xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Musik i hjemmet (HomePod)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Erfaringer
Kategori: Musik i hjemmet (HomePod)


678

26
12. juli 2018 @ 15:23
Veteran

Hej macnyt'ere.
Jeg er inde i fasen hvor jeg seriøst overvejer at sælge min Libratone Lounge og investerer i en Homepod. Var forleden i en Apple Store i Hamborg, hvor de havde 2 og 4 Homepods til at spille, hvor det lød fantastisk. Lyden var også skruet godt op for at kunne høre det ordentligt i de støjende omgivelser.

Men jeg havde svært ved at vurderer lyden for den enkelte højtaler, så derfor vil jeg meget gerne høre jer der allerede har fået den, om hvad jeres erfaringer er. Både lydmæssigt og brugermæssigt. Hører i mere musik nu end i gjorde før?

  5
0
  767

678

26
17. juli 2018 @ 20:37
Veteran

Nu købte jeg en alligevel.. den spiller jo helt fantastisk. Det er vildt som Siri altid reagerer og kan hører hvad man siger. 


3580

34
18. juli 2018 @ 06:39
Virtual Machine

Jeg har osse gået længe rundt om den flotte HomePod. Tror osse snart jeg køber et par stykker. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

678

26
18. juli 2018 @ 06:49
Veteran

Det vil du nok blive glad for. 

Nu ved jeg ikke hvad dit behov er, men jeg vil vove at påstå, at to stks sagtens kan spille op med andre gode musikanlæg. 

Men det handler om letheden i at spille musik. At sige ‘hi Siri, plat some music on 15 procent’ her til morgen, og den så går i gang med det samme, det er da rart. Normalt Får jeg ikke lige gjort det på telefonen :-)


1905

185
PowerPalle (Administrator)
18. juli 2018 @ 11:47
Stormogul
Vandermoses skrev:

Nu købte jeg en alligevel.. den spiller jo helt fantastisk. Det er vildt som Siri altid reagerer og kan hører hvad man siger. 

I think you did the right thing   

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

678

26
18. juli 2018 @ 21:55
Veteran
PowerPalle skrev:
Vandermoses skrev:

Nu købte jeg en alligevel.. den spiller jo helt fantastisk. Det er vildt som Siri altid reagerer og kan hører hvad man siger. 

I think you did the right thing   

I hope so. Man er vel æble-mand