xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
‘Beskeder’ lukker med det samme.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


0

0
MrTaaning (Skribent)
18. november 2017 @ 10:48
Nyt medlem

Jeg oplever, at ‘Beskeder’ lukker ned med det samme, når jeg åbner appen.

Telefonen har været ‘skygget’ af Apple-support som ingenting vidste.

Jeg har rebootet telefonen flere gange og ligeledes gendannet den fra en sikkerhedskopi uden held.

Det begyndte tirsdag/ onsdag før jeg opdaterede til 11.1.2. Sidste SMS er sendt tirsdag morgen, men da jeg oftest bruger messenger, har jeg ikke opdaget det før nu.

Jeg har også optaget en video af skærmen, som viser hvad der sker, men jeg aner ikke hvordan jeg sætter den ind i dette opslag.

  7
0
  51

1425

21
18. november 2017 @ 10:50
Stormogul

Du skriver, at du har gendannet fra en sikkerhedskopi, og derved hiver du alle fejl med over igen. Du er nød til at gendanne uden at indlæse en sikkerhedskopi, først der kan du se om det virker :)


1833

1
18. november 2017 @ 11:15
Stormogul

Gennem tiden har der været flere eksempler på særlige tekst/kode kombinationer som har kunnet udløse problemer. Så hvis du køre en ældre IOS version hvor disse huller ikke er lukket, har du nok sådan en besked liggende. 

Måske du kan fikse det ved at slette manuelt under indstillinger->generelt->iPhone lagringsplads->beskeder (når den dukker op)->dokumenter og data.

Her er der særskilt mulighed for at rydde op i samtaler, fotos , videoer + gif og klistermærker.


0

0
MrTaaning (Skribent)
18. november 2017 @ 11:24
Nyt medlem

Jeg kommer ikke til at prøve at gendanne og så starte helt forfra uden at sikkerhedskopi.

Så kan man muligvis argumentere for, at jeg ikke vil hjælpes, men at være nødt til at starte HELT forfra synes jeg, ærligt talt, er helt ude i hampen. Ikke mindst fordi problemet kan være tilstede endnu når jeg er færdig med gendanne. 


0

0
MrTaaning (Skribent)
18. november 2017 @ 11:29
Nyt medlem

Udmærket idé, men desværre intet resultat 🙄


1425

21
18. november 2017 @ 14:24
Stormogul

Du kan jo sagtens gendanne uden sikkerhedskopi, se om det virker, og så gendanne igen med sikkerhedskopi, på den måde ser du jo også, om det hjælper. 

Ud over det, så er det jo “kun” dine sms’er der går tabt hvis du starter forfra. Alt andet kan jo indlæses manuelt igen. 


1425

21
21. november 2017 @ 11:36
Stormogul

Fandt du en løsning på dette?



0

0
MrTaaning (Skribent)
23. november 2017 @ 19:18
Nyt medlem

Nej, ingen løsning.