xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Hvor er begejstingen henne ....??
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


1708

43
03. november 2017 @ 21:18
Stormogul

Nå der er vil mindst 30% af MacNyt brugerne som har fået en iPhone X, men hvor er begejstringen henne ....?

Meget lidt skriv her hvorfor ?



  33
0
  86

1493

39
03. november 2017 @ 21:29
Stormogul

hva?

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

1708

43
03. november 2017 @ 21:32
Stormogul

pt er der kun 1 som har skrevet om sin begejstring og kommende super week-end, men hvor er alle de andre ??


1129

129
03. november 2017 @ 22:04
Stormogul

hvad er der at være begejstret for? 9000DKK for en telefon? en telefon der er nok et forsøg på nogle teknologiske bedrifter. der kan vise sig at være fuld af børnesygdomme...

med mindre jeg kommer til en ekstra uforventet indtægt, der dækker 50-60% af prisen, køber jeg den ikke. den har slet ingen interesse. nada... jeg måtte faktisk ind på apple side, lige før, for at se hvad den koster. så meget interesse har jeg for den.

og jeg vil sige, at siden 2001 har jeg ikke haft andet end apple produkter i hjemmet. men iphone X er en joke. 


650

1
03. november 2017 @ 22:14
Veteran

Det er simpelthen en joke. Den pris vil jeg aldrig give for en iPhone når man kan få en galaxy der er ligeså god hvis ikke bedre til 4000kr. (S8 edge)

Macnyt - EUA (End User Areement) 03.03.2010 Følgende er gældende regelsæt for Macnyt's brugere og er gældende i forbindelse med etablering af en bruge

1833

1
03. november 2017 @ 23:13
Stormogul

Skærmen og størrelsen er som jeg håbede, men der er ingen begejstring herfra mht. face-id og prisen får heller ikke mit hjerte til at banke. Min 6s er viser dog heller ingen alderdomstegn ud over skærmstørrelsen, så jeg håber touch-id får et comeback med en tilsvarende skærm, inden det bliver aktuelt for mig. Det værste er, at jeg frygter det skaber præcedens og Android fabrikanterne også begynder at droppe fingeraftrykslæsere til fordel for ansigts/iris skannere og lignende. De følger Apple mere end godt er, til tider..


1708

43
04. november 2017 @ 07:03
Stormogul

Ja Touch ID er nok slut i næste telefon og Face ID bliver den fremtidige standard det er jeg ikke i tvivl om. Så er alle børne sygdommene også rettet. 

Jeg har købt mig en iPhone 8 og den er jeg godt tilfreds med. Den er super hurtig.



1833

1
04. november 2017 @ 11:28
Stormogul
Gorm Jørgensen skrev:

Ja Touch ID er nok slut i næste telefon og Face ID bliver den fremtidige standard det er jeg ikke i tvivl om. 


Jeg håber du tager fejl. Kald mig bare paranoid, men Jeg er ikke vild med alle de internetopkoblede sensorer der kontinuerlig overvåger vores dagligdag som kineckt (Apple købte firmaet der stod bag første version til at lave face-id), Google glasses, always on assistenter (Siri, Google now, Alexa, Cortana etc.) i telefoner og højtaler som er stemmeaktiveret og konstant lytter med. Jeg håber  face-id højst får succes som en valgfri 2-faktor tjek for ekstra sikkerhed og sådan syntes jeg Apple skulle have introduceret det. 


3580

34
04. november 2017 @ 12:56
Virtual Machine

Jeg har lidt svært ved at være hyped over den telefon fordi den er så dyr, og at iOS har så mange fejl, at jeg ikke rigtig længere nyder at brug en iPhone. De kommer med den ene update efter den anden, men der er stadig fejl i iOS. 

Hvad kan man købe af hardware idag til samme pris som den telefon, og så blive midst lige så glad?

