xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Numbers bliver ikke synkroniseret i iCloud
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)


1

0
JohnLundJohansen (Skribent)
10. februar 2018 @ 17:33
Nyt medlem

Jeg har et problem med iCloud, jeg håber jeg kan få hjælp til.

Når jeg åbner et nyt eller eksisterende Numbers regneark, bliver det tilsyneladende ikke synkroniseret i iCloud.

På min Mac, i Finder, står regnearkene under afsnittet udvikler.

Når jeg vil hente dem på min iPad er de nedtonet og kan ikke åbnes.

Jeg har ingen problemer med Pages. Både Numbers og Pages bliver gemt i iCloud Drive.

Hilsen John

  4
0
  395

8581

198
10. februar 2018 @ 19:38
Poseidon

Prøv at slå Numbers fra og til igen i Systemindstillinger.

Der var engang en Mac...

1

0
JohnLundJohansen (Skribent)
11. februar 2018 @ 17:45
Nyt medlem

Hej David

Tak for din hjælp. Jeg har gjort som du foreslog, problemet med Numbers er løst, dog står regnearkene stadig under afsnittet udvikler. Desværre har jeg nu samme problem med Pages, og der hjælper dit tip ikke. Jeg går ind i systemindstillinger på min Mac, derefter iCloud - iCloud Drive - indstillinger - fjerner fluebenet i Pages - lukker dialogboksen - åbner igen og sætter fluebenet igen. Er det rigtig forstået? Har du et bud på hvad jeg kan gøre anderledes?

Hilsen John




8581

198
11. februar 2018 @ 18:42
Poseidon

Du kan prøve at slå hele iCloud Drive fra og til igen.

Der var engang en Mac...

1

0
JohnLundJohansen (Skribent)
11. februar 2018 @ 19:31
Nyt medlem

Resultatet er desværre det samme, men tak for din hælp.