Synes ikke lige jeg kan finde noget på Google om det her.
Når man har sit Skrivebord og sine Dokumenter liggende på iCloud Drive, og gerne vil tilbage til at det hele ligger på Mac'en hvad gør man så? Trækker man bare mapperne Skrivebord og Dokumenter over under sin bruger hvor de normalt ligger?
Så slår du bare "Mapperne Skrivebord og Dokumenter" fra under iCloud Drive, i Systemindstillinger.
Der bliver automatisk oprettet to nye mapper på din Mac.
David Munch skrev:Så slår du bare "Mapperne Skrivebord og Dokumenter" fra under iCloud Drive, i Systemindstillinger.
Der bliver automatisk oprettet to nye mapper på din Mac.
Fjernes de automatisk fra iCloud Drive?
Dirla skrev:Fjernes de automatisk fra iCloud Drive?
Filerne bliver ved med at ligge i iCloud, hvis det er det du mener.
David Munch skrev:Dirla skrev:Fjernes de automatisk fra iCloud Drive?
Filerne bliver ved med at ligge i iCloud, hvis det er det du mener.
Dvs. jeg skal slette dem manuelt på iCloud Drive for at frigøre pladsen?