xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Robotplæneklipper - m/u WiFi
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


65

2
13. marts 2018 @ 09:33
Novice

Hejsa

Lidt off-topic, og så alligevel ikke, det er jo gadgets :)
Jeg skal have en robotplæneklipper, men man kan jo få dem både med og uden WiFi.

Spørgsmålet er, hvad får jeg ekstra, ved at vælge en model med WiFi?

Hvis nogen har en model de vil smide i puljen, så bare meld ind :)

  9
0
  184

1663

45
13. marts 2018 @ 09:59
Stormogul

Altså har dog ikke en plæneklipper men har købt en robotstøvsuger og jeg var også i tvivl om det skulle være med eller uden wifi men valgte så en model med wifi og syntes det er lækkert at have den mulighed at man kan sætte den igang når man ikke er hjemme, man kan følge dens vej rundt i huset og se hvor den har været og hvad den mangler, går udfra det er ca det samme med en plæneklipper. det korte af det lange er at jeg ville ik vælge uden wifi hvis jeg viste hvad jeg viste i dag. ved ik hvor meget man kan bruge det til ved en plæneklipper men jeg kan godt lidt at jeg kan sætte den igang når jeg ikke er hjemme via wifi'en.


P.s. så kan den firmware opdateres den vej også og man kan kontrollere om børste og filtre har det godt eller brug for udskiftning, måske en plæneklipper også har de muligheder når den har wifi. med skær og sådan noget

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

221

0
13. marts 2018 @ 19:55
Juniormedlem

Jeg har en Robotplæneklipper med WIFI. Jeg kan selvfølgelig ikke sige om jeg havde overlevet med en uden. (formentlig)

Jeg synes dog det er fedt at kunne styre den på min mobil, sætte klippedage og klippetider, se batteristatus og bede den om at køre hjem, hvis ungerne skal i have el. lign. Det er også lidt nemmere at opdatere firmware på den. Og som sagt kan man se når man er ude af huset om den kører som den skal og evt. sætte den igang eller afbryde.

Så alt i alt, ville jeg nok aldrig købe en uden !

IT løsninger, Photography, Digital Marketing & Strategti

931

67
13. marts 2018 @ 20:22
Veteran

Jeg vil også have en. Men jeg må indrømme at jeg har en del mere forstand på computer en plæneklipper... Så hvilken model skal man købe ?

MACMO.dk - Husk vi giver 10% rabat til “Macnyt’ere”

1425

21
14. marts 2018 @ 07:54
Stormogul

Jeg tilslutter mig mactekniker, jeg er også på udkig, men det er en jungle når man ikke har den store forstand på det. 

Alle anbefalinger vil blive modtaget med kyshånd 😅


2268

156
14. marts 2018 @ 08:30
ASCII jonglør

Forbrugerstyrelsens magasin Tænk udkom i marts 2017 med en test af robotplæneklippere. Magasinet med testen i er således læsbar på dit lokale bibliotek - og du får således uvildige unbiased testresultater. Go, Baby!   

https://taenk.dk/test-og-forbrugerliv/hus-og-have/robotplaeneklippere-fordele-og-ulemper

Fatter for øvrigt ikke, at folk ikke bruger Forbrugerstyrelsens tests i magasinet Tænk noget mere når de skal købe diverse og ofte dyrt udstyr. Via ens lokale bibliotek kan man få login ganske gratis til deres mange og virkelig gode tests af alt lige fra vaskemaskiner til tandtråd. En testsamling der hele tiden opdateres med de nyeste produkter. 

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

65

2
14. marts 2018 @ 10:16
Novice

Har du eventuelt læst testen, og kan du give lidt info om vinderne?


2268

156
14. marts 2018 @ 11:22
ASCII jonglør

Frank Zappa sagde engang "Move your mind and your ass will follow."

Jeg siger "Move your ass and your mind will follow."

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

221

0
14. marts 2018 @ 11:28
Juniormedlem

Tror det kommer meget an på hvor stor en have man har og om der er mange skråninger o.s.v. Jeg har købt den vel nok billigste på markedet en Worx Landroid S500, min have er ikke voldsomt stor og ingen store skråninger el. lign. 

Den har kørt hele 2017, og jeg har ikke haft de store problemer med den, jeg vil tro den går i stå pga et eller andet i haven 1-2 gange om måneden og så skal den bare lige have et lille skub bagi, så kører den igen. Den kører hver anden dag, da jeg godt kan lide mit græs helt kort og det satans ukrudt skal ikke have en chance for at slå rødder :) 

De gange den så går i stå får jeg en notifikation på min mobil, det fungerer glimrende. Jeg har i 2017 ikke haft alm græsslåmaskine el græstrimmer eller noget fremme én eneste gang, Lanny (som han hedder) klarer opgaven perfekt. Opæstning o.s.v. var meget nemt, man skal dog lige acceptere at man skal små justere lidt på den tråd man lægger ned så den klipper præcis dertil hvor man ønsker, men det er klaret/justeret inden der gået en uge...

Det er denne model, dog købt i Bauhaus

IT løsninger, Photography, Digital Marketing & Strategti

137

0
15. marts 2018 @ 09:51
Novice

Anders, hvordan sørger du for at få notifikationer på din mobil? Jeg synes ikke jer er stødt på den mulighed i app'en. 

Peter Boye Larsen, iBook 12, MacBook