Jeg har et problem med iCloud, jeg håber jeg kan få hjælp til.
Når jeg åbner et nyt eller eksisterende Numbers regneark, bliver det tilsyneladende ikke synkroniseret i iCloud.
På min Mac, i Finder, står regnearkene under afsnittet udvikler.
Når jeg vil hente dem på min iPad er de nedtonet og kan ikke åbnes.
Jeg har ingen problemer med Pages. Både Numbers og Pages bliver gemt i iCloud Drive.
Hilsen John
Prøv at slå Numbers fra og til igen i Systemindstillinger.
Hej David
Tak for din hjælp. Jeg har gjort som du foreslog, problemet med Numbers er løst, dog står regnearkene stadig under afsnittet udvikler. Desværre har jeg nu samme problem med Pages, og der hjælper dit tip ikke. Jeg går ind i systemindstillinger på min Mac, derefter iCloud - iCloud Drive - indstillinger - fjerner fluebenet i Pages - lukker dialogboksen - åbner igen og sætter fluebenet igen. Er det rigtig forstået? Har du et bud på hvad jeg kan gøre anderledes?
Hilsen John
Du kan prøve at slå hele iCloud Drive fra og til igen.
Resultatet er desværre det samme, men tak for din hælp.