xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
WWDC 2018
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


678

26
03. juni 2018 @ 20:30
Veteran

Så rammer WWDC os endnu engang, og vi får snart de fremtidige opdatering at se. 

Personligt går jeg rundt og glæder mig til at se hvad de har fundet på, og der er specielt 2 ting, som jeg håber vi kommer til at se imorgen.
-Det vil da kanon fedt, at iOS apps vil kunne komme over på Mac'en. Det tror jeg vil give et nyt frisk pust til brugeroplevelsen, som der måske er brug for. 

- Rygterne tager godt nok imod det, men jeg krydser stadig fingre for at der kommer en ny iPad Pro imorgen. Nu har jeg gået og ventet på den i snart 4 måneder, og nu begynder rygterne at svirrer om at den først kommer til september.. suk.

Hvad ser i mest frem til imorgen, og hvad forventer i? :-) 

  10
0
  146

1708

43
03. juni 2018 @ 20:37
Stormogul

At iOS apps IKKE kommer over på MacOS.

Native MacOS apps har langt bedre  bruger interface og er langt bedre at bruge.


678

26
03. juni 2018 @ 20:41
Veteran
Gorm Jørgensen skrev:

At iOS apps IKKE kommer over på MacOS.

Native MacOS apps har langt bedre  bruger interface og er langt bedre at bruge.

Jeg kan godt følge din bekymring, men mon ikke at de apps, som skal kunne kører begge steder, også bliver tilpasset til det, så brugeroplevelsen bliver god. 



1519

0
03. juni 2018 @ 21:45
Suspenderet

Apps i Mac OS lyder mere af Windows Widgets, hvorfor er det lige at OSX skal laves om til en gang mobilt fis som Windows prøvede at gøre, det bliver da værre og værre efter min mening. Problemet er jo at man er nødt til at finde sig i alle deres nye lort, bokse med "Du har eksporteret et billede til Desktoppen", det' er satme langt ude. Snart skal der vel som i Windows komme en boks med "Du har indsat et jackstik"??

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

1641

24
03. juni 2018 @ 21:52
Stormogul
Bersærken skrev:

Apps i Mac OS lyder mere af Windows Widgets, hvorfor er det lige at OSX skal laves om til en gang mobilt fis som Windows prøvede at gøre, det bliver da værre og værre efter min mening. Problemet er jo at man er nødt til at finde sig i alle deres nye lort, bokse med "Du har eksporteret et billede til Desktoppen", det' er satme langt ude. Snart skal der vel som i Windows komme en boks med "Du har indsat et jackstik"??

Åh, atter et positivt indlæg fra dig... det er rart at se... incl div bandeord...

PS... Ironi kan forekomme.....


Once you go Mac - You'll never go back..!

1663

45
03. juni 2018 @ 22:26
Stormogul

Hulk Hulk skal arbejde i morgen under WWDC. plejer ellers altid at se det. øv bøv. god fornøjelse med at se det live, jeg må vente til jeg kommer hjem efter job til at se det. :(

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

456

0
03. juni 2018 @ 22:28
Seniormedlem

Jeg ser ikke så meget frem men mere tilbage. 10.13 bliver nok det sidste software fra Apple i denne omgang 10.14 understøtter ikke 32 bit programmer og der er desværre en del af mine apps som nok ikke bliver opdateret. Desuden er min macmini fra 2014 ved at blive en gammel sag (ikke et ord om, at Apple sælger gamle computer her i 2018).

Apple har, i min mening, ikke bragt noget nyt på banen siden iPad i 2010, så jeg kan kun blive overrasket !!

En Mac Mini er en for lidt

3580

34
03. juni 2018 @ 23:28
Virtual Machine

APFS til alle deres drev

iOS 12 - allways-on lock screen

watchOS 5 - Siri svarer igen på Dansk 

macOS 10.14 - ny tidssvarende 3D UI

tvOS 12 - Dansk Siri og TV app

Opgraderet iCloud plads - mindst 50 GB  

Health data sync i iCloud  

VR briller fra Apple med vrOS som selvstændigt OS i brillerne til at aflaste competeren med

carOS fordi en Apple bil med dejlige afrundede hjørner og glade farver kommer vi ikke uden om   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

3580

34
04. juni 2018 @ 04:20
Virtual Machine

Tilføj og fjern funktioner i Beskeder skal ud af app˚en og over i app store fordi det er meger ulogisk og rodet som det er nu inde i app˚en. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2268

156
05. juni 2018 @ 07:52
ASCII jonglør

Er der nogen som ved, om der blev annonceret mulighed for alfabetisk sortering af bogmærker i Safari?

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

2268

156
05. juni 2018 @ 11:14
ASCII jonglør
Gorm Jørgensen skrev:

At iOS apps IKKE kommer over på MacOS.

Du kan (heldigvis) tørre sveden af panden - for i artiklen Apple unveils macOS 10.14 Mojave with dark mode, Home app, new App Store, more kan man læse, at Apple under præsentationen stillede flg. retoriske spørgsmål:

“Are you merging macOS and iOS? No. We love the Mac”


MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”