xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
2 BT Keyboards slukkede automatisk på samme tid
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


3580

34
12. april 2018 @ 16:19
Virtual Machine

Hej

Hvordan kan det være, at i mens jeg sidder og surfer, at så jeg få en dialogboks på skærmen at begge mine BT tastaturer er blevet slået fra?

Begge BT tastaturer er Apple originale tastatur. Det ene er Dansk, og det andet er Thailandsk. De Danske tastatur er af den nye flade model, og det Thailandske er det gammeldags med plads til nogle AA batterier bag til.

Jeg kunne ikke få fat i dem igen, trods den ene blev fuldt opladet for 2-3 dage siden, og det ande fik nye batterier på samme tid.

Jeg kunne så få fat i det Danske tastatur igen ved at tilslutte den USB porten bag på min iMac late 2015. Men det andet tastatur kan jeg ikke få forbindelse til længere, selvom jeg kan se, at den grønne diode lyser, hver gang jeg trykke på knappen på højre ende af tastaturet.

Det der slår mig er, at begge tastaturer røg "off-line" på samme tid.

Hvad tror i der skete, og hvordan får jeg fat i det Thailandske tastatur igen?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future
  5
0
  73

1833

1
12. april 2018 @ 16:38
Stormogul

Tjek om bt er tændt på computeren. Hvis alt ser rigtig ud på computeren, så prøv at genstarte den.


3580

34
12. april 2018 @ 16:46
Virtual Machine

Tak for input, Palle. 

BT var sluttet til, og som en back-up for min påstand er, at min Apple mus virkede fin under hele seancen. 

Jeg har fat I DK tastatur og mus igen efter genstart. Men TH tastatur er væk, men blinker lystigt grønt, når jeg trykker på powerknappen på tastaturet. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1833

1
12. april 2018 @ 16:59
Stormogul

Måske den har etableret forbindelse til en anden enhed, det er en klassiker hos mg. Ellers prøv at slette parringen og oprette den på ny.


3580

34
12. april 2018 @ 20:20
Virtual Machine

Tak igen, Palle :)

Det andet BT tastatur havde "automatisk" koblet sig op imod min datters iPad. Hun har sgu nok bare trykket ok til en dialogboks, uden egentlig at bide mærke i hvad der egentlig foregik.

Så snart jeg afmeldte tastaturet fra hendes iPad og totalt deaktiverede BT, var der ingen problemer overhovedet at koble tastaturet til min iMac. Nu forbliver BT helt slukket. Både for ikke at det sker igen, men osse fordi hun slet ikke bruger det.

Som en sidenote, skal det lige siges, at hun har kommet til mig en håndfuld gange med hendes iPad, fordi tastaturet på  displayed var forsvundet, når hun skulle bruge det. Vi løste problemet ved at genstarte iPad... >hver gang< ... ... ... ... ... Det er sådan en af de der a-ha oplevelser man først ser i bagspejlet   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1833

1
13. april 2018 @ 02:23
Stormogul

😅👍