, oder so, var den så gal igen. Her skulle jeg firmware-upgrade min EVO 840. Det kunne dog klares ved at lave en boot-disk med den nødvendige exe-fil på, men det var s'gu weird at se sin go'e gamle MBP starte op i DOS. Adios Amigos! :-D

Spirituel Maskine

1833

1
06. oktober 2017 @ 10:40
Stormogul
Tonny Freimanis skrev:

Martin brokker sig jo ikke over dig, men over at Leef laver firmware-upgrades, som kun virker igennem Windows. Mac- og Linux-brugere er jo på hælene, hvis de ikke lige har en Win-PC stående, eller hvis de ikke har en i omgangskredsen, som tør køre en obskur exe-fil.

De arbejder trods alt på en Mac version, som der står på siden.