Jeg kunne godt fristes til at spørge om Apple har den samme tilgang til kvalitetstjek af iOS som da Steve Jobs sad ved roret. Det virker ikke sådan.

Jeg kunne godt fantasere lidt over hvorfor:

Men jeg har osse hørt at programmører ofte laver koden, så kun dem selv kan rette i den, fordi det er rent volapyk for en anden progammør der skal overtage hans kode, enten fordi han blev fyret eller flyttet over i en anden afdeling. 

Måske har Apple ikke haft nok programmører på projektet, så de kunne afslutte iOS 11 ved lanceringsdatoen?

Er der nogle prominente programmører der er stoppet hos Apple?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1641

24
04. november 2017 @ 13:05
Stormogul

Nå da da...

Rønnebærrene er nok sure...     :-)

Once you go Mac - You'll never go back..!

1519

0
04. november 2017 @ 14:23
Suspenderet

Jeg sidder stadig med en iPhone 5, men jeg har set introen af den nye X, og den er da bare ret vild. Jeg forstår da udmærket at nogen synes den er for dyr,men er den det? Jeg mener, her kører vi Skoda Fabia og sønnen har en iPhone 4, men der er jo masser der kører Mercedes eller BMW, som er dobbelt så dyr som vores Skoda, og de opfylder begge deres formål; at bringe os fra A til B. Folk der har masser af penge vil da have det nyeste og iPhone X er et tilbud til Dem, ikke til os med gamle biler og Nokia 8210 i jakkelommen, vi venter med at købe iPhone X til den er forældet.....

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

2185

44
04. november 2017 @ 14:26
ASCII jonglør
Lars Sejerup skrev:

Jeg har lidt svært ved at være hyped over den telefon fordi den er så dyr, og at iOS har så mange fejl, at jeg ikke rigtig længere nyder at brug en iPhone. De kommer med den ene update efter den anden, men der er stadig fejl i iOS. 

Hvad kan man købe af hardware idag til samme pris som den telefon, og så blive midst lige så glad?

Jeg kunne godt fristes til at spørge om Apple har den samme tilgang til kvalitetstjek af iOS som da Steve Jobs sad ved roret. Det virker ikke sådan.

Jeg kunne godt fantasere lidt over hvorfor:

Men jeg har osse hørt at programmører ofte laver koden, så kun dem selv kan rette i den, fordi det er rent volapyk for en anden progammør der skal overtage hans kode, enten fordi han blev fyret eller flyttet over i en anden afdeling. 

Måske har Apple ikke haft nok programmører på projektet, så de kunne afslutte iOS 11 ved lanceringsdatoen?

Er der nogle prominente programmører der er stoppet hos Apple?

Hvilke fejl syntes du der er i iOS 11 ?? - måske det 'bare' er dig der ikke forstår at bruge de features der findes ??

Har du skrevet til Apple omkring dine fundne fejl, så de kan blive rettet ??



1129

129
04. november 2017 @ 14:40
Stormogul
Bersærken skrev:

Jeg sidder stadig med en iPhone 5, men jeg har set introen af den nye X, og den er da bare ret vild. Jeg forstår da udmærket at nogen synes den er for dyr,men er den det? Jeg mener, her kører vi Skoda Fabia og sønnen har en iPhone 4, men der er jo masser der kører Mercedes eller BMW, som er dobbelt så dyr som vores Skoda, og de opfylder begge deres formål; at bringe os fra A til B. Folk der har masser af penge vil da have det nyeste og iPhone X er et tilbud til Dem, ikke til os med gamle biler og Nokia 8210 i jakkelommen, vi venter med at købe iPhone X til den er forældet.....

tja... du har ret. men telefonen er en gadget. bil kan man nok ikke kalde en gadget. 

