xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
forslag til mail program
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


687

6
10. januar 2018 @ 11:27
Veteran

hey.

har i nogen mening/forslag til et mail-program som bare er p....godt, det skal fungere på begge platforme dvs IOS og macOS.

og det skal være til en home-user,

SPARK : hrmmm nogenlunde ok

mac's eget : hrmmpf

AIRMAIL: tjaa tjoo.

andre forslag modtages med kyshånd.


jeg bygger alt i toffifee og løg
  10
0
  152

1129

129
10. januar 2018 @ 12:05
Stormogul

 jeg kender ikke lige definition for "pisse godt" ...

hvad er det du søger eller mangler ved de programmer du har nævnt?

hvordan bruger du mail, hvad forventer du af programmet? hvor har du din mail konto? 


8586

198
10. januar 2018 @ 12:08
Poseidon

Postbox(-inc.com) til Mac'en er ret fint.

Der var engang en Mac...

687

6
10. januar 2018 @ 13:15
Veteran
Nihad skrev:

 jeg kender ikke lige definition for "pisse godt" ...

hvad er det du søger eller mangler ved de programmer du har nævnt?

hvordan bruger du mail, hvad forventer du af programmet? hvor har du din mail konto? 

ved det heller ikk selv.

men hvis du kender et godt mail-program så del gerne.

jeg bygger alt i toffifee og løg

1129

129
10. januar 2018 @ 13:37
Stormogul

jeg synes at apple mail virker fint. det gør spark også.

microsoft outlook er ok. 

spørgsmål er, hvordan du arbejder med mail. for hvis du har alt i din indbakke så er det måske smart at kigge efter programm med "labels". hvis du godt kan lide at filtrere mail og sortere dem i mapper automatisk, så skal det være en der kan gøre det godt og nemt for dig. 

det er meget afhængigt af din temperament tænker jeg. hvad der er godt for mig, er måske ikke noget for dig.

jeg bruger f.eks. min egen server, der gør at jeg kan på server siden køre nogle processer der sortere mail ud fra mine præferencer. og på den måde, kan jeg bruge hvad som helst endda command-line mail klienter for at læse mine mail, da de er allerede sorteret og organiseret som jeg har lyst til det.


jeg vil foreslå nok at du tænker lidt over hvad det skal kunne gøre for dig. for hvis der ikke er det helt vilde du har behov for, så er det måske måden du bruger programmet du skal kigge efter.

årsagen jeg siger det, er fordi jeg ofte finder folk klager over programmet (uanste om det er mail eller andet) når jeg så spørger ind til kernen af klagen, så viser det sig faktisk at de bare bruger programmet forkert eller på en ikke effektiv måde.

jeg sidder og udvikler nye procedurer på mit arbejdsplads der gøre at workflow er nemmere, og folk er efter 2 år, ved at være med på beatet og se ideen med det. hvor i mod, de i starten tænkte at det blot var besværligt og ikke kunne se idee med den nye måde at gøre ting på.

så tænk lidt over hvad du ahr behov for, hvad skal programmet kunne. hvordan du gerne vil arbejde osv.



740

38
10. januar 2018 @ 14:37

Efter ni år med Gmail i Safari browseren prøvede jeg Airmail 3. Nu bruger jeg ikke andet.
 


1833

1
10. januar 2018 @ 14:39
Stormogul
Nihad skrev:

 f.eks. min egen server, der gør at jeg kan på server siden køre nogle processer der sortere mail ud fra mine præferencer. og på den måde, kan jeg bruge hvad som helst endda command-line mail klienter for at læse mine mail, da de er allerede sorteret og organiseret som jeg har lyst til det.

Kan man også Langt hen ad vejen opnå med regler på webmail uden at køre egen server. 


687

6
10. januar 2018 @ 17:39
Veteran

tjaa det var ikke mange forslag jeg fik, ( som jeg efterspurgte) men mere jeres meninger.

det var navne på mailprogrammer jeg spurgte efter.

ikke andet. så kigger jeg på dem og prøver, hvis de ikke dur til mig, så ryger de ud.

spark kender jeg.

airmail 3 kender jeg.

mac native kender jeg.

har i virkelig ikke nogen andre.

på forhånd tak.

jeg bygger alt i toffifee og løg

1833

1
10. januar 2018 @ 17:52
Stormogul

Jeg syntes du skal forhold dig til de apps du har prøvet og forklare hvad du mangler, så vi kan komme med en løsning. Hvis du bare vil have navne på apps eller "bedste" mail app, så kan ligeså godt bare google efter mail app for mac eller best mail app for mac. Det er der masser af artikler om.

Personlig er jeg glad for Apple's mail, alt andet er røget ud (ok har stadig outlook 2016 af support grunde). Apple mail har haft nogle skarpe kanter i forbindelse med Fuldskærm, men det er endelig som jeg ønsker i High Sierra, hvor den splitter skærmen ved ny mail.


1129

129
10. januar 2018 @ 19:44
Stormogul

687

6
10. januar 2018 @ 20:21
Veteran
Palle Meinert skrev:

Jeg syntes du skal forhold dig til de apps du har prøvet og forklare hvad du mangler, så vi kan komme med en løsning. Hvis du bare vil have navne på apps eller "bedste" mail app, så kan ligeså godt bare google efter mail app for mac eller best mail app for mac. Det er der masser af artikler om.

Personlig er jeg glad for Apple's mail, alt andet er røget ud (ok har stadig outlook 2016 af support grunde). Apple mail har haft nogle skarpe kanter i forbindelse med Fuldskærm, men det er endelig som jeg ønsker i High Sierra, hvor den splitter skærmen ved ny mail.

det var ikke din mening jeg spurgte efter.

det var mailprogrammer.

undskyld hvis det lyder lidt arrogant, men det er da et enkelt.


jeg bygger alt i toffifee og løg