xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Fortrydelse vedr. køb af app
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)


163

3
09. oktober 2017 @ 21:44
Novice

Hvordan er jeg stillet hvis jeg fortryder købet af final cut efter et par dage, fordi det eks. ikke levede op til mine forventninger.


Kan jeg få pengene tilbage uden forbehold inden 14 dage?


Mvh

Torben

  1
0
  718

67

0
09. oktober 2017 @ 22:58
Novice

Fortrydelsesret: Hvis du vælger at annullere din ordre, kan du uden nogen begrundelse gøre dette inden for 14 dage fra den dato, hvor du modtog kvitteringen.

Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal du informere os om din beslutning. For at sikre den hurtigste behandling anbefaler vi, at du benytter “Rapporter et problem” til at annullere alle produkter med undtagelse af Apple Music, iTunes Match, Sæsonpas, Multipas-kort og ikke-indløste iTunes-gaver, som er købt direkte af Apple. De undtagne produkter kan annulleres ved at kontakte iTunes-support. Du har også ret til at informere os via annulleringsformularen nedenfor eller på anden vis gennem en tydelig erklæring. Hvis du benytter “Rapporter et problem”, sender vi hurtigst muligt en bekræftelse af modtagelsen af din annullering.

For at overholde tidsfristen for annullering skal du give besked om annulleringen, før den 14-dages periode udløber.

Resultat af annullering: Vi refunderer beløbet inden for 14 dage efter modtagelsen af din meddelelse om annullering. Vi benytter det samme betalingsmetode, som du benyttede til Transaktionen, og du skal ikke betale noget gebyr for en sådan refusion.

Undtagelse til fortrydelsesret: Du kan ikke annullere en ordre, som omfatter Indhold, hvis leveringen af dette Indhold er påbegyndt efter din anmodning, og du har vedkendt dig, at du i kraft af dette mister fortrydelsesretten.


Kilde:https://www.apple.com/legal/internet-services/itunes/dk/terms.html

fra vilkår & betingelser linket i appstore nederst

Træt af at få stjålet dit udstyr ,se mere på [link=www.bv-group.dk]BV-Group[/link]