xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Købes; iPhone 5 til en rimelig pris.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


1519

0
29. december 2017 @ 13:16
Suspenderet

Halløj og Godt Nytår til jer allesammen. Min søns iPhone 4 duer fint endnu, men han kan ikke downloade de Apps han skal bruge, blandt andet en fra Falck. Min iPhone 5 kan hente alle  Apps og derfor foreslog jeg ham at købe en brugt her, i stedet for at købe en helt ny, han er jo ingen Krøsus. Så hvis en af jer har en iPhone 5 eller lignende til en rimelig pris, hvilket for mig er omkring de 5-600 kroner, så er køberen her. 

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.
  16
0
  156

67

0
29. december 2017 @ 13:37
Novice

privat besked sendt til dig

Træt af at få stjålet dit udstyr ,se mere på [link=www.bv-group.dk]BV-Group[/link]

1519

0
29. december 2017 @ 14:08
Suspenderet

Vi modtager lige straks en iPhone 5 med posten, så flere behøver ikke skrive.

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

396

2
01. januar 2018 @ 12:24
Lærling

Jeg vil mene at det er en 5S der vil være minimum, som var den første med 64bit. 

  MB Air M1, iPad 8. Generation, iPhone 12 mini, Apple TV 3, iPod Classic

137

0
03. januar 2018 @ 09:04
Novice

Jeg ville også gå efter en 5S. Jeg købte en uden lader og h.tlf., men i fin stand, for 500,- kort før jul. 

Peter Boye Larsen, iBook 12, MacBook

1519

0
03. januar 2018 @ 10:53
Suspenderet

Peter kan sagtens nøjes med en femmer, da det bare er adgang til AppStore han skal bruge... Og en utroligt venlig mand har doneret en femmer til Peter, vi sidder og venter på GLS kommer med den..

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

687

6
03. januar 2018 @ 14:15
Veteran

det er fanme godt nytår, dejligt at høre.

jeg bygger alt i toffifee og løg

67

0
03. januar 2018 @ 22:07
Novice

og kan oplyse at det er en 5S du modtager Knud ,det kunne ikke lige læses ud fra billederne.

:-)

Træt af at få stjålet dit udstyr ,se mere på [link=www.bv-group.dk]BV-Group[/link]

1519

0
03. januar 2018 @ 22:17
Suspenderet

Okay, det er jo endnu bedre, så er hans bedre end min, ØV. GLS sendte mail i dag, telefonen kommer i morgen.

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

67

0
04. januar 2018 @ 10:16
Novice

sorry ,har lige tjekket ,det er en ren 5'er :-)

men til den pris ,er den udemærket :-)

det er min nuværende der er en S ,undskyld forviringen :-)

ja den er på vej og bliver leveret idag hvis i er hjemme.

Træt af at få stjålet dit udstyr ,se mere på [link=www.bv-group.dk]BV-Group[/link]

1519

0
04. januar 2018 @ 10:50
Suspenderet

Brian Brian Brian, du er min søns ridder på den hvide hest, telefonen er ankommet med GLS og jeg er ved at lade den op lige nu. Peter er på kursus i lastbil med anhænger i Næstved og han bliver da ret kuldret når han ser den telefon, som heldigvis nu "kun" er en femmer, så behøver jeg da ikke at tilbringe min dag med at spise misundelsens brød.

Altså, indpakningen er et helt kapitel for sig selv,man skulle satme da tro den var lavet af guld og ædelstene, jeg brugte en del tid på at få den lille originale pakke ud af pap,plastik og  andre sager, og så kunne jeg jo se hvorfor indpakningen var så voldsom; telefonen ser simpelthen ud som ny, der er ikke bare den mindste skramme på skærmen og det vidner jo om en mand der behandler sine ejendele med omhu. Nu venter jeg så på knægten kommer hjem og sætter sit kort i den flotte iPhone, og så skal den i panser og platfødder så den kan holde tiden ud, i stedet for at blive kasseret før den dør på grund af knust glas eller indtrængende vand, jeg poster et billede af telefonen når den er klædt fint på..


Mange mange millioner billioner tak til Brian, du er en ægte Mac Knight in Shiny Armor.         


Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

1519

0
06. januar 2018 @ 16:26
Suspenderet

Nu er det Jul igen i det lille hjem, Peter's iPhone 5 er efter megen besvær blevet installeret og indkapslet. Det holdt ellers hårdt, han have jo ingen sikkerhedskopi af den 4'er, og jeg måtte så gøre det for ham, man skal da også prøve noget nyt hver dag. 

Mange tak til den glade giver, skulle hilse fra Peter og give dig et stort kys, måske du kan få en dame til at klare det for mig?


Se hvor fin den er i sit panser, den gamle ved siden af har klaret alle mulige forsøg på destruktion, hvilket godt kan ses.



Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

740

38
06. januar 2018 @ 17:16

Meget passende navn: LUNATIK på beat up cover.


931

67
06. januar 2018 @ 17:54
Veteran

“Jony Ive”-style     

MACMO.dk - Husk vi giver 10% rabat til “Macnyt’ere”

1519

0
07. januar 2018 @ 00:15
Suspenderet
mactekniker skrev:

“Jony Ive”-style     


Ja, det ser voldsomt ud,men til arbejde i al slags vejr kræves godt tøj, Peter's kammerat er på iPhone nr. 3 nu, de andre er smadret, hvorfor udfordre skæbnen når man ved man ikke har råd til at købe ny telefon hver anden måned?


Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

67

0
07. januar 2018 @ 00:24
Novice
Bersærken skrev:

Altså, indpakningen er et helt kapitel for sig selv,man skulle satme da tro den var lavet af guld og ædelstene, jeg brugte en del tid på at få den lille originale pakke ud af pap,plastik og  andre sager, og så kunne jeg jo se hvorfor indpakningen var så voldsom; telefonen ser simpelthen ud som ny, der er ikke bare den mindste skramme på skærmen

ja men sådan er det når jeg sender pakker ,så skal det også pakkes forsvarligt ind   

meeen ,jeg kunne nu godt se et par små ridser hist og her ,men ikke noget voldsomt.


Mange mange millioner billioner tak til Brian, du er en ægte Mac Knight in Shiny Armor.         


haha tak Knud ,men det er jo synd den bare lå i skabet ,en dag havde jeg måske bare smidt den ud   


det ser sku godt ud ,så er den fanme beskyttet godt


haha jeg springer kysset over   ,men er glad for der er en der kan få glæde af den.


Træt af at få stjålet dit udstyr ,se mere på [link=www.bv-group.dk]BV-Group[/link]

1519

0
07. januar 2018 @ 11:31
Suspenderet

Ja, og du kan tro han er glad for den, han spiller computer og kigger på sin iPhone samtidig, Multitasking?


Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.