xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Skift af harddisk til SSD på 2 minutter!
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


1519

0
20. juni 2018 @ 13:38
Suspenderet

Skulle lige skifte til SSD på min bærbare, 2 minutter og fem skruer var hvad det tog..........



Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.
  12
0
  131

1129

129
20. juni 2018 @ 13:47
Stormogul

dejligt... så nu sidder du og drikker kaffe mens den installere windows? :)

om 3 dage kommer du til at sige... nu er alle updates færdige... måske 3 uger, med din internet forbindelse.



1519

0
20. juni 2018 @ 14:15
Suspenderet

Jeg har nu installeret og updated Windows 7, hele operationen var færdig før du er færdig med at skille din bærbare Mac ad....

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

1663

45
20. juni 2018 @ 14:39
Stormogul

Ret imponerende at du fik det gjort så hurtigt. Jeg installerede windows 10 på min macbook med bootcamp og det tog mere end en dag at opdatere den færdigt. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

740

38
20. juni 2018 @ 15:11

Jeg har ikke rørt ved noget som helst Windåze og Micrø$nøft  siden maj 2007. Hold nu kæft, hvor er jeg GLAD for det.


1663

45
20. juni 2018 @ 15:17
Stormogul

Nogen spil kan bare ik køre i MacOS så bliver man nød til at ty til windåse.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1519

0
20. juni 2018 @ 15:58
Suspenderet
Pjock skrev:

Nogen spil kan bare ik køre i MacOS så bliver man nød til at ty til windåse.

Ja, bare spørg min søn, han tør ikke skifte til Windows 10 fra Windows 8, for så er der en masse spil der ikke vil køre. Lidt a la' Mac OS og iOS der konstant laver nyt og gør ældre computere og programmer ubrugelige.... Der er mange måder at tjene penge på EFTER man har købt en computer, Apple står først på listen med deres harddiske der kræver teknikerhjælp for almindelige brugere der ikke tør skille hele maskinen ad....

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

1663

45
20. juni 2018 @ 16:09
Stormogul
Bersærken skrev:
Pjock skrev:

Nogen spil kan bare ik køre i MacOS så bliver man nød til at ty til windåse.

Ja, bare spørg min søn, han tør ikke skifte til Windows 10 fra Windows 8, for så er der en masse spil der ikke vil køre. Lidt a la' Mac OS og iOS der konstant laver nyt og gør ældre computere og programmer ubrugelige.... Der er mange måder at tjene penge på EFTER man har købt en computer, Apple står først på listen med deres harddiske der kræver teknikerhjælp for almindelige brugere der ikke tør skille hele maskinen ad....

Var nu mere imponeret af din lyn installation og især opdatering af Windows 7, at det kunne gøres så hurtigt er imponerende, især når mange andre bruger dage på at installere alle opdateringerne efter en installation. :)

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1519

0
20. juni 2018 @ 18:15
Suspenderet
Pjock skrev:
Bersærken skrev:
Pjock skrev:

Nogen spil kan bare ik køre i MacOS så bliver man nød til at ty til windåse.

Ja, bare spørg min søn, han tør ikke skifte til Windows 10 fra Windows 8, for så er der en masse spil der ikke vil køre. Lidt a la' Mac OS og iOS der konstant laver nyt og gør ældre computere og programmer ubrugelige.... Der er mange måder at tjene penge på EFTER man har købt en computer, Apple står først på listen med deres harddiske der kræver teknikerhjælp for almindelige brugere der ikke tør skille hele maskinen ad....

Var nu mere imponeret af din lyn installation og især opdatering af Windows 7, at det kunne gøres så hurtigt er imponerende, især når mange andre bruger dage på at installere alle opdateringerne efter en installation. :)

Der er ikke så meget at opdatere, MS er holdt op med at supportere Windows 7, den virker dog ganske udmærket alligevel. Når jeg rigtigt  bliver vild, så spiller jeg Call of Duty, det gør mig altid i godt humør at smadre nogle Krauts.



Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

204

1
25. juni 2018 @ 18:23
Juniormedlem

Windoze PRO og Windoze 7 er de to bedste styresystemer der er lavet til PC   

Selvom man kun køre Mac   

MVH Søren Larsen

1519

0
25. juni 2018 @ 20:01
Suspenderet
bongo skrev:

Windoze PRO og Windoze 7 er de to bedste styresystemer der er lavet til PC   

Selvom man kun køre Mac   

Personligt hader jeg Windåsen af et godt hjerte, var tekniker for mange år siden på de tre skoler i Nysted, i de gode gamle Windows 98 tider,og Windows er og bliver noget lort ligegyldigt hvilken version det så er. Min søn påstår hårdnakket at hvis der ingen Internet er, kan han slet ikke logge på sin computer med Windows 8... 

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

1641

24
25. juni 2018 @ 22:37
Stormogul

Men Windows-10 er det mest stabile og sikre til dato...!

Once you go Mac - You'll never go back..!

1519

0
26. juni 2018 @ 09:36
Suspenderet
Giffi skrev:

Men Windows-10 er det mest stabile og sikre til dato...!

Muligt, men det tog 22 år at nå dertil,og kun ved at kopiere hvad OSX kom med..

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.