en telefon for 10.000kr... man kan købe en fabia til de penge... :D


108

0
04. november 2017 @ 15:11
Novice

Nu har jeg haft min siden i går og er gået fra en iPhone 7. Jeg må sige at det er den til dato fedeste telefon jeg har haft. Der er en verden til forskel i skærm, kamera og hastighed. Jeg syntes også det er mange penge, men nogle bruger deres penge på jagt, andre på bytur i weekenderne. Det med den notch, den var træls i 5 min, nu ser jeg den ikke. - jo vil ville ønske de kommer næste år med en model uden, men det er ikke afgørende for mig.  Jeg kan kun anbefale den


148

1
04. november 2017 @ 15:41
Novice

En eller anden fejl må der jo være siden de opdater så ofte , Min kommer med hemmeligt nr når jeg ringer til nogen. Facebook er blevet utroligt langsomt. Iphone går pludselig ud af sig selv. Og nej det gjorde den ikke før.



49

2
04. november 2017 @ 15:54
Let øvet

Fandt lige denne video på BT

Klik her

Apple-produkter: 27” iMac, iPad Pro og iPhone 11 Pro

3580

34
04. november 2017 @ 17:14
Virtual Machine

Rene Larsen   Stormogul04. november 2017 @ 14:26
Lars Sejerup skrev:
Jeg har lidt svært ved at være hyped over den telefon fordi den er så dyr, og at iOS har så mange fejl, at jeg ikke rigtig længere nyder at brug en iPhone. De kommer med den ene update efter den anden, men der er stadig fejl i iOS.
Hvad kan man købe af hardware idag til samme pris som den telefon, og så blive midst lige så glad?
Jeg kunne godt fristes til at spørge om Apple har den samme tilgang til kvalitetstjek af iOS som da Steve Jobs sad ved roret. Det virker ikke sådan.
Jeg kunne godt fantasere lidt over hvorfor:
Men jeg har osse hørt at programmører ofte laver koden, så kun dem selv kan rette i den, fordi det er rent volapyk for en anden progammør der skal overtage hans kode, enten fordi han blev fyret eller flyttet over i en anden afdeling.
Måske har Apple ikke haft nok programmører på projektet, så de kunne afslutte iOS 11 ved lanceringsdatoen?
Er der nogle prominente programmører der er stoppet hos Apple?


Hvilke fejl syntes du der er i iOS 11 ?? - måske det 'bare' er dig der ikke forstår at bruge de features der findes ??
Har du skrevet til Apple omkring dine fundne fejl, så de kan blive rettet ??


Måske... 


Periodisk vis aktivere kamera-app "Live Photos" selv om jeg har deaktiveret den. 

Periodisk vis tror kamera-app at jeg har en iPhone X, fordi den placere top og bund-knapperne en anelse uden for mit display på min iPhone 7.

Periodisk vis i Beskeder, Line, Skype og andre chat apps, falder den sidst skreven tekst samt det man selv skriver ned bag tastaturet. Det kræver genstart af alle disse apps for at få teksten op over tastaturet igen, så man kan læse hvad der blev skrevet fra både mig og dem jeg modtager beskeder fra.

Musik app vil i perioder ikke blande musikken fra lås skærm, selvom jeg har haft Musik appen åbnet og trykket på "bland". Den blander dog musikken inde i selv apppen, men af og til ikke ude fra lås skærm.

Prøv i regnemaskine-app at trykke 1+1+1+1+1+1 - det skulle give 6, men det gør det ikke i den app.


