xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Trådløs oplader til iphone og apple watch
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


44

0
17. juli 2018 @ 11:12
Let øvet

Hej,

Er der nogen af jer som kan anbefale en trådløs oplader til iphone og apple watch, som heller ikke er for dyr?

Der skulle vel ikke være nogen som har prøvet, at købe en trådløs oplader fra wish.com vel? Jeg er lidt betænkelig ved at købe en, men det er svært når priserne er så billige kontra at betale 3-500 kr. her hjemme.

Men hvis det kan skade mine devices er jeg selvfølgelig ikke interesseret i at prøve det af.

Nogen med erfaring inden for området? :)

  6
0
  339

1905

184
PowerPalle (Administrator)
17. juli 2018 @ 11:53
Stormogul

Belkin Boost Up, opladningsplade til trådløs opladning. Den kan sikkert fås billigere end de 400-500 kroner, hvis du leder lidt - set til 343 DKK på Pricerunner.

Jeg mener, at det er samme model som Apple reklamerer med og som jeg benytter.

Husk, at det kun er få af Apple's iPhone-modeller, der rent faktisk understøtter trådløs opladning.Belkin F7U027dqWHT Wireless Chargers

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

74

0
17. juli 2018 @ 12:25
Novice

Hvad med IKEA's løsning: Måske den kan bruges? 

Jeg har den ikke selv, da jeg ejer en ældre iphone, men kan blot huske de har diverse udstyr til trådløs opladning. 

Macbook 2.16Ghz - iPod 3.Gen - iPhone

244

0
17. juli 2018 @ 13:12
Juniormedlem

Jeg har sådan en her fra AV cables.

https://www.av-cables.dk/traadloes-oplader/traadloes-smartphone-qi-oplader-5w-blaa.html

Den første var defekt, men de sendte en ny uden beregning og den har virket fint de seneste par måneder. :)


1493

39
17. juli 2018 @ 13:31
Stormogul

Jeg bruger nogle i 30-40 kr's klassen fra ebay... ikke noget fancy, men de lader da min iPhone 8 uden problemer :-D

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

1663

45
17. juli 2018 @ 19:10
Stormogul
kristoffer skrev:

Hej,

Er der nogen af jer som kan anbefale en trådløs oplader til iphone og apple watch, som heller ikke er for dyr?

Der skulle vel ikke være nogen som har prøvet, at købe en trådløs oplader fra wish.com vel? Jeg er lidt betænkelig ved at købe en, men det er svært når priserne er så billige kontra at betale 3-500 kr. her hjemme.

Men hvis det kan skade mine devices er jeg selvfølgelig ikke interesseret i at prøve det af.

Nogen med erfaring inden for området? :)

Mener ikke at trådløse ladere af nogen art kan lade dit Apple watch, andet end den lader der følger med, så skal du lede efter en "holder" hvor den kan sidde i. 

Med hensyn til iphone trådløse lader så bruger jeg selv Ikea's som jeg har boret ned i et sengebord, så den er plan med top pladen og det fungere rigtig godt, pånær når katten hopper op og rammer den så den ryger lidt skævt på, så lader den som sagt ikke, så er vågnet nogen morgener hvor mobilen ik har ladet helt op på 100% men det er jo ik laderen eller mobilens skyld. :)



Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

44

0
18. juli 2018 @ 08:24
Let øvet

Okay, det lyder godt. Det kunne godt være man skulle prøve en af de billige i første omgang :)