xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Firefox kan ikke afslutte betaling i Netbank.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


1519

0
04. juli 2018 @ 02:00
Suspenderet

Ja, meget underligt, pludselig vil Firefox ikke bruge Netbank Nordea, jeg kan udfylde regningen,men når jeg kommer til Send, kommer der en blank side. Prøvede så Safari og der var ingen problemer, kan nogen forklare det. ?? 

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.
  4
0
  139

4

0
04. juli 2018 @ 10:25
Nyt medlem

Hej,

Jeg kan ikke forklare hvorfor og har selv samme problem med Safari. 


Google Chrome virker dog upåklageligt i Nordea Netbank


2268

156
04. juli 2018 @ 10:49
ASCII jonglør

Sandsynligvis Nordea der laver idioti-koden her, det sker ind imellem med den bank.

Har selv det modsatte problem, idet jeg har opgivet Nordea-netbank via Safari, fordi regningsbetaling blev umulig at gennemføre i den browser. Har derfor i lang tid kun brugt Firefox til netbank. Så hvis Nordea nu også har gjort Firefox ubrugelig, er tiden vel kommet til at klage. 

Så det vil jeg gøre, og samtidig opfordre jer andre med samme problemer til at gøre det samme. Ellers kommer det jo ikke til at virke igen. Husk på, at nutidens banker er de rene svindelforetagener med urimelige gebyrer, hvidvaskning af korrupte politikeres bestikkelsespenge og forbrydersyndikaters narko-formuer i multi-milliardklassen etc. etc. - mens vi almindelige borgere åbenbart ikke engang kan få lov at betale vores egne regninger?!!!

Groteskt!

PS. Der er også masser af fejlmeldinger i Nordeas mobilbank-app lige pt. 

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

393

13
04. juli 2018 @ 13:39
Lærling

Har samme problem med Safari. oig er for år siden skiftet til Firefox. Firefox kører så til gengæld fint her…

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

740

38
04. juli 2018 @ 13:44

Jeg bruger aldrig netbank på Mac. Jeg kan klare samtlige bankforretninger i bankens app på iPhone.