xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Trælse ting i tvos 11
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


315

0
17. oktober 2017 @ 22:23
Lærling

Hejsa allesammen. 

Nå men det her “nye” tvos 11 halløj irriterer mig altså en smule. Der er to ting som jeg føler er lidt en tilbagegang.

Nummer 1 er at når man skimmer i fx. Netflix eller andre video app’s, så er der ikke længere den her lækre miniature. 

Nummer 2 er at hver gang mit Apple tv starter fra dvale, så er det med en lækker skærm hvor der står “højttalervalg” eller lign. Hvilket sikkert er super smart hvis man vil smide lyden afsted til en airplay højttaler, men sådan en har jeg ikke. 

Er der nogen der ved om der er en løsning på de to udfordringer? Jeg har ikke kunne finde noget via google, men ved heller ikke helt hvad jeg skal søge efter. 

Nå ja, så er det også lidt surt at tidslinien nu skal have 2 tryk før den går væk, fordi den (måske smart nok?) skal vise hvad tid videoen man ser er slut... jeg lover højt og helligt at jeg ikke er så sur en gammel mand som det lyder til jeg er, de her ting er bare trælse   

iMac 27, new iPad 16GB, Apple TV 3, iPhone 5,
  3
0
  116

204

1
18. oktober 2017 @ 19:37
Juniormedlem

Kan ikke nikke genkendende til begge 2, har nummer 1 og får ikke nummer 2

Det må være nogle indstillinger

MVH Søren Larsen

315

0
18. oktober 2017 @ 22:15
Lærling

Ja men jeg synes jeg har været alle indstillinger igennem, men det virker bare som en helt åndssvag ting at fjerne, det med miniaturen. 

Måske er det også forkert at skrive at man skal trykke ved nummer to (No pun intended) men når man rør ved det berøringsfølsomme på fjernbetjeningen, så kan man fjerne tidslinien normalt, men her skal den lige vise hvad tidspunkt videoen er færdig, så man skal røre en gang til - hvis man som mig ikke kan vente de her par sekunder før det forsvinder af sig selv. 

iMac 27, new iPad 16GB, Apple TV 3, iPhone 5,

256

1
20. oktober 2017 @ 22:19
Juniormedlem

Nummer 2.

Tror du har slået Konferenceskærm til.

Gå i Airplay og slå det fra.