xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Køb af ipad pro (brugt) - noget, man skal være opmærksom på?
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


386

8
12. maj 2018 @ 15:20
Lærling

Hejsa

Jeg overvejer stærkt at købe en brugt ipad pro. Bortset fra kvittering og af afprøve maskinen - og selvfølgelig se den i virkeligheden, er der så noget man skal overveje?

Det er trods alt en del kr. ....

  8
0
  126

1425

21
12. maj 2018 @ 18:38
Stormogul

Være sikker på, at Apple ID er fjernet. 


4586

389
12. maj 2018 @ 19:10
FPU
angelodk skrev:

Være sikker på, at Apple ID er fjernet. 

Og vel også, at Find my iPhone er de-aktiveret (eller er det det samme som at fjerne Apple ID?)

Spirituel Maskine

386

8
12. maj 2018 @ 19:20
Lærling

Ja - hvis man nulstiller computeren (Generelt --> Nulstil --> Slet alt indhold og alle indstillinger), så er det vel det?



708

3
13. maj 2018 @ 11:50
Suspenderet

Hvis man forsøger at nulstille en iPad eller en iPhone via iTunes på Computeren vil iTunes bede om at man fjerner Find min iPhone / iPad først.

Jeg havde en lidt uheldig situation hvor jeg var på modsat side - jeg havde solgt en Mac mini og opdagede så at den figurerede på Find min Mac. Jeg kunne fjernslette og diverse. Det blev udbedret men det var pinligt at jeg havde glemt at logge ud af Find min Mac.

Nu gælder det her iOS men det er fortsat en ting at være opmærksom på. Find min iPhone slået fra og AppleID logget ud - både App Store og iCloud. Så er du mere sikker end ellers.



350

4
13. maj 2018 @ 21:51
Lærling



Hvis du søger en Pro, 12,9, 128GB med org. Tastatur, og pencil  så har jeg en til overs:-) Kvitt, org kasser osv. Kom gerne og se/prøve. (Aabenraa Sdr Jylland)

Det sker af og til jeg slår en hjerneprut:-)

386

8
14. maj 2018 @ 14:09
Lærling

Tak for tilbuddet. Jeg fandt også en, jeg godt kunne have købt på DBA. Men jeg gjorde det ikke af to grunde:

1. Jeg tør simpelthen ikke lægge så mange kr., hvis ikke der er garanti. Har været uheldig/blevet snydt et par gange, godt nok ikke med ipads, men med andre ting. Det er frustrerende!. Ville klart foretrække at købe gennem en brugtbutik, der giver garanti (og vil gerne betale for det ekstra) som fx bluecity. 

2. I stedet for at sidde ude i det dejlige vejr, har jeg brugt søndagen på at kigge adskillige videoer igennem med sammenligning af 2016 og 2017-modellerne. Da jeg i høj grad skal bruge pen-funktionen, valgte jeg at købe en ny 2017-model. 

Har ganske vist købt den mindste og uden 4G. Mit pladsbehov er ikke voldsomt og vil jeg på nettet, kan jeg vel koble op via min mobil. Derved blev den reelle prisforskel under kr. 2000.- Det er også penge, men jeg ville simpelthen ærgre mig SÅ meget, hvis jeg fik fat i en brugt med skavanker.




4586

389
14. maj 2018 @ 17:22
FPU

Jamen, tillykke med den nye lille. Husk at slå Find my iPad til. ;0)

Spirituel Maskine

143

0
14. maj 2018 @ 18:38
Novice

Lige en note vedr reklamationsret ang. handel mellem private:

Der er som udgangspunkt to års reklamationsret med mindre man specifikt aftaler "købt som beset".

Kilde