xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
340
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Face ID
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


740

38
04. november 2017 @ 20:31

Er der nogen på Macnyt, der har fået iPhone X til at åbne med Face ID uden at røre Power knappen i højre side?

  14
0
  162

1663

45
04. november 2017 @ 20:44
Stormogul

ja min tænder skærmen når jeg samler den op også låser den jo op. hvis det er det du mener med ik at røre power knappen

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

740

38
04. november 2017 @ 21:13

Aaaaargh!

Nu virker det.

Skulle lige ind i Settings>Display & Brightness>Raise To Wake>On


740

38
04. november 2017 @ 22:21

Hvordan får jeg Face ID til at åbne helt op til hjemmeskærmen med alle ikoner, (som Touch ID gør på iPhones før X)?


1129

129
04. november 2017 @ 23:15
Stormogul

det kan du vist ikke. du kan gøre det som en "bevægelse"....


løfte telefonen, swipe op... og så skulle den være låst op og ved home skærmen. du behøver ikke vente på faceid har låst skærmen op. fik jeg i hvertfald læst mig til. 


740

38
04. november 2017 @ 23:17

Det er et tilbageskridt, hvis Face ID på iPhone X IKKE kan samme funktionalitet som Touch ID kan på iPhone 7 (og tidligere).


1129

129
04. november 2017 @ 23:29
Stormogul

der er nok meneing bag galskabet.

hvis du nu kin ville kigge på din telefon om der er sket noget nyt... og den skipper hele tiden til home skærm vil du nok også bliver mere irriteret.

derfor er der "ekstra trin" som egentlig ikke er... for det er det samme du ville have gjort med touchid. du vil stadig rører ved telefonen på skærmen/knappen for at få home skærm.

derfor når du løfter telefonen mod dig, genkender den dig, og du swiper opad.. du er ved home skærmen. 

det du efterspørger kommer først i "brainwaveID" .... 


740

38
05. november 2017 @ 01:20

Men er det et fremskridt eller et tilbageslag?


2185

44
05. november 2017 @ 02:13
ASCII jonglør
iPhoneX skrev:

Men er det et fremskridt eller et tilbageslag?

Ikke noget tilbageskridt - du kan konfigurere Home-knappen,, så den gør det samme på “de gamle” devices.

Settings=>General=>Accessibility=>Home Button=>Rest Finger to Open

1129

129
05. november 2017 @ 08:00
Stormogul
iPhoneX skrev:

Men er det et fremskridt eller et tilbageslag?

hvad mener du her der er tilbagegang?

at du skal aktivt vælge om du vil åbne home skærmen eller blot kigge på notifikationer?

hvordan vil du løse det når telefonen låses op, ved at kigge på den? hvad vil i din verden være fremskridt?

læg lige mærke til, jeg har ikke iphonex, mine utalleler er teoretiske ud fra brugeroplevelsen. 


1663

45
05. november 2017 @ 20:57
Stormogul

Hold da kæft jeg elsker Face ID og det forventede jeg overhovedet ikke, troede jeg ville savne Touch ID i lang lang tid, men bare det at man kigger på mobilen også swiper op også er den åben, det forstår jeg ikke at jeg har kunne leve uden indtil nu HAHA ej seriøst det er fandme lækkert, man føler slet ik ens mobil er låst med kode, der føltes touch ID lige en tand mere som et lag inden man kom ind i mobilen.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

507

9
05. november 2017 @ 22:27
Kaptajn
Mvh Flemming Larsen

740

38
06. november 2017 @ 10:30

Rene, Settings=>General=>Accessibility=>Home Button=>Rest Finger to Open findes ikke på iPhone X.


1325

0
06. november 2017 @ 10:54
Stormogul
iPhoneX skrev:

Det er et tilbageskridt, hvis Face ID på iPhone X IKKE kan samme funktionalitet som Touch ID kan på iPhone 7 (og tidligere).

Er der så stor forskel på enten at skulle røre Touch ID sensoren, eller at skulle swipe lidt op samme sted fra?


2185

44
06. november 2017 @ 10:55
ASCII jonglør

Det ved jeg godt - jeg nævnte bare at den måde det virker med iPhone X er ikke nyt - og jeg viser bare hvordan det blev slået til/fra på de ‘gamle’ iPhones

Måske der nu er en ny indstilling i iPhone X så du kan få det samme - jeg ved det ikke pt. - men om små 10 - 15 dage kan jeg finde ud af det for dig - hvis ikke du selv kan finde det.