Steve Jobs kunne i hvertfald godt finde på at kalde det features   


Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1519

0
04. november 2017 @ 17:51
Suspenderet
Nihad skrev:
Bersærken skrev:

Jeg sidder stadig med en iPhone 5, men jeg har set introen af den nye X, og den er da bare ret vild. Jeg forstår da udmærket at nogen synes den er for dyr,men er den det? Jeg mener, her kører vi Skoda Fabia og sønnen har en iPhone 4, men der er jo masser der kører Mercedes eller BMW, som er dobbelt så dyr som vores Skoda, og de opfylder begge deres formål; at bringe os fra A til B. Folk der har masser af penge vil da have det nyeste og iPhone X er et tilbud til Dem, ikke til os med gamle biler og Nokia 8210 i jakkelommen, vi venter med at købe iPhone X til den er forældet.....

tja... du har ret. men telefonen er en gadget. bil kan man nok ikke kalde en gadget. 

en telefon for 10.000kr... man kan købe en fabia til de penge... :D


Det kommer jo an på hvem man er, en Arabisk prins ville da nok kalde en ny BMW for en Gadget? Mange har kun et' arbejde de skal til hver dag,men fem biler i garagen, er bilen ikke en voksen mands Gadget?

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

1663

45
04. november 2017 @ 18:26
Stormogul
Gorm Jørgensen skrev:

Nå der er vil mindst 30% af MacNyt brugerne som har fået en iPhone X, men hvor er begejstringen henne ....?

Meget lidt skriv her hvorfor ?



DEN ER LIGR HER. 

fuck det er en fed mobil telefon. sindsyg lækkert design og den er super at holde i hånden, lige den rette størrelse. Apps der ikke passer til skærmen måtte man jo regne med så hurtig efter udgivelsen. men ALT i ALT en mega lækker mobil som jeg glæder mig til at bruge rigtig meget mere tid sammen med. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2322

0
04. november 2017 @ 18:40
ASCII jonglør
MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

2185

44
04. november 2017 @ 18:53
ASCII jonglør
Lars Sejerup skrev:

Rene Larsen   Stormogul04. november 2017 @ 14:26
Lars Sejerup skrev:
Jeg har lidt svært ved at være hyped over den telefon fordi den er så dyr, og at iOS har så mange fejl, at jeg ikke rigtig længere nyder at brug en iPhone. De kommer med den ene update efter den anden, men der er stadig fejl i iOS.
Hvad kan man købe af hardware idag til samme pris som den telefon, og så blive midst lige så glad?
Jeg kunne godt fristes til at spørge om Apple har den samme tilgang til kvalitetstjek af iOS som da Steve Jobs sad ved roret. Det virker ikke sådan.
Jeg kunne godt fantasere lidt over hvorfor:
Men jeg har osse hørt at programmører ofte laver koden, så kun dem selv kan rette i den, fordi det er rent volapyk for en anden progammør der skal overtage hans kode, enten fordi han blev fyret eller flyttet over i en anden afdeling.
Måske har Apple ikke haft nok programmører på projektet, så de kunne afslutte iOS 11 ved lanceringsdatoen?
Er der nogle prominente programmører der er stoppet hos Apple?


Hvilke fejl syntes du der er i iOS 11 ?? - måske det 'bare' er dig der ikke forstår at bruge de features der findes ??
Har du skrevet til Apple omkring dine fundne fejl, så de kan blive rettet ??


Måske... 


Periodisk vis aktivere kamera-app "Live Photos" selv om jeg har deaktiveret den. 

Periodisk vis tror kamera-app at jeg har en iPhone X, fordi den placere top og bund-knapperne en anelse uden for mit display på min iPhone 7.

Periodisk vis i Beskeder, Line, Skype og andre chat apps, falder den sidst skreven tekst samt det man selv skriver ned bag tastaturet. Det kræver genstart af alle disse apps for at få teksten op over tastaturet igen, så man kan læse hvad der blev skrevet fra både mig og dem jeg modtager beskeder fra.

Musik app vil i perioder ikke blande musikken fra lås skærm, selvom jeg har haft Musik appen åbnet og trykket på "bland". Den blander dog musikken inde i selv apppen, men af og til ikke ude fra lås skærm.

Prøv i regnemaskine-app at trykke 1+1+1+1+1+1 - det skulle give 6, men det gør det ikke i den app.


