xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
iPhone XL med 6,5 tommer OLED skærm kommer til september
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


740

38
21. marts 2018 @ 20:00

Jeg er utrolig glad og begejstret for de 5,8 tommer OLED, men jeg er hysterisk omkring den kommende iPhone XL, der kommer i september eller oktober 2018 med OLED skærm på hele 6,5 tommer helt ud til kanten.

Er der andre herinde, der vil være first mover / early adopter på den markant større iPhone XL?

  16
0
  108

1519

0
21. marts 2018 @ 21:02
Suspenderet

Du er helt oppe og køre over 0,7 tommer, vildt.

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

740

38
21. marts 2018 @ 21:07

Det blir stort.

XL stort!


1641

24
22. marts 2018 @ 08:37
Stormogul
iPhoneX skrev:

Det blir stort.

XL stort!

Det rabler for dig Vissing.....


Once you go Mac - You'll never go back..!

8586

198
22. marts 2018 @ 09:06
Poseidon

Jeg er omtrent lige så interesseret i den som jeg er i biler. 

Der var engang en Mac...

4593

394
22. marts 2018 @ 09:35
FPU
iPhoneX skrev:

Jeg er utrolig glad og begejstret for de 5,8 tommer OLED, men jeg er hysterisk omkring den kommende iPhone XL, der kommer i september eller oktober 2018 med OLED skærm på hele 6,5 tommer helt ud til kanten.

Er der andre herinde, der vil være first mover / early adopter på den markant større iPhone XL?

Nope! Jeg vil bare ha' en vandtæt SE 128 GB, is all. Alt udover det er efter min mening rent overkill.

Spirituel Maskine

2270

157
22. marts 2018 @ 10:51
ASCII jonglør

Hvad taler vi egentlig om her? En håndholdt der nemt kan tabes under daglig brug?   

Well, vi får se. Foreløbig ser det ud til, at iPhone-markedet er dækket idet flere analytikere ser et faldende iPhone-salg og at dette derfor blot kunne være en salgs-gimmick. 

Peace On Earth!

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1833

1
22. marts 2018 @ 12:09
Stormogul

Tager en time-out, da der er ikke udsigt til at iPhone bevæger sig i en retning jeg ønsker i nærmeste fremtid. Indtil da, gider jeg ikke betale Apple's priser for en støre skærm, så har købt en 6" Android at lege med, mens jeg har min 6s i reserve, hvis jeg skyder mig i foden.


3580

34
22. marts 2018 @ 12:14
Virtual Machine

Jeg syntes ikke prisen kan forsvare en til iPhone lige forløbigt. De må snart finde på noget nyt i stedet for vi skal købe det samme om og om igen - mere elle mindre - prisen skulle kunne forsvare købet. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

8586

198
22. marts 2018 @ 12:23
Poseidon

I kan jo bare købe mindre ofte, telefonerne virker jo stadig fint. Jeg bruger fx. stadig min 4S, omend den bliver opgraderet til efteråret (Sagde jeg også sidste år på det her tidspunkt!   )

Der var engang en Mac...

1519

0
22. marts 2018 @ 12:25
Suspenderet
Lars Sejerup skrev:

Jeg syntes ikke prisen kan forsvare en til iPhone lige forløbigt. De må snart finde på noget nyt i stedet for vi skal købe det samme om og om igen - mere elle mindre - prisen skulle kunne forsvare købet. 

Apple havde sin storhedstid da Steve Jobs kom igen og startede en revolution med iBooks,iMacs og telefonen der fik sat en skræk i de producenter der i årevis havde forsøgt at lave den ultimative Smartphone. Og det gik derudaf med Keynotes der fik Os alle til at sidde og savle, det var en herlig tid. Men, Steve Jobs er ej mere, og da han havde lavet computere og alt andet nærmest perfekt, så er der ikke meget mere at råbe hurra for. Apple kan gøre Macs hurtigere,de kan gøre en iPhone større,men det banebrydende er opfundet og nu er der bare salget tilbage. Og da man jo betaler "lidt" mere for Apples produkter, og de næsten ikke betaler skat,hvad er så meningen med at lave en Mac Mini med en 5400 RPM's slatten harddisk der snegler sig afsted så man krummer tæer,og man skal næsten være tekniker for at skille en Mini ad og skifte disken. Det synes som om det for Apple KUN drejer sig om at tjene penge og desuden tjene godt på at eftermontere folks harddiske,ikke levere produkter der er lige så gode eller bedre end en tilsvarende pc......

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

1833

1
22. marts 2018 @ 12:33
Stormogul
David Munch skrev:

I kan jo bare købe mindre ofte, telefonerne virker jo stadig fint. Jeg bruger fx. stadig min 4S, omend den bliver opgraderet til efteråret (Sagde jeg også sidste år på det her tidspunkt!   )

Det var også min plan, men mistede tålmodigheden med den lille skærm. Har aldrig været glad for skærmen på min 6s som var tydlig tilbageskridt ifht min tidligere htc one m7. Hos mig lader full-hd til at gøre forskellen, uanset om det så er 4,7", 6", 10.1" eller 42". 


531

7
22. marts 2018 @ 19:30
Kaptajn


Hvis den har den latterlige kant i toppen, så springer jeg over igen. 


740

38
22. marts 2018 @ 22:02

Effer fem måneders intensiv brug af iPhone X bliver jeg stadig generet af og irriteret over den såkaldte Notch udskæring i toppen af OLED skærmen på iPhone X.

Som tidligere bemærket, så var den ALDRIG gået under Steve Jobs’ ledelse.

Hvorfor man ikke har lavet en mikroskopisk udskæring over hele bredden af iPhone X skærmen i toppen og gemt alle kameraer og sensorer derinde er et godt spørgsmål til Jony Ive.


1663

46
22. marts 2018 @ 22:20
Stormogul

Sjovt som det er forskelligt. jeg lægger overhovedet ikke mærke til den Notch mere, syntes faktisk det er ret fedt at de udnytter det øverste af skærmen på begge sider til informationer der før tog noget af den "firkantet" skærm. så kan slet ik genkende dit problem men sådan er vi så forskellige.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

3580

34
22. marts 2018 @ 22:38
Virtual Machine

Notchen er osse en killer for mig. Har nogle i familien der har den. Og for mig ligner det mere en desperat handling om at få så meget skærmareal så muligt, kombineret med at udskille sig fra konkurrenterne. Det gør de sørme osse. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

531

7
23. marts 2018 @ 17:33
Kaptajn



Ja. Hvis de i fremtiden, kun laver iPhones med det design, så er jeg ikke IPhone ejer ret længe endnu.