xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Automatisering (HomeKit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Smart door cam software?
Kategori: Automatisering (HomeKit)


3580

34
20. maj 2018 @ 08:15
Virtual Machine

Findes der en smart løsning på en door cam som arbejder sammen med en app som automatisk åbner en PIP live stream på ens iOS og macOS og tvOS når der ringes på døren? 

Jeg gider ikke selv til at fibrilsk skulle åbne en app hver gang nogen ringer på døren. Så er det snart nemmere bare at gå ud til døren. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future
  6
0
  884

1638

45
20. maj 2018 @ 09:53
Stormogul

Mener bestemt at August doorbell gør det på iOS men ik de andre os’er. Tjek youtube omkring august doorbell og de har også en ret lækker dørlås som virker med homekit. 

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

3580

34
20. maj 2018 @ 11:16
Virtual Machine

Ja. Ok. Takker for indspark. Nu ved jeg hvordan jeg søger markedet for udbud :)


Men den løsning kan jeg ikke bruge. Der skal man osse manuelt ind og starte en app, som ved andre spy cam løsninger. Jeg vil gerne have at app'en laver et PIP vindue der automatisk aktiveres når der ringes på døren (i stil med det Youtube appen gør). Reklamen viser heller ikke i klippet, hvor lang tid der går fra at samle ens telefon op, logge in, starte app'en, få appen til at oprette en lave stream forbindelse fra door cam. Der kan snildt gå mellem 10 - 30 sekunder har jeg erfaret med andre løsninger. Det er ikke alle der venter i 30 sekunder + den tid det tager for at komme ud til ens hoveddør.

 Og jeg vil gerne have en door cam der ikke kører WiFi men LAN.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1638

45
20. maj 2018 @ 11:54
Stormogul

Tror du er ude i et forgæves forsøg. har selv kigget en del på dørlåse og tilbehør og har ikke fundet noget der automatisk kan lave det du beskriver. tror simpelthen ikke app's må lave sådan et pip i iOS uden du selv foretager dig noget som f.eks at åbne en app.

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

1833

1
20. maj 2018 @ 13:45
Stormogul

Monter en aflagt iOS enhed og begræns den til FaceTime 😁


2185

44
20. maj 2018 @ 17:51
ASCII jonglør

Jeg tror ikke du kan finde en med  automatisk åbning af en app - men hvis du klikker på den "alert" som du får på fx. din iPhone, så åbner den automatisk den pågældende app.

Ring Video Doorbell kunne være et forslag.


362

18
21. maj 2018 @ 15:09
Lærling

Jeg har en dørklokke fra RING.

Den kommer med en notifikation når nogen ringer på døren. Aktivere du notifikationen, så åbner den automatisk et livestream. På samme måde som en besked (sms).

Jeg er i øvrigt glad for min dørklokke, selvom jeg gerne vil skifte den til een fra August.
Det har dog ikke været en dans på roser. Indtil jeg fik den sat op med en 24Vac strømforsyning, så kører den som en drøm.
Så det er kan absolut anbefales.
Kan ses i Odense hvis det er!

Edit: Den kører på MacOS også