xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Automatisering (HomeKit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Danalock V3 Homekit
Kategori: Automatisering (HomeKit)


1638

45
10. juli 2018 @ 21:13
Stormogul

Jeg har lige været ude og invester i en Danalock V3 nu den fungere med homekit og hold da op den er lækker, simpel at montere og fungere lyn hurtigt. 

Havde en August 3 generation før og den var monster bøvlet at montere i DK ( Købt i USA ) men de lovede at den var kompatible med låse i EU men den var så som så med det. den var også en del langsommere når man trykkede eller gav stemme kommado end Danalock'en er. alt i alt det super lækkert produkt so far, så må vi håbe det holder ved. 

Var bare lige en anbefaling af et produkt jeg syntes virker lækker. ik at jeg tjener noget på at anbefale dette på nogen måde. :)

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra
  10
0
  1014

678

26
10. juli 2018 @ 22:10
Veteran

Jeg har haft et godt øje til de smart låse. 

Bliver man glad for dem, og virker de alene med Apple watch,når man ikke har telefonen på sig? 


1638

45
10. juli 2018 @ 22:16
Stormogul

Altså blev rigtig glad for min august lås trods alt men fik en dør med 3 punkt luk så gik ide'en lidt af den syntes jeg, men er flyttet til et sted med alm lås så nu sku der en til igen, altså den virker med siri som andre homekit ting gør, så det er bare at snakke med siri via uret så låser den og eller låser døren. 

Jeg har programmeret det sådan, at når jeg slukker ALT på min hue fjernbetjening inde ved sengen når jeg skal sove så låser fordøren også. hehe så er jeg sikker på jeg ikke sover for ulåst dør. :)

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

678

26
12. juli 2018 @ 10:03
Veteran

Okay det lyder fornuftigt. 

Man slipper alligevel for mange ture ud til hoveddøren for at tjekke om den nu er låst :-) 


1638

45
12. juli 2018 @ 13:50
Stormogul
Vandermoses skrev:

Okay det lyder fornuftigt. 

Man slipper alligevel for mange ture ud til hoveddøren for at tjekke om den nu er låst :-) 

Jeps de tunge skridt om aftenen inden man skal sove :) 

savner dog et kode panel, det havde jeg til min august model og det var super nemt når min kattepasser lige skulle se til misserne, så havde hun bare en kode istedet for at skulle have en nøgle.

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

678

26
12. juli 2018 @ 15:29
Veteran

Det er rigtig nok. Det er ikke muligt at kombinerer de to ting?
Har du i øvrigt philips hue indbygningsspots i loftet der hvor du bor?


1638

45
12. juli 2018 @ 16:35
Stormogul
Vandermoses skrev:

Det er rigtig nok. Det er ikke muligt at kombinerer de to ting?
Har du i øvrigt philips hue indbygningsspots i loftet der hvor du bor?

Ved ik om man kan kombinere de 2 produkter men afventer at danalock kommer med deres kodepanel. det er på deres hjemmeside så mon ik det er undervejs.

nej har desværre ikke indbygningsspot hvor jeg bor. 

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

267

0
12. juli 2018 @ 21:26
Juniormedlem

Tak for at du deler dine oplevelser! Jeg har de sidste par uger overvejet at købe netop den model til mit hjem så det er fedt at se nogle som faktisk har den og det virker :) 

Mht. din kattepasser, kan du ikke via appen give hende adgang sådan at hun bare låser op med sin mobil? Det mener jeg da skulle være en mulighed? 


1638

45
12. juli 2018 @ 23:13
Stormogul

Ja der ramte du lige noget. Jeg kan simpelthen ik få danalocks app til at se låsen. Den virker 110% i homekit men deres egen app kan ik finde låse. Har dog ikke gjort mere ved det pt men måske det kan løses ved at installere den igen. 

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

9

1
13. juli 2018 @ 10:38
Nyt medlem

Det ser ikke ud til at du kan bruge deres app. Det nedenstående er taget fra Danalocks webshop.

“This version is enrolled on Apple’s server, not Danalock’s server, which means that the Danalock app features are not available. Set up the smart lock by using Apple Home app and Homekit.”


1638

45
13. juli 2018 @ 12:23
Stormogul
Lennart skrev:

Det ser ikke ud til at du kan bruge deres app. Det nedenstående er taget fra Danalocks webshop.

“This version is enrolled on Apple’s server, not Danalock’s server, which means that the Danalock app features are not available. Set up the smart lock by using Apple Home app and Homekit.”

ok jamen så er det jo sat på plads :) hvis man tilføjer deres widget så dukker låsen op engang imellem men den er der heldigvis altid i homekit haha ej bøvler lidt med iOS 12 public beta. igår da jeg tog på job blev den ved med at sige at den låser op selvom jeg havde låst den, så skiftede den til låser op med det samme, men efter en genstart af mobilen så viste den døren som låst som den skulle.

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra