Har brugt TC gennem lang tid, men efter skift af netudbyder (og dermed modem) gik den ned.
Fra min iMac (27" 2013) får jeg konsekvent timeout, efter den har forsøgt at skabe forbindelse (den kan altså se den!).
Det er desværre bare her, jeg skal bruge den :-(
Fra min MacBook (13" 2010) kører det hele fint! (Her har jeg bare intet behov)
De har så vidt jeg kan se eksakt samme netværksindstillinger og de er begge blevet opgraderet til HighSierra (uden det flyttede en tøddel).
Jeg har naturligvis clearet alt og resat TC (afbrudt 230V og holdt reset inde 7.8 sek. ved tilslutning), før jeg prøvede at skifte til / fra MacBook.
Er der nogen, der har et godt bud på en løsning?
Mvh TomS
Du mister ikke data på disken, selv om du resetter og starter opsætning fra scratch. Først hvis du vælger slet disk.
Den er jeg helt med på, Palle - men jeg kan slet ikke få fat på den fra min iMac - hvorimod den kører perfekt på min gamle MacBokk ???
Genstart finder (i afbryd programmer alt+cmd+esc). Finder holder til tider fast i en gammel netværksstatus.
Ellers prøv at genstarte den din iMac. Der kan være en baggrundsservice som hænger.
Prøv evt. også at genstarte din Time-Capsule for god ordensskyld..