xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
iPhone lokalitetstjenester
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


1425

21
06. maj 2018 @ 08:44
Stormogul

Hej MN,

Min iPhone viser konstant den lille pil i status baren. 

Jeg har forsøgt at gennemgå alle tjenester der er slået til, men intet har hjulpet. Heller ikke selvom jeg slår lokalitetstjenester helt fra. Pilen bliver ved med at være der. Det eneste jeg kam se der er en blå pil ved, er Apple Watch urskiver, og denne har jeg også slået fra, men dette har heller ikke hjulpet. 

Har i nogle bud på hvad det kan skyldes?

Sluk/tænd er forsøgt, samt ram reset, soft reset. Dette hjalp heller ikke. 

På forhånd tak. 

  6
0
  153

1425

21
10. maj 2018 @ 16:29
Stormogul

Jeg har forsøgt at slå lokalitetstjenester fra og genstartet. 

Til trods for det, så er pilen stadig oppe i hjørnet?

Stadig ingen bud?🤔


3580

34
10. maj 2018 @ 16:43
Virtual Machine

Hvordan ser den lille pil ud? 

Er det bare et omrids eller er den fyld ud med en lilla eller grå farve? Det kan nemlig betyde nogle forskellige ting.

Pile

Har du installeret nogle 3. parts apps der var skumle nok til stadig at kunne bruge den service, selvom de har deaktiveret den senere hen?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1425

21
10. maj 2018 @ 17:14
Stormogul

Jeg har fået løst den. 

Jeg havde for noget tid siden koblet mit Apple Watch til og slukkede så uret igen og har ikke brugt det siden. Det viste sig så, at jeg blot skulle koble uret på igen, så forsvandt pilen, og jeg kan igen ligge AW ned i skuffen :D


71

1
10. maj 2018 @ 17:24
Novice

Men hvorfor overhovedet slå lokalitetstjenester fra? Der er nogle apps, som fungerer bedre eller kun fungerer, hvis de ved hvor man befinder sig.


3580

34
10. maj 2018 @ 17:56
Virtual Machine

Mit gæt vil være fordi han har haft apps der brugte lokalisationstjenesten(stavefejl?) for meget og åd al hans strøm. Og så har den erfaring bare hængt ved lige siden. Jeg har selv haft apps der drænede mit batteri på den måde. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1425

21
11. maj 2018 @ 07:11
Stormogul

Jeg har ikke slået noget fra, jeg har blot koblet uret til, og så fra igen, og det fik pilen væk. 

Min telefon brugte mere strøm, så derfor har det været et problem. Derfor har jeg forsøgt mig med forskellige muligheder, ind til jeg fandt ud af, at det altså var mit Apple Watch der stadig hang, selvom det ikke var koblet på mobilen. Nu er pilen væk, og mine lokalitetstjenester er fortsat slået til, men uden min mobil bliver drænet :)