Steve Jobs kunne i hvertfald godt finde på at kalde det features   


Regnemaskinen er rettet i iOS 11.2

Jeg har ikke de samme uhensigtsmæssigheder som dig, men har også kun en iPhone 6 - lad os se hvordan det virker når jeg om små 10 - 15 dage  får min iPhone X


3580

34
04. november 2017 @ 21:29
Virtual Machine

Det håber jeg da. Grunden til at det irritere mig så meget, er, at det forekommer i de apps jeg bruger til dagligt. Hvis det bare sket et par gange om måneden, ville jeg være ligeglad. Men men men... 

Er de fejl rettet i iOS 11.2 og helt væk på en iPhone X er det er fornem motivator for at jeg køber en hehe

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

955

9
05. november 2017 @ 14:42
Veteran
harem skrev:

Det er simpelthen en joke. Den pris vil jeg aldrig give for en iPhone når man kan få en galaxy der er ligeså god hvis ikke bedre til 4000kr. (S8 edge)

Joken bliver først rigtig morsom når man mener, at en sådan tlf er "ligeså god hvis ikke bedre".......

Alt muligt til salg, apple-dele, cykler, både, foto, se min hjemmeside

390

2
06. november 2017 @ 08:41
Lærling

Jeg er nu kommet til at bestille en ved Yousee, Så må jeg forære konen den 8´er som jeg købte for en måned siden.Hun træner også til en opgradering fra 6s

Jeg har købt 256gb modellen i silver. Men jeg er lidt i tvivl om farven.. Tror i sort er federe i den sorte apple lædercase?

Jeg synes bare silver er federe naked. Men sådan en skal jo have tøj på.

Hvilken farve går i med og hvorfor?


1663

45
06. november 2017 @ 09:22
Stormogul

Space gray med sort læder cover. Har lige bestilt deres flip cover i sort også men puhh det var så lige 1100kr i covers. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2185

44
06. november 2017 @ 09:50
ASCII jonglør

Kan det ikke være lige meget hvilke farve i køber, når nu i alligevel putter et cover på ??


390

2
06. november 2017 @ 11:22
Lærling

Ikke helt. Stålbøjlen rundt om telefonen har ikke samme farve... Men det er self detaljer.


2185

44
06. november 2017 @ 12:26
ASCII jonglør

Og denne stålbøjle er normalt også næsten dækket af det cover der sættes over - så jeg kan stadig ikke se problemet   


1708

43
06. november 2017 @ 13:05
Stormogul

Det er sikkert også en rigtig god idé:

iPhone X Breakability


531

7
06. november 2017 @ 17:12
Kaptajn


Ingen begejstring fra min side. Synes den ser latterlig ud med den sorte bjælke i toppen. Ville så hellere købe en iPhone 8. 


1663

45
06. november 2017 @ 17:28
Stormogul

Ja ja Erik sådan er vi forskellige. Jeg syntes det er en fed ting der deler uret på den ene side og netværk og batteri på den anden. Eneste minus er at batteri procenten er væk nu fra hjemmeskærmen. Men ellers syntes jeg det er et mega fedt design og rigtig fed skærm. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1325

0
06. november 2017 @ 18:32
Stormogul
Gorm Jørgensen skrev:

Det er sikkert også en rigtig god idé:

iPhone X Breakability

Andre har fået andre resultater, og bemærk, at SquareTrade, der står bag videoen, lever af at sælge forsikringer ;-)


1833

1
06. november 2017 @ 20:16
Stormogul
JLL skrev:

Andre har fået andre resultater, og bemærk, at SquareTrade, der står bag videoen, lever af at sælge forsikringer ;-)

Det er trods alt mere kontrollerede og verificerbare tests end de youtuber som står på et gadehjørne og taber dem.


1663

45
06. november 2017 @ 20:51
Stormogul

Derfor man har en elektronik forsikring uden selvrisiko. Bliver man nød til med så dyre Apple ting.   

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.