xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Jeg kan ikke eksportere mere fra Fotos.
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)


1519

0
02. april 2018 @ 13:56
Suspenderet

Sad og ville eksportere billeder til Facebook, de bliver sat ned i størrelse og eksporteres til skrivebordet. Det gik fint med de to første,men så gik der kuk i Fotos, og ligegyldigt hvad jeg gør får jeg meldingen du ser nedenfor.

Har kørt hele turen med Onyx, prøvet at gå i mappen billeder og Masters mappen der skal være tilladt for alle. Men intet resultat, heller ikke efter diverse genstarter.

Hvad gør jeg?

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.
  6
0
  145

1519

0
02. april 2018 @ 17:26
Suspenderet

Fandt ud af det, Photos ville ikke eksportere til skrivebordet,men gerne til en mappe på samme skrivebord. Tak for hjælpen til alle.   

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

2268

156
02. april 2018 @ 18:05
ASCII jonglør

Det var så lidt   - og nu vi er igang med takketalerne, så kan du jo passende takke Steve Jobs & Co for at tvinge dig til at bruge dine kreative intuitive evner på Skrivebordet   

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

4593

394
02. april 2018 @ 20:36
FPU
Factory skrev:

Det var så lidt   - og nu vi er igang med takketalerne, så kan du jo passende takke Steve Jobs & Co for at tvinge dig til at bruge dine kreative intuitive evner på Skrivebordet   

Arh, hva'? Var det ikke Amiga, der fandt på det med Desktoppen helt tilbage i Start-80'erne, før der var noget som hed Macintosh?

En af mine venner havde i hvert fald en Amiga dengang, og der kan jeg da huske, at man af og til skulle loade Desktoppen fra en diskette.

Men det er så underligt, at Fotos ikke vil tillade eksport direkte til Skrivebord, men kun til mapper, som ligger der. Men, OK, det virker jo, og så må man jo føje sig, men det er ikke særligt høfligt at ville bestemme, hvor andre skal lægge deres ting henne (undtagen i våbenhuset, trods alt).

Spirituel Maskine

1519

0
02. april 2018 @ 21:04
Suspenderet

Sjovt nok har jeg gjort sådan i mange år,pludselig vil den bare ikke mere. Nå,men jeg er altså ved at være noget træt af de nye versioner af OSX, nu kan jeg ikke bruge Carbon Cloner mere heller. Ledte i gemmerne og fandt en harddisk med et backup med Capitan, næste gang High Sierra laver fis i den prøver jeg at holde mig til El Capitan og mit elskede iPhoto fremfor Photos, som ærligt talt er noget lort.... 

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

8581

198
02. april 2018 @ 21:34
Poseidon
Tonny Freimanis skrev:
Factory skrev:

Det var så lidt   - og nu vi er igang med takketalerne, så kan du jo passende takke Steve Jobs & Co for at tvinge dig til at bruge dine kreative intuitive evner på Skrivebordet   

Arh, hva'? Var det ikke Amiga, der fandt på det med Desktoppen helt tilbage i Start-80'erne, før der var noget som hed Macintosh?

Han snakker kun om kreative evner.

Der var engang en Mac...

4593

394
02. april 2018 @ 22:43
FPU

Ad Munch:

OK. Men dem, som fandt på Amiga (som faktisk var ret pæn) og dens OS (som faktisk kørte ret godt) havde jo også kreative evner. ;o)

Spirituel Maskine